Založ si blog

Matovičove fiatky sa kazia už teraz

V sobotu poobede sme si s manželom povedali že si z chaty odskočíme na malý výlet do Gabčíkova pozrieť sa po dlhšom čase na vodné dielo, potom si v jednej dobrej reštike vo Vojke dáme večeru a naspäť sa zvezieme kompou.

Keď sme došli do Gabčíkova a zastavili sme na parkovisku, zbadali sme červenú fiatku. Hneď som si povedala že to bude jedna z tých Matovičových, veď dnes už to snáď nikto normálny nevlastní. Tak to aj bolo, lebo keď sme prišli bližšie, naboku som zbadala nápis “ 500 vo vrecku aj v garáži „. Ako sme si ju obzerali, nostalgicky sme si zaspomínali ako sme sa obaja kedysi dávno za socíku na tom raz viezli a skonštatovali sme že to bola katastrofa, lebo aj taký traktor vás menej natriasa.

Vedľa v košíku boli tričká, tak sme si ich tiež obzerali, na nich bol pre zmenu nápis “ Hybaj voliť „. Tak som zavtipkovala, že vôbec prvýkrát poslúchnem Matoviča, veď voliť určite pôjdem, akurát nie jeho…..

Ako sme tam tak stáli, zrazu k nám prikvitol celkom sympatický mladý muž ( mimochodom dosť vysoký, až som sa divila ako sa mohol do tej fiatky vtrepať ) a spýtal sa nás či náhodou nemáme nabíjacie káble, lebo sa mu vybila baterka a to podľa jeho slov prešiel na tej fiatke len pár kilometrov. Keď sme odpovedali že nemáme, tak si posťažoval že už sa toľkých pýtal a nikto nemá, tak asi bude musieť zavolať odťahovku. Prehodili sme spolu pár slov o tých fiatkách a spýtali sme sa aj na tie tričká, či ich rozdáva, alebo predáva. Povedal že rozdáva, ale len keď sa zaregistrujeme. Vysvetlil že po registrácii by sme boli zaradení do žrebovania a keby nás vyžrebovali tak by sme celý rok mohli na tej fiatke jazdiť a hradili by nám aj benzín a opravy. Samozrejme vedela som o tom, len som nevedela že aj takto verbujú ľudí. No každopádne sme s vďakou odmietli a ja som ešte dodala že bez urážky, ale radšej budem chodiť s MHD ako doteraz, ako na takom črepe. Na to sa iba tak jemne usmial, no nekomentoval. To som mu už síce nepovedala, ale okrem toho že to auto je nespoľahlivé až nebezpečné by som mala obavy že by nejaký Matovičov odporca mohol po mne hádzať nejaké hnilé rajčiny, či vajcia. Navyše od Matoviča by som aj tak nič nechcela, ani keby Mercedesy rozdával. Ale keď už sme pritom, keď tento tragéd dostal ten šialený nápad s tými autami, tak mohol kúpiť aspoň nejaké normálne autá, aj keby jazdené, ale aby boli o niečo väčšie ako krabica od topánok.

No keď sme sa asi o hodinu vracali späť na parkovisko, chlapík tam stále bol, sedel na skladacej stoličke v tieni a mal pri sebe dokonca ženu a dieťa. A odťahovka stále nikde…

Neviem či títo ľudia brázdia slovenské cesty na tých fiatkách za odmenu, ale predpokladám že skôr áno.

Aj mi ich prišlo trochu lúto ako tam musia tvrdnúť v tej horúčave, nuž ale keď sa niekto zapletie s Matovičom……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Erik Tomáš

Hlas chce mať šéfa NR SR, odvoláva sa na koaličnú dohodu. Podľa Gröhlinga Danko zablokoval voľbu predsedu

28.04.2024 14:41

Pokiaľ by nebol zvolený predseda parlamentu z Hlasu-SD, strana to môže považovať za porušenie platnej koaličnej dohody.

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 395015x
Priemerná čítanosť článkov: 3990x

Autor blogu

Kategórie