Založ si blog

Ľudia čo sa to s vami deje ?

Pred pár dňami som si prečítala článok o Ibrahimovi Maigovi. Ako ho admin polície nazval úbožiakom a tupcom. Len preto že si dovolil mať vlastný názor v rozpore s vládnou propagandou. Škoda že je z umelcov jediný, ktorý dokáže vyjadriť svoj názor, aj keď je to nepohodlné. Vlastne nie, aj Paľo Habera sa už ozval, že naši politici nie sú na jeho koncertoch vítaní. S čím tak celkom nesúhlasím, lebo ak aj my budeme ľudí diskriminovať, tak sa tým znížime na úroveň tých ktorí chcú diskriminovať nás. Ale je to jeho slobodná vôľa, nech už vyhlásil čo len chcel a ja to nebudem hodnotiť. No čo ostatní herci a speváci ? Ktorí bojovali za slušné Slovensko ? Teraz im už nevadí že nie je slušné ? Nuž, keď sa neozývajú, asi vedia prečo, asi im to takto vyhovuje.

Myslím si že čo je veľa, to je veľa. A toto už bolo celkom cez čiaru. Na to že nás za vlastné názory nazývajú konšpirátormi, na to sme si už zvykli. To že nás “ elita “ národa ktorá by nám mala byť vzorom nazýva múdrosráčmi, štekajúcimi psami, opicami a fašistami sme ešte ani neprehltli, ale ako vidíme už majú pre nás nové pomenovanie.

Ja sa pýtam, akým právom ? Odkedy je toto nová móda urážať niekoho bezdôvodne, len preto že má iný názor ? Odpoviem si sama. Nová móda je to odvtedy odkedy k nám zavítalo to koronašialenstvo skoro súčasne s našou “ najlepšou “ vládou akú sme kedy mali. A nie je to preto ako tvrdia, že popierame existenciu toho vírusu, my len spochybňujeme kroky, ktorými vláda proti nemu bojuje, navyše tvrdíme že to cielene nafukujú a zbytočne strašia a stresujú ľudí. Načo inak by od jesene do jari dennodenne o ničom inom v televízii nehovorili len o počtoch infikovaných a obetiach. Mimochodom za ktoré môže len a len nesprávne manažovanie pandémie, najmä neliečenie covidových aj necovidových pacientov. A celé to malo jediný účel. Vystrašiť ľudí natoľko, aby sa bez otázok a bez pochybovania dali očkovať. Lebo peniaze hýbu svetom…..

Veď aj predtým boli chrípkové epidémie a áno, aj na tie umierali ľudia a boli to presne tí istí ľudia, ktorí umierali aj na koronavírus. Ľudia s vážnymi zdravotnými problémami a s oslabenou imunitou, pretože ich organizmus s tým vírusom nevládal bojovať. A vtedy nikto nerozprával od rána do večera o očkovaní. Ľudia bežne s chrípkou chodili do práce, do obchodu, do autobusu, kľudne si kašľali, chrchlali, kýchali, tieklo im z nosa, roznášali to jedna radosť a nikomu to nevadilo. No skúste si to teraz a hneď vás zlynčujú…Ja som už vyše roka nikoho nepočula v autobuse ani len zakašľať. Ale to preto, že chrípka nikdy nemala takú popularitu ako ten covid. A vlastne zabudla som, chrípka už ani neexistuje.

Ja som na tomto svete už vyše pol storočia a musím povedať, že veľakrát som mala na veci iný názor ako ostatní ľudia, no nikdy ma nikto za to neatakoval, neodsudzoval, ani nenazval tupcom či konšpirátorom. Takisto som ja nikomu nebrala jeho názor, ak som sa s niekým nezhodla v názoroch, tak som jednoducho vyhlásila že “ ty máš svoj názor, ja zasa ten svoj, ja ti tvoj názor neberiem a ty mi neber ten môj „. