Založ si blog

Čo si EÚ dovoľuje ?

Keď minulý rok “ konšpirátori “ tvrdili že budú zavedené covid passy, tak to bolo označené za bludy a hoaxy. A dnes je to realita. A to napriek tomu že WHO to neodporúča. Jedným dychom vravia že nikto nesmie byť diskriminovaný za to že sa nedá očkovať a zároveň už na tej diskriminácii pracujú. Lebo Únia si môže dovoliť úplne všetko. Presadia si akúkoľvek absurditu, lebo politici malých štátikov ako je Slovensko im na všetko pritakávajú. Zrejme vedia, prečo to robia.

Odkedy sme do EÚ vstúpili, nič iné nerobia len nás všemožne obmedzujú, komandujú a diktujú nám úplne všetko. Preboha, veď už ani ten hlúpy Rum sa nemôže volať Rum. Alebo si pamätáte keď sa chlieb v obchode ešte mohol krájať a mohli ste si kúpiť hoci aj štvrtku ? To nám tiež zakázali. Rovnako nám chcú diktovať na akom aute budeme môcť v blízkej budúcnosti jazdiť a či môžeme používať jednorazové plastové či drevené príbory, atď atď, príkladov je dosť. Ja vravím, že čert nám bol tú Úniu dlžen, tak ako aj tú našu dnešnú vládu.

Samozrejme my vieme, že nechcú trestať tých neposlušných, ktorí sa nedajú očkovať, kdeže, ale odmeňovať tých poslušných, ktorí sa očkovať dajú. Aby sa vraj uľahčilo cestovanie počas letných dovoleniek. Zatiaľ.

Zatiaľ sa to týka len cestovania do cudziny, ale ktovie dokedy, možno do jesene. A potom príde čo ? Už teraz nie je príliš veľký záujem o očkovanie, až tak že očkujú všetkých hlava nehlava, ktorí o to prejavia záujem. Dokonca aj tehotné ženy a od júna vraj aj deti. Napriek tomu že na začiatku tvrdili, že očkovať ich nebudú. Veď prečo nie, biznis je biznis, každé Euro dobré. A keď nebude dostatok ľudí ochotných sa dať zaočkovať, tak nás budú chcieť donútiť ? Ako ? Nepustia nás do roboty, do obchodu, či na ulicu ? Hlavne že doteraz stále zdôrazňovali že očkovanie bude dobrovoľné. No všimli ste si že akosi s tým prestali ?

Ale však oni nám chcú všetci len dobre, chcú chrániť naše zdravie, tak ako nám ho chránili ešte aj v časoch pred covidom. Len my podaktorí sme takí hlúpi že nie a nie to pochopiť. Veď aj na rakovinu a ostatné vážne smrteľné choroby dávno vyvinuli vakcínu…..

Prosím vás nech mi niekto povie, že kedy v histórii ľudstva nám ľuďom mocní tohto sveta chceli dobre ? A kedy nám hovorili pravdu ? A je úplne jedno, či to boli cirkevní hodnostári, feudáli, komunisti či kapitalisti. Všetci sú na jedno kopyto, vždy sa starali len o svoje peňaženky, majetky a svoje bruchá. Nikto sa nikdy o pospolitý ľud nestaral. Vždy nás potrebovali len na to aby sme dreli, platili dane, držali hubu a krok. A odkedy existujú voľby, tak ešte na to aby sme ich zvolili.

Podľa mňa nám vlády vždy klamali. Tak prečo by to zrazu malo byť inak ? Lebo covid ? Neverím vláde, neverím cirkvi, neverím farmaceutickým spoločnostiam. Vraj už teraz počas pandémie vzniklo viacero miliardárov v tomto biznise. Takže neverím nikomu, len sebe samej, svojmu rozumu a svojim inštinktom. A tie pri týchto akože vakcínach blikajú na červeno.

