Založ si blog

Archív: august, 2023

Matovičove fiatky sa kazia už teraz

V sobotu poobede sme si s manželom povedali že si z chaty odskočíme na malý výlet do Gabčíkova pozrieť sa po dlhšom čase na vodné dielo, potom si v jednej dobrej reštike vo Vojke dáme večeru a naspäť sa zvezieme kompou. Keď sme došli do Gabčíkova a zastavili sme na parkovisku, zbadali sme červenú fiatku. Hneď som si povedala že to bude jedna z tých Matovičových, veď […]

Pokračovanie článku

Ako som sa druhýkrát narodila a potom ma prekliali

( Venované blogerke Olitat ) Pred časom menovaná blogerka mala článok ktorý súvisel s kliatbou a v diskusii som jej sľúbila že príležitostne niečo o kliatbe napíšem aj ja a že jej môj článok venujem. Teda tak činím. Písal sa rok 1991 a prežila som hrozivú autonehodu. Ale pekne po poriadku… Vtedy som sa už pár rokov priatelila s istým bezdetným manželským […]

Pokračovanie článku

Keď vás prepadnú ozbrojení lupiči….

Nasledujúce riadky berte prosím ako analógiu. Predstavte si že ste chlap, máte manželku, deti a rodinný dom . Jedného dňa k vám vtrhnú traja ťažko ozbrojení lupiči a žiadajú od vás všetky vaše cennosti ktoré v dome máte. V opačnom prípade zastrelia vás aj vašu rodinu. Keďže vy doma žiadne zbrane nemáte, tak si vyberiete jedinú možnú alternatívu akú máte. […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394850x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie