Založ si blog

Archív: júl, 2021

Nikita Slovák, mlčať je niekedy zlato…..

Vo vašom prípade to určite platí, lebo vždy keď otvoríte ústa, iba sa strápňujete. Tvrdiť že na demonštrácie za Slušné Slovensko chodili krásni a zdvorilí ľudia a dnes iba zberba, je totiž štatisticky nemožné. A keď tvrdíte že vtedy neboli žiadne výtržnosti tak ste boli slepý, alebo klamete. Vtedy tam vraj chodili ozajstní vlastenci bojujúci za lepšiu vlasť. A […]

Pokračovanie článku

Nastal čas aby som sa predstavila…..

Volám sa Viola Duraiová, som z Bratislavy, som vydatá, mám 55 rokov, som masérka……. a nedávno som sa stala hrdým členom hnutia Republika. Nikdy som nemala politické ambície a zrejme ani teraz by sa tak nestalo, ak by nenastala doba taká aká nastala. Jednoducho prišla taká doba, že už som nemohla ostať ticho, nemohla som ostať bokom. Môj pohár trpezlivosti s touto […]

Pokračovanie článku

Ste obyčajní klamári a môžete sa hanbiť !

Samozrejme tieto slová adresujem našej ctenej vláde. Pýtam sa odkedy sa začalo spomínať očkovanie, kto mal plné ústa toho od rána do večera že očkovanie bude dobrovoľné ? A skúste mi tvrdiť že to nie je pravda. Všetci z vlády to tvrdili, všetky mainstreamové médiá, o našich “ najlepších odborníkoch “ ani nehovoriac. Však pán Sulík aj váš […]

Pokračovanie článku

Blaha má pravdu, táto vláda si vykopala jamu do ktorej sama spadne

To že zaočkovaní po príchode z cudziny na Slovensko nemusia ísť do karantény je síce nefér, nespravodlivé a navyše neprezieravé, ale pozrime sa na to z pozitívnej stránky. Keďže naša vláda okrem mnohých iných “ pozitív “ je aj jasnovidecká, tak už teraz vie že na jeseň ( možno už v auguste či koncom júla ) príde ďalšia vlna pandémie. Takže existujú […]

Pokračovanie článku

Očkovacia lotéria – navrhujem…..

Zaujímavé je ako sa naša vláda selektívne opičí po iných štátoch. Keď v zahraničí sprísňovali protipandemické opatrenia, okamžite sa to dialo aj u nás, vraj to robí celý svet. Mimochodom nerobil to celý svet, našli sa aj normálne vlády ktoré neterorizovali svojich občanov, nezatvárali ľudí doma, ani ekonomiku, nedusili ich rúškami a nenútili ich sa testovať. Ale […]

Pokračovanie článku

No nie je Matovič “ zlatý “ keď tak bráni naše práva?

Keď je zrazu po bitke generálom ? Kým bola aká taká šanca že by to referendum mohlo na Ústavnom súde prejsť, tak čušal ako voš pod chrastou. A keby to prešlo, tak by sa snažil tomu zubami nechtami zabrániť. Ale keď už vie že z toho nič nebude, tak zrazu vehementne žiada referendum. Vraj ľudia majú na to právo. Naozaj pán Matovič ? A odkedy vás zaujímajú práva ľudí […]

Pokračovanie článku

Zaočkovaní hostia

V sobotu som u nás na chate oslávila svoje 55. narodeniny. Každý rok ich oslavujem dva víkendy po sebe. Jeden víkend s našimi priateľmi a s manželovou rodinou a druhý víkend s mojou rodinou. Nemá to žiadny iný dôvod ako ten, že sa nás tam toľko naraz nezmestí, kapacita na sedenie na terase je 12 ľudí. Tento rok som teda začala s tými našimi priateľmi a bolo nás 11. […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388565x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie