Založ si blog

Remišová, Sulík a Kollár, nehrajte sa so slovíčkami !

Prečo to tvrdím ? Nuž preto, lebo títo páni a dáma sa postupne vyjadrili, že už nikdy nepodporia celoplošné testovanie. Veríme, že ich k tomu zaručene viedlo len blaho národa a nie zistenie, že v spoločnosti to vrie a ľuďom už dochádza trpezlivosť a preto si chceli len pripísať nejaké politické body. Možno už myslia na ďalšie voľby, ktovie ? Minimálne Sulík určite, keďže hlavné mesto je zaplavené billboardmi v znení “ Slobodne očkovaný, solidárny ku všetkým .“

To, že už nepodporia celoplošné testovanie je síce chvályhodné / aj keď trocha oneskorené, čo tak sa zobudiť skôr a nesúhlasiť s tým od začiatku ? / ale v konečnom dôsledku zbytočné. Jediné účinné vyhlásenie by bolo, keby slovíčko “ celoplošné “ zamenili za slovo iné, teda “ povinné „.

Lebo neviem či som to len ja pochopila nesprávne, všetci sú s tým v pohode a tešia sa mysliac si, že už žiadne povinné testovanie nebude, keďže už nebude celoplošné ? Veď nemusí byť celoplošné aby bolo povinné. Však ak to ešte nezmenia, tak od 8. februára máme prejsť na Covid- automat a pokiaľ viem, celé Slovensko je v čiernej fáze. Takže čo im bráni v tom aby zas nevyhlásili že v tých horších okresoch bude treba testovať ? A ak áno, určite to nebude dobrovoľné a teda znova bude treba modré papieriky, možno fialové, či zelené. A môžete si byť istí, že vždy budú nejaké okresy čierne / a keby aj neboli, tak budú / takže sa testovať bude donekonečna.

Preto tvrdím, že pokiaľ títo traja a ďalší, ktorí o tom môžu rozhodovať, nepovedia jasne, že už žiadne povinné testovanie, tak to znamená, ako keby nepovedali nič a ich výroky ma zaujímajú asi tak, ako vlaňajší sneh. A nech si nemyslia, že získajú nejaké politické body a že v očiach národa o niečo stúpli len zato že sa chabo pokúšali namietať. A nejde len o testovanie. Keby chceli byť za “ pekného “ mohli by urobiť nespočetne veľa vecí, čím by ľuďom pomohli. Napr. zabojovať za liečbu a podporiť nás, či už odborníkov alebo obyčajných občanov ktorí už za liečbu bojujeme. Lebo jedine liečba nás zachráni a nie nezmyselné testovanie a nekonečné zákazy a príkazy.

My potrebujeme niekoho, kto má istú moc a reálne nám dokáže pomôcť, aby sme už neboli viac šikanovaní, trestaní a nútení do niečoho čo nechceme. A či je z opozície, alebo z koalície, to nám je srdečne jedno. Nech si vláda konečne uvedomí, že sme dospelí a svojprávni a nech to nechá na nás, ako sa budeme proti chorobám brániť. Lebo iba nesvojprávny jedinec potrebuje aby ho niekto ustavične komandoval. Mám návrh pre vládu. A čo keby ste namiesto toho doterajšieho pomyselného biča skúsili teraz ten cukor. Veď sa pamätám ako pri prvom povinnom testovaní zvažovala, či ľudí, ktorí sa toho nechcú zúčastniť trestať či odmeňovať. Keby ste ponúkli napr. 20 Eur tým ktorí sa pôjdu dať otestovať / veď aj tak podľa istých zdrojov sú to len pokusy na ľuďoch / tak verím, že podaktorí by sa možno aj 5 krát za deň postavili do radu, aj keby im nosy mali odpadnúť. A všetci by boli spokojní. Nás by nikto nenútil, podaktorí by si zarobili a testíky by sa utešene míňali.

Ale vždy keď si myslím, že táto vláda už nemôže vymyslieť väčšiu blbosť, tak ma prekvapí a dokáže, že môže. Narážam na tie Krajčího povestné sms správy. Mnoho ľudí vrátane mňa to pobúrilo, tak ako to pobúrilo aj odborníkov, ktorí tvrdia že by sa to dalo len ťažko zrealizovať. Nehovoriac o tom, koľko by to stálo našich peňazí a koľko ľudí by k tomu bolo treba. To naozaj máme na každú idiotinu nekonečné množstvo peňazí ? Ale na to, čo skutočne potrebujeme, na to nemáme ? Vraj nemajú dosť pracovníkov na úradoch práce a preto musia krízou postihnutí ľudia mesiace čakať na pomoc od štátu. Ale tam, kde sa majú slobodní občania / nie otroci / zotročovať, tam sa nájdu ľudia, však ?

Dokonca som ani nepochopila ako by to malo fungovať. To akože by som mala poslať sms, aj keby som si chcela vybehnúť pre pečivo ? A či som povinná zo zákona vlastniť mobilný telefon ? Aha, zabudla som, zákony tu už dávno neplatia…..Moja suseda, 80 ročná pani ho ani nemá, stále má len pevnú linku. Tak ona môže umrieť od hladu ? A čo keby som ho mala v oprave ? Vy inteligenti vo vláde, už by ste sa mali konečne spamätať a keď už neviete nič múdre povedať, tak by ste sa mali držať výroku “ Mlčať je zlato „. A keď už nám neviete pomáhať, tak nám aspoň neškoďte !

Možno som naivná, ale stále dúfam, že sa tam nájde niekto, komu ešte ostalo kúsok zdravého rozumu a tento návrh neprejde.

Ja mám ešte jeden návrh. Pán Krajčí, čo tak nám zavariť brány a vchodové dvere aby sme sa nedostali von ? Alebo vybudovať koncentráky ? Tam by ste mali istotu, že sa nedostaneme do ulíc. Možno by to bolo aj dobre. Možno by sa mnohí Slováci konečne zobudili a povedali by si : Už dosť !

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394742x
Priemerná čítanosť článkov: 3987x

Autor blogu

Kategórie