Založ si blog

Prestaňte “ štekať “ !

Každý, kto si prečítal aspoň jeden z mojich blogov vie, že nie som sympatizantom tejto vlády.

No moja dnešná výzva v nadpise nepatrí vláde, ale opozícii. Ako väčšina ľudí aj ja som už unavená a nešťastná z toho čo sa dnes na Slovensku deje. A preto mi nekonečne lezie na nervy keď vidím, čítam a počujem ako veľmi sa snaží opozícia “ bojovať “ s dnešnou vládou. Síce je to chvályhodné ale bohužiaľ neúčinné. Ja chápem že úlohou opozície je kontrolovať vládu ako aj poukazovať na ich chyby a chápem aj to že opozícia nemá veľkú moc niečo reálne zmeniť. Ale aj tak verím že by mohli urobiť viac, ako robia. Avšak iba vtedy ak im naozaj nevyhovuje to čo súčasná vláda stvára.

Pozrime sa teda na ich zbrane :

Blaha vypisuje na FB snáď viac statusov ako I.M.

Fico zvoláva tlačovky na ktoré mu väčšina novinárov ani nechodí a podáva trestné oznámenia ako na páse, s ktorými sa ale nikto nezaoberá.

Kotleba organizuje protesty ktorými sa nič nerieši akurát ešte viac tým škodí či už sebe alebo ľuďom ktorí tam chodia.

Pellegrini. Ten pre zmenu nerobí nič len pekne potichu čaká ako sa vláda sama odpíše a jemu zatiaľ utešene rastú percentá. Ale aby som mu nekrivdila, chcel by spustiť oficiálnu petíciu za vyhlásenie referenda o predčasných voľbách. No a prečo nie, keď podľa prieskumov by to najviac pomohlo jemu ?

Ja sa ani nečudujem keď mnohí sú tak znechutení že by im už ani nevadilo keby sa vrátila predošlá vláda, / len v trochu inej podobe / len keby sa tým zbavili tej dnešnej.

Ja sa ale pýtam. Kto pomôže nám ? Občanom Slovenska. Aby sme konečne mohli žiť ak nie lepšie tak aspoň tak ako predtým. Bez obmedzení, bez teroru a šikany, bez diktatúry, nátlaku a slobodne ako sa na demokraciu patrí. A ušetrite ma prosím že vláda zato nemôže lebo Covid. To je len zámienka aby si vláda / a nielen tá naša / mohla na základe strachu upevniť svoju moc. Lebo na svete existujú štáty, kde tento vírus dokázali poraziť / alebo sa im úspešne darí / aj bez drastických zásahov do ekonomiky či ľudských práv.

Takže vážená opozícia ja verím že existuje minimálne jeden spôsob ako by ste mohli zmeniť daný stav pokiaľ vám naozaj nevyhovuje. Judr. Harabín už dávnejšie navrhol čo by ste mohli urobiť ak by ste chceli. Viem že ho mnohí nemajú radi /neviem prečo, lebo priznám sa politike veľmi nerozumiem / ale nikto nemôže poprieť že právo má v malíčku. Ako aj to, že bol jediný ktorý obyčajným ľuďom poskytol aspoň právnu pomoc / napr. po celoplošnom testovaní /. Plus jedna právnička ktorá zdá sa jediná má odvahu bojovať o práva ľudí v “ bezprávnom “ štáte.

A keďže o politike veľa neviem, ani sa nesnažím o nej písať. Snažím sa písať len o dopadoch politiky na nás občanov. Tak mi prepáčte prosím moju politickú negramotnosť, lebo nikdy som nemala čas sa politike venovať. Ako slobodná matka som totiž odjakživa musela veľa pracovať aby som uživila seba a svoje dieťa. Striedavo som pracovala doma aj v zahraničí a aj podnikala. Aj keď som nikdy nebola bohatá, darilo sa mi žiť ako tak na úrovni. Vždy som tvrdila že človek si je sám strojcom svojho šťastia, ako bude pracovať, tak sa bude mať. A aspoň u mňa to platilo. Bolo jedno či to bolo za vlády Mečiara, Dzurindu či Fica.

Nanešťastie dnes to už neplatí. Vôbec nezáleží ako veľmi chcete pracovať a čo všetko viete robiť, dnes pracovať nemôžete. Teda pokiaľ nepracujete v štátnej správe, alebo v nadnárodných spoločnostiach. Ale drobní živnostníci sú bez milosti likvidovaní.

