Založ si blog

Hurá do roboty !

Konečne po 4 mesiacoch nútenej prestávky zajtra idem ako mnoho iných pracovať.

Myslela som si že začnem tak pozvoľna ( predsa len som trocha vyšla z cviku ) lebo mnohí zákazníci sa ešte budú báť keďže ten Covid stále útočí. Lenže tí mali zrejme iný názor, lebo ma celý týždeň bombardovali telefonátmi a môj diár je celé nasledujúce dva týždne beznádejne plný. Predpokladám, že to je podobné u všetkých, ktorí poskytujú nejaké služby.

Tak keď už som celú dobu kritizovala všetky možné opatrenia, je namieste aby som konečne aj niečo pochválila. A chválim ten maličký závan zdravého rozumu, ktorý prejavila táto vláda, či pandemická komisia, prípadne ten Covid – automat. Ale možno to bol len výsledok toho enormného tlaku, ktorý bol na nich vyvíjaný z každej strany. Tak či onak, som rada že sa isté opatrenia uvoľnili a dúfam že ďalšie budú čoskoro nasledovať.

Po novom môže zamestnávateľ rozhodnúť či sa v práci bude musieť nosiť respirátor či rúško, o to lepšie pre mňa. Keďže ja zamestnávam samu seba, tak som si udelila výnimku z nosenia respirátora na pracovisku. Na základe ťažkej fyzickej práce, pretože ňou masáž bezpochyby je. Veď by som aj chcela vidieť toho borca, ktorý by vydržal hodinu masírovať v respirátore. Trebárs tých ktorí s respirátormi rečnia len pár minút na tlačovkách a predsa v ňom ledva chrčia , napr. takého Krčméryho či Mikasa.

Som rada aj tomu, že taktiež konečne zrušili nosenie rúšok v exteriéri. Síce len keď nemáte nikoho okolo seba v okruhu piatich metrov, ale to mi vôbec nevadí, rada tých ľudí obídem hoci aj na desať metrov. Hlavne nech už môžem aspoň vonku beztrestne dýchať čerstvý vzduch. Nie že by som doteraz vonku nosila rúška, ale už ma za to nikto nemôže buzerovať.

Veľmi sa teším a verím že všetci ktorí ste sympatizovali so mnou či s mnohými inými ktorí sme doteraz pracovať nemohli, sa budete tešiť s nami.

Tak prajem veľa pracovných úspechov všetkým ktorí od zajtra začínajú pracovať, ale aj všetkým tým ktorí pracujú neustále. A tým ktorí ešte pracovať nemôžu prajem, aby sa tak čo najskôr stalo.

Pána Fica sa nezbavíte !

19.05.2024

Áno, tvrdím že ste sa ho chceli zbaviť už viackrát, aj keď iným spôsobom. Prvýkrát to bolo v roku 2018 po vražde novinára. Bol nútený vzdať sa postu premiéra. Vyzeralo to s ním veľmi biedne a nikto by vtedy neveril že sa niekedy ešte vráti. Lenže vďaka tomu že sa k moci dostala nevzdelaná, neschopná, amatérska vláda, ktorá denno-denne svojimi extempore dráždila [...]

Pán Ódor, prestaňte tliachať….

07.05.2024

Áno, poslúchnite vašu prezidentku a prestaňte tliachať. Reagujem tým na veľkoplošné reklamné plagáty ktoré zaplavili minimálne Bratislavu. Vraj “ UDRŽÍME SLOVENSKO V EURÓPE „ Tak sa pýtam, vari sa niekto snaží premiestniť Slovensko na nejaký iný kontinent? Veď keby tam progresívci napísali na záver že v EÚ, tak by to dávalo aký-taký zmysel. ale v Európe [...]

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Russia Military

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Credit Suisse, UBS

Švajčiarske mesto Vernier zakázalo bilbordy, Zürich a Bern ho chcú nasledovať

27.07.2024 06:12

Nenápadné švajčiarske mesto Vernier s 38 000 obyvateľmi sa stalo prvou švajčiarskou obcou, ktorá vo svojich uliciach zakázala komerčnú reklamu.

Bomburáčik, Horehronie

Neviete kam na výlet? Horehronie ponúka letné hity. Zbojnícka strela, Bomburáčik či rodný dom slávnej slovenskej spisovateľky

27.07.2024 06:00

Kraj bohatý nielen na krásnu prírodu, ale aj rôzne atrakcie, ponúka tiež hviezdne divadlo pod Chramošským viaduktom s romantickým piknikom pod rúškom noci.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 101
Celková čítanosť: 407315x
Priemerná čítanosť článkov: 4033x

Autor blogu

Kategórie