Založ si blog

Pán Krajčí, chcete radu ? Tak ja vám jednu dám.

Samozrejme mi je jasné, že vy pán Krajčí, ani nikto iný z vlády o žiadnu radu nestojíte, ani od odborníkov, nieto ešte od obyčajných ľudí. Napriek tomu vám ju dám. Už celé mesiace nič iné nerobíte, len stále jedno a to isté, napriek tomu, že nielenže sa žiadny pozitívny výsledok nedostavil, ale situácia je stále horšia a horšia. Stále vám nedochádza, že treba skúsiť niečo iné ? Moja rada teda znie, treba robiť všetko naopak, než ako to vy robíte. Aspoň ja by som to tak urobila, ak by som mala nejakú moc.

V prvom rade by som už dávno zavrela hranice, tak ako na jar, lebo to bolo jediné opatrenie, ktoré naozaj fungovalo. A kto chce aj v týchto časoch labzovať do cudziny, tak nech sa páči, ale po príchode každý povinne bez výnimky šup do karantény, namiesto terorizovania všetkých občanov. A žiadne testy, lebo všetci vieme, že keď ste negatívny, neznamená, že ste negatívny. Lebo vy ste celé mesiace nechali ľudí aby sem vláčili ten vírus. Lebo odkiaľ prišla britská mutácia, z Košíc, z Banskej Bystrice, či z Trnavy ?

Okamžite by som zrušila povinné testovanie, pretože mi nikto nevyvráti, že práve tam sa najviac ľudí infikuje.

Taktiež by som zrušila denné strašenie a stresovanie ľudí v médiách, kde celý deň nič iné nehovoria, len koľko pribudlo infikovaných, koľko ľudí umrelo, ako nám kolabujú nemocnice, dokonca už aj pohrebné služby. Načo je toto dobré, komu to pomôže ? Veď ľudia už pomaly budú umierať od strachu a nie na Covid, alebo prinajmenšom im z toho bude prepínať. Namiesto toho by im mali denne pripomínať, ako sa majú preventívne starať o svoje zdravie, ako aj základy zdravej životosprávy.

Za ušetrené peniaze za testy by som všetkým obyvateľom dodala potrebné vitamíny. A nielen to, ale všetkým, ktorí kvôli koronaopatreniam prišli o prácu, alebo nemôžu podnikať, by som okamžite bez podmienok vyplatila minimálne jednorazovú prvú pomoc. Tým by sa mnohým ľuďom uľavilo a nemuseli by sa stresovať, že z čoho budú žiť.

Hneď nato by som dovolila ľuďom konečne aspoň čiastočne normálne žiť. To znamená, že by som otvorila školy, tým by sme jednak získali prepotrebný zdravotnícky personál, ktorý nepracuje, ale je doma s deťmi. Tu by sa tiež mnohým uľavilo, lebo byť doma celé mesiace s deťmi musí byť veľmi psychicky náročné.

Napokon by som otvorila úplne všetko. Tak ako sa otvorilo na jar, že pre každý obchod, či prevádzku by platili isté predpisy, dezinfekcia, maximálny počet osôb a pod. Pretože ak môžu byť otvorené hypermarkety, tak môžu byť otvorené aj menšie obchody, služby či reštaurácie. Vďaka tomu by sa uľavilo ďalším ľuďom, lebo by si konečne mohli zarábať na živobytie.

Takže by ľudia prestali “ hniť “ doma, začali by sa trocha hýbať, boli by na tom fyzicky, aj psychicky lepšie, zvýšila by sa im imunita a hneď by boli odolnejší voči chorobám. A verím, že vďaka tomu aj napriek zvýšenej mobilite by mali počty infikovaných klesať.

A nakoniec tie nešťastné rúška. Tak tie by boli určite len odporúčané. Verím, že aj tak by minimálne takých 70 až 80 percent ľudí by ich nosilo, veď veľa ľudí tvrdí, že im vôbec nevadia, že si na to už zvykli, podaktorí ich dokonca musia milovať, keď ich nosia aj na miestach, kde sú úplne sami. Isté je, že mnohým z nás by sa veľmi uľavilo, keby sme ich už nosiť nemuseli . A nielen po psychickej stránke, ale aj po fyzickej, lebo som od začiatku presvedčená o tom, že viac škodia, ako pomáhajú. Tým, ktorí by ma chceli za tento výrok napadnúť, pripomínam, že to netvrdím len ja. Judr. Weis v blogu na svojej stránke uverejnil informáciu, že vo švédskom meste Hamstad tamojšie úrady nariadili učiteľom zložiť z tváre ochranné rúška. Obec uviedla, že neexistujú žiadne vedecké dôkazy o účinnosti nosení rúšok, odvolávajúc sa na švédsku agentúru pre verejné zdravie.