Áno v mainstreamových médiách sa nám snažia nahovoriť, že očkovať sa nechcú dať iba jednoduchší, menej vzdelaní ľudia s nižším intelektom a ľudia z vidieka. Fajn, napr. ja som rodená Bratislavčanka, síce nemám vysokú školu, ale tá aj tak nikomu zdravý rozum nedáva. Mám len vysokú školu života, ako s obľubou ma nálepkuje istý tunajší diskutér, ale trúfam si povedať že mám vyššie IQ ako mnohí z našich politikov. Nemienim sa tým vystatovať, no viem to celkom isto, lebo to mám otestované a nie bezplatne na internete.

No a taktiež denne sa rozprávam s viacerými ľuďmi na túto tému a sú to rôznorodí ľudia. Od obyčajných robotníkov cez vysokoškolsky vzdelaných ľudí až po úspešných a solventných podnikateľov. A čuduj sa svete nikto z týchto ľudí sa nechce dať očkovať rovnako ako ja. Tak ako to je s tou inteligenciou ? Kto je tu hlúpy a kto múdry ? Ak je ten kto sa nechce dať očkovať lebo nepodľahol strachu a propagande hlupákom, ako nazvať človeka ktorý podľahol ? Ako nazvať niekoho, kto sa dá očkovať neoverenou, experimentálnou vakcínou za ktorú ani výrobca neručí, zadarmo robí farmafirmám pokusného králika, navyše aj po vakcíne sa môže vírusom infikovať, aj ho šíriť ? Géniom ?

Ja si myslím že na jeseň sa to ukáže. Keď príde ďalšia vlna a ďalšia mutácia koronavírusu. Či bude infikovaných viac očkovaných alebo neočkovaných. Možno budeme mať my konšpirátori pravdu a možno potom aj podaktorí géniovia pochopia že boli oklamaní.

Minulý týždeň bol p. Fico hosťom v rádiu Infovojna. Poslucháči mohli aj volať a klásť mu otázky. Ja som pôvodne tiež chcela zavolať, ale bohužiaľ mala som prácu a zrejme by som sa aj tak nedovolala, lebo je to skoro nemožné. Mrzí ma, že mu nikto nepoložil otázku, ktorá mňa zaujíma najviac. A tou otázkou je, že ak by bol počas tejto pandémie premiérom, či by robil tie isté opatrenia, ako robí táto vláda. Pretože ak by robil, bol by takisto nenávidený, ako je terajšia vláda. A nikdy by už nemal šancu sa do vlády vrátiť. A takto ju má. Lebo musím uznať že veľmi udatne bojuje o možnosť sa vrátiť. A páči sa mi, že proti tejto vláde bojuje ako môže, hoci som ho nikdy nevolila, ani nebudem voliť. Nie preto že údajne kradol, to mám na háku, veď tu odjakživa sa len kradne. Ale voliť budem jedine pronárodne, proslovensky orientovanú stranu. A to že strana p. Fica takou stranou je, mi zatiaľ nedokázal. U mňa by to dokázal jedine tým, že by sa tejto vláde postavil a bojoval by proti nezákonným koronaopatreniam ako to urobil napr. p. Harabín. On síce bojuje, ale len rečami, no výsledok žiadny. Namiesto toho sa im tiež podriadil. Nepostavil sa proti covid passom, nepostavil sa proti povinnému testovaniu, ani sa nezasadzoval za liečbu covidu Ivermektínom.

Proste chcem vo vláde politika a stranu, ktorá sa konečne zastane nás obyčajných Slovákov proti neprávostiam ktoré sa tu dejú, proti diskriminácii a segregácii.

Som teraz na pochybách, lebo na jednej strane by som chcela aby boli predčasné voľby, no na strane druhej sa obávam že ak by tie voľby boli teraz, podľa prieskumov by znova vyhrali strany ktoré nechcem ani náhodou. Pretože bohužiaľ títo všetci sú prisluhovačmi záujmov cudzích mocností. Nemyslím si že komukoľvek z nich bude záležať na nás Slovákoch.

Preto by sme si pri najbližších voľbách mali dať veľký pozor, koho si zvolíme, aby sme nespadli z blata do kaluže, alebo rovno do žumpy……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394743x
Priemerná čítanosť článkov: 3987x

Autor blogu

Kategórie