Slovensko je dnes na kolenách. Skoro každého sa dnes už tá koronakríza nejakým spôsobom dotkla. Mnohí prišli o život, iný o život bojujú / a nielen s Covidom /, mnohí svojich blízkych už dlho nevideli, deti nechodia do škôl a tým trpia oni aj ich rodičia, mnohí prišli o prácu a ešte aj prídu, podnikatelia skrachovali, krachujú aj budú. Tým ktorí dnes ešte o svoje príjmy neprišli prajem aby sa tak nikdy nestalo. Aj napriek tomu že nikdy nepochopia ako sa cítime my ktorí dlhodobo o svoje príjmy prichádzame. Za vrchol hyenizmu a primitivizmu však považujem ak sme často týmito ľuďmi osočovaní v tom zmysle že nevieme chvíľu vydržať bez príjmov a pre vyššie dobro si utiahnuť opasky. Dokonca sami žiadali vládu o tie ustavičné a nekonečné lockdowny. / Samozrejme preto že oni si tie opasky uťahovať nemusia lebo každý mesiac im pravidelne prichádza výplata na účet. /

Zazneli aj názory že my ktorí sme najviac ekonomicky poškodení “ vycuciavame “ štát, čo je absolútny nezmysel. V prvom rade preto že my by sme od štátu ani nič nechceli keby nás nechali robiť. A keď už nás nenechajú tak v normálnom svete by bolo svätou povinnosťou vlády nám všetky straty vykompenzovať. Lenže to je len zbožné želanie, pretože mnohí nedostali nič, keďže prepadli cez sito a tí ktorí dostali, dostali len almužnu a aj to oneskorene. A preto je to pre mnohých likvidačné a dnes sú na pokraji chudoby. Ale to našu vládu slušných ľudí nezaujíma lebo oni o svoje príjmy neprišli.

Preto sa vrátim k Ficovi a spol. a pýtam sa. Ak by urobili to čo pán Harabín navrhuje, či by aj pre nich bolo likvidačné keby sa pre vyššie dobro vzdali dočasne svojich príjmov a tým by pomohli národu, aj sebe ?

A aby som neopomenula trocha si “ kopnúť “ aj do vládnej koalície.

Predstavme si čisto hypoteticky že by tu dnes stále vládol Fico. Tiež by počas koronakrízy robil opatrenia, aj keď verím že nie také chaotické, lebo je normálny. A predstavme si, že za jeho vlády by sa udialo všetko to, čo sa udialo za vlády I. M. a keby sa tak o ľuďoch vyjadroval ako I. M. a spol. Vymenujem len niektoré výroky a udalosti :

– štekajúce psy za plotom

– opice a lúza

– postaviť k múru a zastreliť

– koaličný partner – idiot, opozičný – debil

– celoplošné dobrovoľne – povinné testovanie

– Kollárove extempore

– nepripravenosť na druhú vlnu koronakrízy

– papalášizmus, čiže výnimky pre vyvolených, či už v nosení rúšok alebo karanténa pre infikovaných poslancov

– k tomu ustavičné lockdowny a zákazy vychádzania, čiže ruinovanie ekonomiky ako aj ústavných práv občanov.

Myslím si, že ak by sa toto dialo za Ficovej vlády tak I. M. by bol prvý kto by vykrikoval ako sú porušované naše ústavné práva a zvolával by demonštrácie hoci aj každý týždeň. A keby sa nedajbože stalo jeho ľuďom to čo sa stalo p. generálovi Lučanskému tak z toho by bol aj generálny štrajk.

A keď porovnáme týchto dvoch ľudí tak sa pýtam. Prečo to isté nerobí Fico ? Prečo nevystupuje rovnako agresívne v opozícii ako vystupoval I. M. ?

Lebo je :

– slušnejší ?

– inteligentnejší ?

– charakternejší ?

– či normálnejší ?

ako I. M. ? Prípadne má iné dôvody ?

Každopádne k vládnej koalícii už nemám čo dodať. Je to zbytočné, oni to proste dotiahnu do trpkého konca či už do predčasných alebo riadnych volieb.

A k opozícii :

Prosím Vás, buď robte niečo čo reálne tomuto národu pomôže, alebo Vám môžem odkázať len to čo Vám odkázal I. M. po voľbách : Mlčte a tichučko šúchajte nohami……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394659x
Priemerná čítanosť článkov: 3986x

Autor blogu

Kategórie