Založ si blog

Sama som sa odsudila…..cast prva

Kedze ma uz davno svrbia prsty,neda mi aby som aj ja nevyjadrila svoj nazor na dnesnu situaciu.Napokon sloboda slova je jedine nase ustavne pravo ktore nam nevzali……zatial.Navyse nemam o tom s kym debatovat okrem najblizsej rodiny,lebo vsetci su to sami „zodpovedni“ ludia a ja som ta „nezodpovedna“ proste mam iny nazor a akurat sa pohadame.To je jedna z veci ktore vycitam tejto vlade ze rozdeluje narod,tak rodiny ako aj priatelov,kolegov ci susedov.A to sa este ziadnej vlade nepodarilo,takze gratulujem,maju dalsie prvenstvo.Pan Juraj Stubniak povedal v jednom svojom videu,ze dnesna situacia je dobra nato ze sa o politiku zacali zaujimat aj ludia ktori sa o nu nikdy predtym nezaujimali.A to je presne moj pripad.Proste nebolo treba.Snazila som sa zit svoj zivot najlepsie ako som vedela,robila som pracu ktora ma bavila,starala som sa o rodinu,stretavala sa s priatelmi,a venovala sa svojim zalubam.Vzdy som tvrdila ze politici nas potrebuju jedine v case volieb a o ludi sa sa ani jeden nezaujima.Takze som nechodila ani volit,nemienila som ich podporovat v tom co robia.Ako vidite,hned ako ich zvolite uz ste im ukradnuti,rozhoduju o vas bez vas.Na to ci to bol spravny postoj alebo nie ma iste kazdy svoj nazor.

No a preco som sa odsudila ? Pretoze hned vo svojom prvom blogu sa zaradim medzi tych ktori su privrzencami dnesnej vlady odsudzovani.Takze ma mozu nazyvat invektivami ako su : Kotlebovec,Ficovec,konspirator,bludar,psychopat,luza,opica a mudrosrac.No,snad som na nic nezabudla.

A preco ? V prvom rade preto ze som sa nezucastnila celoplosneho sialenstva zvanom testovanie,lebo v zivote som sa nenechala nikym vydierat alebo do niecoho nutit.Aby bolo jasne nemam nic proti testovaniu,pokial je to naozaj dobrovolne,ak niekto chce vediet na com je,ak ma priznaky alebo sa boji korony.Ale nutit do toho ludi je absolutny nonsens.Tiez nesuhlasim s chaotickymi,neucinnymi a casto nezmyselnymi koronaopatreniami.A v neposlednom rade preto lebo som sa zucastnila aj protestov.

A viete co? Vobec mi to nevadi.Naopak som na to hrda.Po prve preto ze som sa nespreneverila svojim zasadam podla ktorych zijem.Po druhe som chcela vyjadrit solidaritu k tym ktori pocas korony prisli o viac ako ja.A po tretie tymto skatulkovanim mojej osoby som sa ocitla vo vynikajucej spolocnosti.Ved povedzte nie su takto osocovani aj mudrejsi ludia odo mna ? Taky pan doktor Igor Bukovsky,je tiez „cirkusovy saso a konspiracny bludar,dalej vedec Pavol Cekan mal tiez vymenu nazorov s panom premierom,poslankyna Ciganikova o tom vie takisto svoje,alebo pan „Risko podrzbalonik“ ten celi kritike od premiera dennodenne.Napokon ano,aj pani prezidentka bola tym istym clovekom urazena a degradovana len na nejaku ceremonialnu postavicku.No tych ludi je nekonecne vela ktorych nas pan premier „nasral“ pardon,no su to jeho slova,no kedze on velmi rad ludi nasiera,tak teraz by mal byt vlastne stastny.Ale tomu neverim lebo stastny clovek neublizuje druhym a neuraza vlastny narod,iba ten nestastny.No ja som clovek mierny a pacifista, ale co je vela,to je vela a tak sa mu podarilo nasrat aj mna.

Len pre poriadok.Na protestoch som bola sama za seba tak ako drviva vacsina slusnych ale frustrovanych a rozcarovanych ludi ktori po volbach cakali nieco lepsie a dostali nieco horsie.To ze tam boli zastupcovia niektorych opozicnych stran je ich vec.Kedze tam bolo velmi vela ludi a ja som tam prisla neskor,tak som ziadnych recnikov nevidela a skoro nic nepocula lebo bolo nekvalitne ozvucenie. Kedze sa nerada tlacim v dave, striedavo som stala bokom alebo sa prechadzala okolo.A len som vnimala naladu ludi a pocuvala co hovoria.Ludia boli rozhorceni,obcas aj skandovali napr. „odstupit“ ale ziadne vytrznosti som nevidela.Vacsinou sa stazovali na zavrete prevadzky a straty prijmov alebo zamestnania ale najma na „dobrovolne testovanie“ co bolo tou povestnou poslednou kvapkou aj u mna.Ved v ktorom Vesmire je nieco co je dobrovolne zaroven sankcionovane ak sa clovek nezucastni? Lebo ak clovek nemoze ist do prace je to predsa sankcia.Povodne 10 dni ktore sa predlzilo o tyzden,bez vysvetlenia a odovodnenia.Proste karantena pre zdravych ludi,ktora nebola nicim inym len trestom ze sme si dovolili neposluchnut nasho vodcu.A kedze on sam povedal ze „ak ste negativny neznamena ze ste negativny“ tym sam potvrdil ze tie testy boli dobre akurat tak nato aby ich hodili do Dunaja.Vlastne …. to by bola skoda lebo aj Dunaj by musel ist do karanteny….Tak ako museli ist aj tisice zdravych ludi ktori boli falosne pozitivny.Takze sa pytam aky bol rozdiel medzi testovanymi a netestovanymi? Teda okrem toho ze jedni boli poslusni a ti druhi nie.Inak co sa tyka tych protestov,nevsimla som si ze by potom zacal rapidne stupat pocet nakazenych tak ako predpovedali.A ani ten Brohmexin a vodka sa nevypredali.Ale zato po protestoch som citala vela nenavistnych komentarov od tych zodpovednych.Konkretne jeden bol az jedovaty: nieco v tom zmysle: ze dufam ze na Vianoce budete hromadne skapinat na koronu a to doma lebo v nemocnici vas neosetria,policia ma fotky vas vsetkych.Pytam sa kde sa berie v ludoch tolka nenavist ? To ta korona fakt niektorym udiera na mozog ? No,ale vieme kto moze aj za toto.

Aby bolo jasne,nepopieram existenciu koronavirusu a nie som proti vsetkym opatreniam,iba proti tym nezmyselnym.Napr.rusko v exterieri.Nie som odbornik ale podla mna vonku by na vas musel niekto vyslovene kaslat kychat alebo plut aby ste sa nakazili.Iste sa nenakazi ten kto vedla vas len prejde.Ale ano,musime davat pozor aj na nasu floru v parku alebo pri chodniku,aby sme aj tu nenakazili.Podla mna je to len sikanovanie a nema to ziadnu logiku.Ten virus tu nepochybne je,presne ako aj tisice inych virusov,len ktovie preco sa prave tomuto jedinemu pripisuje az taky obrovsky vyznam.Ze umieraju ludia? To umieraju aj na beznu chripku a trapilo to doteraz niekoho? Ludia umieraju aj na ine choroby ako rakovina ci infarkt.Ze to nie je infekcne? No a? Je to vdaka tomu menej nebezbecne? Naopak rakovina je ovela horsia a kazdy este pricetny clovek to musi uznat.Zazila som to priamo v rodine a to dvakrat.Je to dlhodobe a bolestive umieranie a neprajem to nikomu,dokonca ani nasmu premierovi. Radsej beriem tu koronu a verim ze ak by som ochorela tak sa aj vyliecim tak ako drviva vacsina ludi a dokonca mnohi bez priznakov alebo bez akychkolvek liekov.Az taka je ta „hrozne“ nebezpecna choroba,ktorej sa kazdy tak boji.Je dost svedectiev o tom ze korona vlastne nezabija,je to len posledna kvapka pre tych ktori maju ine vazne diagnozy.Ano tito ludia sa pravom boja a treba ich chranit.Ale ti ostatni by mali normalne zit,miesto toho aby sa nechali zotrocovat strachom az tak ze sa boja aj paty vytiahnut z domu.alebo sa stretnut s niekym blizkym.Mali by dbat o prevenciu,zvysovanie imunity,kvalitny spanok,kvalitnu stravu,dostatok pohybu a pozitivne myslenie.Presne tak to robim ja a zatial ma vsetky choroby obchadzaju zaco som neskutocne vdacna.

