Založ si blog

Archív: február, 2021

Mimoriadne zlý vtip

Toto vyhlásil náš premiér na návrh ministra hospodárstva Sulíka, keď navrhol, že by bol ochotný zastávať post ministra zdravotníctva. A ja dodávam, že celá táto vláda je mimoriadne zlý vtip, lebo to čo vyvádza, nie je vôbec smiešne. Nie som fanúšikom Sulíka, len podotýkam, že horšie by to ministerstvo zdravotníctva nemohol viesť ani on, lebo horšie sa to už nedá. […]

Pokračovanie článku

Pán premiér, percentá už neporastú….

Napriek tomu že ste pekné divadlo zahrali s Remišovou. Divadlo známe ako : Dobrý a zlý policajt. Lebo si myslím, že nič iné to nebolo, len toľko, že na základe prieskumov ste zistili, že mnohí ľudia by sa dali zaočkovať ruskou vakcínou. Tak ste chceli byť za dobrého, ktorý to ľuďom dopraje. No obávam sa, že na popularite vám to nepridá. Na to je už neskoro, lebo tých […]

Pokračovanie článku

Pán Krajčí, chcete radu ? Tak ja vám jednu dám.

Samozrejme mi je jasné, že vy pán Krajčí, ani nikto iný z vlády o žiadnu radu nestojíte, ani od odborníkov, nieto ešte od obyčajných ľudí. Napriek tomu vám ju dám. Už celé mesiace nič iné nerobíte, len stále jedno a to isté, napriek tomu, že nielenže sa žiadny pozitívny výsledok nedostavil, ale situácia je stále horšia a horšia. Stále vám nedochádza, že treba […]

Pokračovanie článku

Vari žije Remišová na Marse ?

Dnes som sa bohužiaľ zasa motala v čase večerných správ v obývačke a zasa som nato doplatila tým, že som počula čo som nemala, vďaka čomu mi zbytočne stúpol tlak. Reč bola o vakcínach. Konkrétne o Sputniku. Tentokrát som chtiac – nechtiac musela súhlasiť s Matovičom, ktorý tvrdil, že pokiaľ ide o vakcínu, netreba politikárčiť, teda je jedno, z ktorej krajiny […]

Pokračovanie článku

To si robíte srandu, nie ?

Po prečítaní správy, že Mikas končí ako hlavný hygienik a nahradí ho Ibrahim Maiga som skoro spadla zo stoličky. Prisahám, že v tomto štáte máme o zábavu každý deň postarané. Veď ľuďom treba dať chlieb a hry. Tie hry síce sú, no s tým chlebom to asi bude čoraz horšie. Z úst Matoviča odznelo, že : Hnusobu nedokážeme poraziť štandardnými metódami, žiada si to […]

Pokračovanie článku

Socializmus. Kapitalizmus. “ Idiotizmus “ ?

V prvom rade chcem vyhlásiť, že som sa narodila ako slobodný človek, tak ako aj vy všetci tu na Slovensku. Slobodu mi garantuje aj Ústava a preto si ju nebudem kupovať žiadnym zdrapom papiera z nezmyselného testovania, ani žiadnou neoverenou vakcínou, za ktorú ani výrobca neručí, ani keby mi ju podsúvali hoci aj všetky “ celebrity “ na Slovensku. Narodila som sa v […]

Pokračovanie článku

Je naša vláda farboslepá ?

Alebo som farboslepá ja ? O 19.00 klasika – manžel – obývačka – správy. Na chvíľu som sa tam mihla, na obrazovke zrovna mapa Slovenska. Téma, ako inak Covid – automat. Farby : zopár okresov čiernych, jedna niekde na juhu tmavší odtieň ružovej a všetky ostatné boli jasnočervené ! Ako jahody. Žiadna bordová. Slovo bordová pochádza od červeného vína z […]

Pokračovanie článku

Srandičky, sci-fi, alebo megakonšpirácia?

Vyberte si vážení čitatelia. Každopádne nasledujúce riadky sú vymyslené, nikde som ich nečítala, nepočula ani nevidela. Je to len čisto moja bujná fantázia. Nuž čo mám robiť, keď nemôžem pracovať, je zima, v záhrade žiadna robota, tak prvýkrát v živote si môžem dovoliť taký luxus ako je nuda. Preto veľa čítam, počúvam, premýšľam a tentokrát aj vymýšľam. […]

Pokračovanie článku

Remišová, Sulík a Kollár, nehrajte sa so slovíčkami !

Prečo to tvrdím ? Nuž preto, lebo títo páni a dáma sa postupne vyjadrili, že už nikdy nepodporia celoplošné testovanie. Veríme, že ich k tomu zaručene viedlo len blaho národa a nie zistenie, že v spoločnosti to vrie a ľuďom už dochádza trpezlivosť a preto si chceli len pripísať nejaké politické body. Možno už myslia na ďalšie voľby, ktovie ? Minimálne Sulík […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388562x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie