Archív: november, 2020

Poslusne hlasim!

Viem ze sa hlasim trochu neskoro, iste je uz zaujemcov dost, ale ak by ste nahodou potreboval moju vakcinu pan premier, pridavam sa k dobrovolnikom, ktori sa jej ochotne vzdaju vo vas prospech. Taku obet od vas predsa nemozeme ziadat, ved co keby si vas ta hnusoba nasla, co by sme potom bez vas robili. Ale aj snaha sa ceni, verim ze vas k tomu viedol cisty altruizmus. A garantujem vam ze narod […]

Pokračovanie článku

Sama som sa odsudila…..cast druha

Dnes zacnem tym ze odpoviem jednemu panovi ktory okomentoval moj blog asi v tom zmysle ze „to nie je o tom ze som sa odsudila ale ze veri ze dokazem chapat veci v sirsich suvislostiach.“ Na to mozem povedat len tolko ze v sirsich suvislostiach moze clovek chapat veci ak sa ho priamo netykaju. Konkretne ak dnes moze niekto povedat ze sa ho koronakriza nijako nedotkla a jedine v com […]

Pokračovanie článku

Sama som sa odsudila…..cast prva

Kedze ma uz davno svrbia prsty,neda mi aby som aj ja nevyjadrila svoj nazor na dnesnu situaciu.Napokon sloboda slova je jedine nase ustavne pravo ktore nam nevzali……zatial.Navyse nemam o tom s kym debatovat okrem najblizsej rodiny,lebo vsetci su to sami „zodpovedni“ ludia a ja som ta „nezodpovedna“ proste mam iny nazor a akurat sa pohadame.To je jedna z veci […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Šéf OSN vyzval v ruskej Kazani na spravodlivý mier na Ukrajine. Putin reagoval s úsmevom na tvári

ONLINE: Šéf OSN vyzval v ruskej Kazani na spravodlivý mier na Ukrajine. Putin reagoval s úsmevom na tvári

24.10.2024 06:20

Vojaci KĽDR mieria k ukrajinským hraniciam. Soul prehodnocuje dodávky zbraní Kyjevu.

Po „klepaní na strechu“ tvrdý úder. Fotografovi sa podarili unikátne zábery tonovej bomby

Po „klepaní na strechu“ tvrdý úder. Fotografovi sa podarili unikátne zábery tonovej bomby

24.10.2024 13:36

Snímky poskytujú neobvyklý pohľad na rýchlosť, silu a ničivosť modernej vojny.

Kde by mohli udrieť severokórejskí vojaci a koľko peňazí Putin za nich zaplatí Kimovi? A dočkajú sa Ukrajinci zbraní od Soulu?

Kde by mohli udrieť severokórejskí vojaci a koľko peňazí Putin za nich zaplatí Kimovi? A dočkajú sa Ukrajinci zbraní od Soulu?

24.10.2024 06:00

Juhokórejská rozviedka tvrdí, že šéf Kremľa a severokórejský diktátor sa dohodli na finančnej odmene za nasadenie vojakov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 101
Celková čítanosť: 413627x
Priemerná čítanosť článkov: 4095x

Autor blogu

Kategórie