A este nieco.Co najmenej sa stresovat a radsej nepozerat a nepocuvat v mediach kolko mame denne nakazenych a mrtvych lebo to je cista psychiatria a je to „na maslu“.Vlady a media len vyvovalaju v ludoch strach,paniku a hysteriu a jedinym dovodom je biznis.Pretoze ano,vsetko okolo korony je biznis.Ruska,dezinfekcie,chirurgicke rukavice su biznis -a ze od korony zdrazeli minimalne trojnasobne uz kazdy z nas zistil – dalej testy su biznis a vakciny budu megabiznis na com zarobia miliardy. Cim viac a cim dlhsie nas budu strasit o to vacsi zaujem budeme mat o vakcinu.Ja za seba musim povedat ze tak ako ma nedonutili k testovaniu,tak ma nedonutia ani pod hrozbou trestu smrti k vakcinacii.Ale nech kazdy kona podla vlastneho vedomia a svedomia.

Teraz pripomeniem jednu „perlu“ z ust pana premiera ktora zaznela pred par dnami.Vakcinacia bude dobrovolna – no ale predsa ked sa niekto nebude chciet zucastnit tak neviem,mozno bude musiet nadalej nosit ruska…..To ako vazne pan premier ? A dokedy,kym sa nezadusime ? Alebo kym budete vladnut ? Co pevne dufam nebude tak velmi dlho,cim kratsie,tym menej skod napachate. Samozrejme ak by to tak bolo,nebolo by to nic ine ako znova len trest za neposlusnost.Ved koho by sme uz nakazili ? Tych zaockovanych ? To tak malo verite tym vakcinam ? Alebo tych nezaockovanych ? No myslim ze ti vas nemusia trapit.Ak sa dobrovolne rozhodnu nezucastnit sa tak si nasledky ponesu sami,su predsa svojpravny.Odznelo aj nieco take ze bez ockovania nebudeme moct cestovat.To ma najmenej trapi.Nech si tu trapnu cudzinu nechaju,ja som sa nacestovala dost a uz ma to nelaka.Aj tak ked toto sialenstvo konci asi vela ludi nebude mat na cestovanie peniaze.A ti ktori cestovat budu chciet ale ockovat nie,tak ich znova „znasilnia“ a tych ludi mi je luto lebo su obetou tejto „vojny“.

Na zaver par otazok na premiera,samozrejme hypotetickych,odpoved necakam,ved ten obycajny clovek sa predsa nebude bavit s takym naozaj obycajnym clovekom ako som ja.No najprv jedna poznamka k panovi Kollarovi.To s kym pan Kollar spava je len jeho vec.Ale vyhlasit ze sa v nemocnici necitil dobre a potreboval oporu,preto tie navstevy je vysmech vsetkym ostatnym hospitalizovanym.Samozrejme to kazdy chape,ale myslite si ze ti ostatni chori v nemocnici nemaju bolesti,nechyba im opora,ze su tam preto ze sa citia dobre? Moj manzel bol tiez nedavno v nemocnici a nie na V.I.P. oddeleni ale strcili ho niekde do suterenu,kde ta izba vyzerala tak ze v Nemecku kravy maju krajsiu mastal.A tiez mal z toho depresie a co myslite,pustili ma za nim ? Mimochodom z tych penazi za testovanie uz mohli postavit nemocnicu.Cinania postavili nemocnicu za 10 dni,my sme tiez mohli za 8 mesiacov odkedy tu zuri korona.A co sme my horsi ako Cinania ? Jaj len keby sa chcelo,vsetko by sa dalo.alebo kde je vola tam je cesta.

No a otazky k panovi premierovi.Vy ste usvedceny plagiator.Vy nato: Prepacte

Nastahujete sa do neskolaudovaneho domu.Vy nato : Prepacte

Nemate rusko na svadbe.Vy nato : Prepacte

Donutite narod ist na testovanie.Vy nato : Prepacte

Moja otazka.Ked najblizsie nebudem mat na ulici rusko a policajt mi bude chciet dat pokutu co myslite bude mu stacit ak mu poviem „prepacte“ ?

Alebo ked bude znova raz zakaz vychadzania,pojdem von a budu mi chciet dat pokutu,aj vtedy mi bude stacit slovko „prepacte“ ?

Ze nie ? No to som si myslela.Takze zakony platia rovnako pre vsetkych ? Nedajte sa vysmiat.Akurat tak v rozpravke…..

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394730x
Priemerná čítanosť článkov: 3987x

Autor blogu

Kategórie