Založ si blog

Všetci sú už zaočkovaní !

Po kratšej prestávke sa znovu ozývam. Prežívala som šialené týždne a pracovné tempo, takže mi neostala energia ešte na nejaké písanie a komentovanie udalostí na Slovensku, aj keď rozhodne by bolo o čom písať, lebo tu sa stále niečo deje, o to sa naši páni a dámy vo vláde vždy postarajú. Ale považujem to za zbytočné, napokon to urobili mnohí z vás blogerov, aj diskutérov a ja už k tomu nemám čo dodať.

Tak napíšem len o tom, ako všetci v mojom okolí podľahli mediálnej masáži alebo strachu z Covidu a nechali sa zaočkovať. Teda všetci okrem mojej ( rozumej pokrvnej ) rodiny a mňa. A tak to aj ostane. Manžel je zaočkovaný Pfizerom ( podľa neho tým najlepším čo tu máme, lebo on vždy zo všetkého chce len to najlepšie ) takisto zaočkovaná je celá jeho rodina a tiež jeho, moji, aj naši priatelia. Rovnako mnohí z mojich zákazníkov. Samozrejme proti gustu žiaden dišputát, každý má svoj vlastný rozum, vlastný názor, ja nikoho nenahováram ani neodhováram. Dokonca sa ani nezapájam do debaty o očkovaní, nevidím v tom zmysel. Manžela som síce skúšala odhovoriť, lebo nikto z nás nevie, čo môžu z dlhodobého hľadiska vakcíny spôsobiť a to je fakt, ktorý nikto nemôže vyvrátiť, ani najväčší zástanca očkovania. No nedal sa odhovoriť. On ma zas skúšal na vakcínu nahovoriť, ale taktiež neuspel. Takže u nás doma o tom nedebatujeme. Máme dosť iných, príjemnejších tém na rozhovor ako aj iných príjemnejších činností, ako debatovať o politike, či pandémii, najmä keď sa v týchto témach nezhodneme. A ja po celodennej ťažkej práci mám naozaj právo stráviť večer príjemne.

Akurát máme trochu problém s tohtoročnou dovolenkou. Manžel sa vyjadril že by rád išiel na dovolenku k moru. Ibaže ja nie som ochotná sa dať ani len testovať a to ani kvôli dovolenke pri mori. A už vôbec nehovorím o tom, že by som musela sedieť v lietadle v respirátore a behať po pláži v rúšku. Tak ďakujem pekne za takú dovolenku….Ja si počkám, až toto šialenstvo pominie, lebo každé šialenstvo raz pominie a to more mi tiež neutečie. Možno by som išla na dovolenku tu u nás na Slovensku, ale aj to iba v prípade, že by sa už v lete nemuseli nosiť respirátory, ani rúška. Ale to asi pre tejto diktátorskej vláde nehrozí. Mne kľudne stačí aj naša chata a záhradka, tam mám pokoj od každého a mám tam len ľudí, ktorých tam chcem mať.

No musím povedať, že aj keď z Covidu som doteraz strach nemala a zatiaľ sa mi darí tomu úspešne vyhýbať, teraz mám trochu obavy z tých očkovaných. Teda ak mám veriť tým “ konšpiráciám “ o tom, že práve tí očkovaní budú tí “ superšíritelia „. Logiku by to malo, ak máme vychádzať z toho, že očkovaní sa nenakazia, resp. ak sa nakazia tak budú mať len mierny priebeh, čiže ten mierny priebeh môže byť až taký mierny, že ani nemusia vedieť, že sú infikovaní. A tak si veselo budú chodiť so svojim Covid – passom a chorobu šíriť.

Preto som sa postarala o svoju ochranu v podobe Ivermektínu. Viem, že sú tu aj odporcovia tohto lieku, ale tieto osoby ma nezaujímajú, lebo jediné z čoho vychádza ich odpor je fakt, že im v mainstreame povedali, že Ivermektín je neúčinný, je škodlivý, dokonca ho WHO ani lekári neodporúčajú. Ja som doteraz o účinnosti tohto lieku vedela len sprostredkovane, tým že som o tom čítala. Ale nemala som o tom pochybnosti, lebo tých správ bolo toľko a od takých pre mňa dôveryhodných ľudí, že to jednoducho musela byť pravda. No v posledných 3 týždňoch som mala až 6 zákazníčok, ktoré mi povedali, že prekonali Covid. Všetky mali stredne ťažký priebeh, ale len dovtedy, kým nezačali užívať Ivermektín a od tej chvíle sa im začal stav zlepšovať. A verím, že nemali dôvod si vymýšľať.

Pred časom som písala, že som si zohnala Ivermektín, no reálne som ho ešte nemala, len som ho mala sľúbený, ale verila som, že ten človek svoj sľub dodrží. Totiž, na Infovojne som si prečítala výzvu pána starostu Becíka, kde informoval občanov, že tí ktorí majú o tento liek záujem, nech skontaktujú svojich starostov a následne sa tí majú obrátiť na neho a on im ho pomôže zohnať. Aj som tak urobila a náš starosta mi oznámil, že už na tom pracuje, lebo záujem zo strany občanov je veľký. A hneď ako to vybaví, tak mi dá vedieť. Dočkala som sa a minulý týždeň som našla v schránke kupón na Ivermektín s inštrukciou, v ktorej lekárni si ho môžem vyzdvihnúť.

Takže som si ho vyzdvihla a už ho mám doma. A ak by bolo treba, tak ho mám v rezerve. Aj keď pevne dúfam, že ho nikdy nebudem potrebovať, lebo verím na svoju imunitu. Jednoducho sa mi nechce veriť, že by som sa za vyše roka ešte nikdy nedostala do kontaktu s infikovaným človekom. Pretože počas celej tej doby som sa snažila v rámci možností čo najnormálnejšie žiť. Nezažívala som ten strach a stres z Covidu ako mnohí iní, stretávala som sa s každým, kto sa so mnou stretnúť chcel, chodila som každý deň s MHD, aj do obchodu a vonku výlučne bez rúška. Takže si myslím, že buď mám prirodzenú imunitu, alebo získanú tým, že som sa už nakazila a ani neviem o tom. Ale skrátka ak ho bude treba, tak ho mám a keď nebude treba, tak možno tým pomôžem niekomu z rodiny ak to niekto z nich bude potrebovať.

Ešte sa vrátim k pánovi Becíkovi. Po obdržaní lieku som ho kontaktovala mailom, adresu mi dala jedna zákazníčka, ktorá s ním komunikovala dokonca aj telefonicky, pretože jej starosta nebol ochotný pomôcť, tak ho kontaktovala priamo a on jej ten liek poslal. Vyjadrila sa, že je to veľmi milý a slušný človek a jej slová môžem len potvrdiť. Poďakovala som sa mu za jeho pomoc a ochotu a on mi medzi iným odpovedal, že rád pomohol a že mi želá všetko dobré. Samozrejme som sa poďakovala aj svojmu starostovi.

Na záver len dodám, že škoda že takých ľudí tu nemáme viac. Ľudí, ktorí sú ochotní nezištne pomôcť. Na rozdiel od našej vlády, ktorá si pomoc občanom predstavuje len testovaním, zákazmi, príkazmi, obmedzeniami, sankciami a očkovaním neoverenými, experimentálnymi vakcínami a to všetko samozrejme v rámci ochrany nášho zdravia a našich životov.

Ešte toľko na úplný záver. V lekárni, v ktorej som ten liek obdržala som sa spýtala, či majú liek len pre tých, ktorí majú kupón od starostu, alebo pre všetkých. Povedali, že majú dostatok pre všetkých, treba mať len recept od praktického lekára. Viem, že mnohí tento liek zháňajú a nevedia ho zohnať, tak ak má niekto záujem, kľudne nech sa v diskusii spýta a rada napíšem v ktorej lekárni ho majú.

Zatiaľ prajem všetkým veľa zdravia a zas niekedy nabudúce….

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394703x
Priemerná čítanosť článkov: 3987x

Autor blogu

Kategórie