Dánska štúdia tieto závery o neefektívnosti nosenia rúšok na pomerne veľkej referenčnej vzorke jednoznačne potvrdila. Taktiež nedávna štúdia v časopise Cancer Discovery zistila, že inhalácia škodlivých mikroorganizmov môže prispieť k pokročilému štádiu rakoviny pľúc u dospelých. Dlhodobé používanie rúšok môže pri vytvorení vlhkého prostredia napomôcť pri množení týchto nebezpečných patogénov a teda ich nosenie je kontraproduktívne a samodeštruktívne. Takže ako to vyhodnotíme ? Sú v tej cudzine všetci blbí, len my na Slovensku sme najmúdrejší ? Alebo to označíme len za konšpiráciu preto, že to nezverejnil mainstream ? Pretože samozrejme tí vedci nemajú čo robiť, tak len konšpirujú…

Ešte by som mala otázku k samotnému koronavírusu vo vzťahu k rúškam. Takže všetci vieme, že to je kvapôčková infekcia, čiže sa šíri vzduchom. Teda vieme, že sa dostáva do organizmu dýchacími cestami. Preto niekto vymyslel, že by sme si ich mali prekryť. Ale nikto sa nepýtal, nespochybňoval, nezisťoval ďalej. Všetci sme to prijali ako nespochybniteľný fakt. Ale ja sa pýtam. A spýtam sa na konkrétnom prípade. Predo mnou ide po ulici človek bez rúška a má ten vírus. Za ním idem ja, tiež bez rúška, tak ten vírus čaká na mňa, zrazu ho vdýchnem a už ho mám. Ok, potiaľ mi to je jasné. Druhá možnosť. Ide predo mnou človek bez rúška, idem za ním a mám rúško. A teraz moja otázka. Po a) ten vírus vie že mám rúško, tak sa mi vyhne, po b ) vírus príde až ku mne, ale rúško ho zastaví, on narazí do rúška a odletí, či odskočí a po c ) narazí na rúško a ostane tam trčať. Ja si myslím, že možnosť c je správna, lebo a ) a b ) je nezmysel. Predpokladajme, že to rúško chráni a vírus cez neho neprenikne. Potom sa pýtam, nemáme na tých rúškach z vonkajšej strany samé koronavírusy a teda nie sme to my samotní, ktorí tú infekciu svojimi rúškami roznášame ?

Pretože ak by sme boli dôslední, tak by sme nechránili len dýchacie cesty, ale aj ostatné telesné otvory, lebo vírus nám môže do tela vniknúť aj cez uši, alebo sliznicu oka. A tak čo, mali by sme nosiť aj štuple do uší, či pásku cez oči ?

No iste sa nájde v diskusii minimálne jeden amatérsky virológ, ktorý ma poučí, ako to vlastne je.

A na záver ak by mi niekto chcel oponovať, že ak by bolo po mojom, tak by sme na uliciach zakopávali o mrtvoly, tak mu odkazujem, nech si pozrie videá z rôznych krajín ako sú Švédsko, Bulharsko, Srbsko, Bielorusko a iné. Tam ľudia normálne žijú, so žiadnymi, alebo s minimálnymi obmedzeniami, deti chodia do škôl, všetko je otvorené, rúška nie sú povinné, nikto ich povinne netestuje a čuduj sa svete, mrtvoly sa neváľajú po uliciach. Ach, zabudla som, to sú iste len konšpirácie……

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

požiar, václavské námestie, praha

Na Václavskom námestí horelo, dym bolo vidieť z celej Prahy

28.03.2024 14:21

Do nemocnice previezli jedného muža, ktorý sa nadýchal splodín.

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.

česko rusko ambasáda

Proruská špionážna sieť útočí proti EÚ: Poľsko a Česko spustili vyšetrovanie, majú zistenia týkajúce sa Slovenska

28.03.2024 13:50

Poľská kontrarozviedka (ABW) vyšetruje činnosť proruskej špionážnej siete zameranej proti členským štátom a orgánom Európskej únie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 98
Celková čítanosť: 390492x
Priemerná čítanosť článkov: 3985x

Autor blogu

Kategórie