Založ si blog

Archív: január, 2021

Moje dôvody, prečo som sa nikdy nezúčastnila testovania

Tak vážení, už prišlo na moje slová, ktoré som vyjadrila vo svojom blogu s názvom “ Som zodpovedná „. Tvrdila som tam, že neverím nejasným sľubom vlády o možnom otváraní prevádzok po vyhodnotení celoplošného skríningu. A už je to tu. Objavujú sa podobné výroky ako : Matovič si nie je istý, či je dobrý nápad ukončiť lockdown. Alebo : Otvorenie škôl by […]

Pokračovanie článku

Keby som bola princezná Arabela…..

A mala by som čarovný prsteň…..Tak by som ním otočila a želala by som si vystreliť túto vládu komplet so všetkými ministrami, poslancami a ich prisluhovačmi niekam do Vesmíru. Až na to, že ak by niekde vo Vesmíre existovala nejaká civilizácia, tak by nám ich obratom poslali späť. Pretože nikde na Zemi ani na inej planéte by takúto vládu nechceli a ani nikto nemá. […]

Pokračovanie článku

Ešte sú aj normálni lekári

Mnohokrát som v poslednej dobe počula či čítala, že vraj ambulantní lekári ordinujú len cez telefon, že pacienti ktorí nemajú koronavírus nie sú ošetrení, že sa odkladajú operácie a že kvôli tomu ľudia aj umierajú. Netvrdím že to tak nie, našťastie s tým nemám skúsenosť. Ale ja by som dnes chcela opísať svoju vlastnú skúsenosť a to pozitívnu. Asi pred […]

Pokračovanie článku

Respirátory ? To myslíte vážne ?

A čo vám už zázračné handry nefungujú ? Alebo sú príliš lacné, resp. mnohí ľudia si ich šijú sami a teda to už nie je až taký veľký kšeft ? Takže potrebujeme ešte viac dať zarobiť nenásytným firmám ktoré ich vyrábajú či predávajú ? Každopádne ja osobne sa nemienim na tomto šialenstve podieľať rovnako ako na ostatných šialenstvách tejto vlády. Alebo áno, […]

Pokračovanie článku

Som zodpovedná !

Náš pán premiér povedal o povinnom testovaní niečo v tom zmysle, že netreba počúvať tých kuvikov ktorí básnia o ľudských právach, takých ľudí bude vždy. Jednoducho ich zavrime na dva mesiace doma, lebo im na ľudskom zdraví a živote nezáleží. OMYL pán premiér. Mne na nich záleží a preto vyhlasujem, že sa tej vašej frašky nezúčastním. Som zodpovedná a […]

Pokračovanie článku

Vzal si Pánboh dovolenku ?

Hovorí sa, že počas stredoveku si Pánboh vzal dovolenku. Vypadá to tak, že po dlhšom čase ju znova potreboval. Jedine tak sa dá vysvetliť to, čo sa dnes na Zemi deje. Mnohí sa v kritickom období života alebo pri osobnej tragédii pýtajú : Bože, prečo mi to robíš, za čo ma tak trestáš, čo som ti urobil ? Je to úplne prirodzené, že práve k nemu sa s takýmito otázkami […]

Pokračovanie článku

Ak Igor Matovič je kapitánom lode……

……tak táto loď sa volá Titanic. A “ potápa “ sa presne ako Titanic. Kapitán Titanicu Edward Schmidt urobil osudovú chybu a s loďou narazil do ľadovca. Aj keď neskoršie pokusy na mieste havárie ukázali, že zrážke nebolo možné zabrániť, odborníci tvrdia že velenie lode o hroziacom nebezpečenstve vedelo, no v súvislosti s týmto nebezpečenstvom sa loď […]

Pokračovanie článku

Chcem byť pozitívna

Nie je zvláštne že dnes so slovom “ pozitívny “ automaticky každého napadne byť pozitívne testovaný na Covid ? Nie, samozrejme nechcem byť Covid pozitívna ale chcela by som byť taká pozitívna v myslení aká som vždy bola v časoch kým ešte neprepuklo toto šialenstvo. Vždy som bola veľká optimistka ale s realistickými sklonmi. Pevne stáť nohami na zemi, vidieť […]

Pokračovanie článku

Prestaňte “ štekať “ !

Každý, kto si prečítal aspoň jeden z mojich blogov vie, že nie som sympatizantom tejto vlády. No moja dnešná výzva v nadpise nepatrí vláde, ale opozícii. Ako väčšina ľudí aj ja som už unavená a nešťastná z toho čo sa dnes na Slovensku deje. A preto mi nekonečne lezie na nervy keď vidím, čítam a počujem ako veľmi sa snaží opozícia “ bojovať “ s […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394859x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie