Založ si blog

Archív: apríl, 2021

Hurá do roboty !

Konečne po 4 mesiacoch nútenej prestávky zajtra idem ako mnoho iných pracovať. Myslela som si že začnem tak pozvoľna ( predsa len som trocha vyšla z cviku ) lebo mnohí zákazníci sa ešte budú báť keďže ten Covid stále útočí. Lenže tí mali zrejme iný názor, lebo ma celý týždeň bombardovali telefonátmi a môj diár je celé nasledujúce dva týždne beznádejne plný. […]

Pokračovanie článku

Prečo mám radšej Rusov ako Američanov ?

Preto že som Slovenka a Slovanka a Rusi sú tiež Slovania. A Slovania by mali držať spolu. Lebo naše mentality sú si blízke. Bližšie ako anglosaské, alebo hoci germánske. Aby bolo jasné, neodsudzujem žiadny národ. Všade sú ľudia dobrí aj zlí, pracovití aj leniví, slušní, aj zločinci. A keď mi ublíži jeden Američan, tak nebudem za to nenávidieť celý americký národ. […]

Pokračovanie článku

Nemám rada Matoviča

Rovnako nikoho z tejto vlády, takže ani náhodou ho nejdem obhajovať. A nepoznám jeho pohnútky, prečo tak urputne bojuje za Sputnik V. Ale v tomto boji mu fandím. Aj keď som antivaxer. Nemám záujem o žiadnu vakcínu, či už je z USA, Nemecka, Ruska či z Mongolska. Ale zastávam názor, že keď už vláda tak propaguje vakcináciu, lebo podľa nej je to jediná cesta ako poraziť […]

Pokračovanie článku

A už sa zasa pustili do seba !

Tak ako som predpokladala, ledva uplynulo pár dní od rekonštrukcie vlády a po všetkých tých rečiach ako bude už všetko v poriadku, ako budú odteraz dobre vládnuť a konečne začnú robiť svoju prácu za ktorú sú platení sa tá naša elita zasa len háda. Veď každá príležitosť je dobrá a aspoň majú výhovorku, prečo nič nerobia. Jeden už znova vyťahuje svoje […]

Pokračovanie článku

Prečo sa vláda bojí protestov ?

Aspoň mnoho ľudí si myslí, že práve kvôli hrozbe protestov sa u nás stále predlžuje núdzový stav. No ja si myslím, že vláda sa protestov obávať nemusí. Veď kedy na Slovensku protesty niečo zmenili ? Však nech nechajú tých ľudí, pardon tú “ lúzu “ nech sa zídu, nech nechajú tie “ opice “ nech si poskáču po plote, nech nechajú tých “ […]

Pokračovanie článku

Bola raz jedna planéta – FIKCIA !

Planéta s názvom IDIOS. Bola to veľmi civilizovaná planéta, technicky vyspelá s vysokou životnou úrovňou. Planéta, kde už skoro sto rokov nezúrila žiadna vojna, ani epidémia. Lekárska veda bola na pomerne vysokej úrovni, vedela si poradiť s mnohými civilizačnými chorobami, dôsledkom čoho priemerný vek obyvateľov neustále stúpal. Vďaka dobrej ekonomickej situácii […]

Pokračovanie článku

Všade samé „kačacie zobáky“

Včera som bola so synom na prechádzke v Ba pri Malom Dunaji. No ľudí tam bolo ako na Václaváku. Chodci, bežci, cyklisti, korčuliari, skateboardisti, aj kolobežkári. Ale páči sa mi, že tí ľudia nesedia len doma, ale aspoň trocha sa hýbu na čerstvom vzduchu, nasávajú slnečné lúče a tým niečo robia pre svoje zdravie. Ale čo sa mi nepáči, že asi 10 percent ľudí bez […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388567x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie