Založ si blog

Covid automat nepustí

Pred pár dňami som začula niečo o covid automate. Bolo to v správach v televízii, neviem na akej stanici, ani kto to povedal, ani ma to nezaujíma a preto správy nepozerám. Len som varila večeru a z obývačky sa to nedalo nepočuť. Bolo to niečo v tom zmysle že v lete sa budú musieť v tých lepších okresoch nosiť v interiéri len rúška, ale v tých horších to budú musieť byť respirátory. Ten kto to hovoril vraj vie, že to bude v tých horúčavách nepríjemné, že sa človek bude pod tým potiť, ale bohužiaľ ten covid automat nepustí, lebo je neľútostný.

Ja sa pýtam čo je, kto je ten covid automat? Je to nejaký novodobý Boh ? A kto ho vymyslel ? Nejaký mimozemšťan, alebo to bol človek ?

Správne bol to človek, resp. viac ľudí. A vymysleli to veľmi dobre. Teda pre seba. Lebo takto za tie nariadenia, opatrenia, zákazy a príkazy nemôže nikto. Ani politici, ani pandemická komisia či krízový štáb či kadejakí odborníci. Akože “ Ja nič, ja muzikant “ Môže za to ten covid automat. Fakt geniálne. To už kedy títo amatéri ktorí sa schovávajú za nejaký automat a s nimi väčšina populácie konečne pochopí, že rúška sú na dve veci. Prvá je na veľké H a malé o a tá druhá na zvýšenie kont ich výrobcov. Koľko na tom ešte potrebujú zarobiť kým budú mať dosť ? Alebo koľko štúdií o ich neúčinnosti a škodlivosti ešte potrebujú ? Vlastne si myslím, že tí ktorí ich nosenie nariadili to veľmi dobre vedia, ale ich egá nepustia. Nikdy nepriznajú že sa mýlili, lebo by tým priznali že nás tým vyše roka zbytočne terorizujú. A tak budú hrať to divadlo až do konca. Veď oni v tých 30 stupňových horúčavách ktoré prídu to tých pár minút pred kamerami vydržia. Nebudú to nosiť 8 hodín v práci, ani s tým cestovať v MHD.

Dokonca som kdesi čítala, že ich budeme musieť nosiť aj vtedy keď už nebudeme mať ani jediného pozitívne testovaného. Odložiť ich budeme môcť až keď WHO oficiálne vyhlási koniec pandémie. Pekná perspektíva, veď oni si to budú umelo naťahovať dokedy budú chcieť, však čísla sa dajú falšovať. Alebo minimálne dovtedy kým tie nenásytné farmafirmy nezarobia dosť na vakcínach. A o tom že na vakcinačnej propagande pilne ako včeličky pracujú, niet pochýb.

Tiež som videla reportáž, myslím že bola z USA, kde hovorili o ľuďoch, ktorí si vraj na rúška tak zvykli, že keď ich na sebe nemajú, tak sa cítia ako nahí. Väčší nonsens som už dávno nepočula. Pýtali sa rôznych ľudí, prečo ich vonku nosia keď nemusia ? Niekto tvrdil, že preto lebo je introvert a vyhovuje mu, keď iní ľudia nevidia výraz jeho tváre. Iný zas preto, aby si ostatní nemysleli že je nezodpovedný. Ďalšia tvrdila že rúškom sa perfektne zakrývajú nedokonalosti tváre ako sú akné, veľký nos či nepravidelné zuby. To akože fakt si človek zvykne aj na šibenicu ? A ako ? Tak že vás každý deň len trochu pridusia, až kým vás načisto nedorazia ? Ja hovorím NIE ! Nikdy si nezvyknem na šibenicu a ani na podobné idiotizmy. Necítim sa bez rúška ako nahá, nie som introvert, chcem vidieť výraz tváre druhých ľudí a chcem aby oni videli ten môj. Neodstávajú mi zuby, nemám akné a nič nechcem skrývať. A už vôbec sa necítim nezodpovedná za to že si chcem uplatniť svoje právo voľne dýchať čerstvý vzduch.

Už sa fakt teším na ten pohľad ako sa budú vonku dusiť pod respirátormi v tých horúčavách podaktorí príliš uvedomelí občania. A to si píšte že takí budú. Keď som ich videla v posledných dňoch keď lialo ako z krhle a oni mali na sebe tie celkom premočené respirátory, tak vôbec nepochybujem o tom že ich budú nosiť aj keď bude vonku 35 stupňov.

Každopádne ja budem vždy na toto obdobie, aj na tých ktorí nás “ dusili “ spomínať len a len s obrovskou nevôľou. A najšťastnejšia budem keď sa celé toto šialenstvo skončí a ľuďom sa vráti zdravý rozum.

Pretože mám pocit že skoro celý svet sa zbláznil a toto je čistá psychiatria……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394701x
Priemerná čítanosť článkov: 3987x

Autor blogu

Kategórie