Založ si blog

Vari žije Remišová na Marse ?

Dnes som sa bohužiaľ zasa motala v čase večerných správ v obývačke a zasa som nato doplatila tým, že som počula čo som nemala, vďaka čomu mi zbytočne stúpol tlak.

Reč bola o vakcínach. Konkrétne o Sputniku. Tentokrát som chtiac – nechtiac musela súhlasiť s Matovičom, ktorý tvrdil, že pokiaľ ide o vakcínu, netreba politikárčiť, teda je jedno, z ktorej krajiny vakcína pochádza, hlavne aby sme ju mali. Ja konkrétne nemám v pláne sa dať vakcinovať, pokiaľ ma k tomu nedonútia, pretože mám obavy z dlhodobých nežiadúcich účinkov. Ale keby áno, tak jedine Sputnikom, pretože je to normálna a nie mRNA vakcína. Zarazilo ma iba to, že zrovna Matovič sa k tomu takto stavia. Aké sú jeho pohnútky ? Veď doteraz tá najlepšia mňamka bola tá od firmy Pfizer BioNTech. A zrazu je dobrá aj tá ruská. To je tak. Keď niekto stále klame, neuveríte mu ani keď náhodou povie pravdu.

Zároveň tvrdí, že on je aj za Sputnik, ale vraj koaliční partneri sú proti, lebo to ešte neschválila Európska lieková agentúra.

No mňa vytočil výrok Remišovej, ktorá povedala, že nechceme z ľudí robiť pokusných králikov. Že nie ? A čo ste robili doteraz ? Vari vakcíny od Pfizer BioNTech, AstraZeneca a Moderna sú dostatočne rokmi overené vakcíny ? Vari sú všetky fázy klinických štúdií už ukončené a preto vieme, že sú úplne bezpečné ? Prečo ? Lebo to tvrdia celebrity, ktoré tie vakcíny propagujú ? Len sa pýtam. Vie niekto povedať, vrátane výrobcov ( tých, ktorí za vakcíny neručia ) že sú stopercentne bezpečné čo sa týka tých dlhodobých vedľajších účinkov ? Nie ? Tak potom o čom táto bábkoherečka točí ?

No nič, lúčim sa nadnes, asi mám koronu, lebo ma naplo na zvracanie…..

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394672x
Priemerná čítanosť článkov: 3987x

Autor blogu

Kategórie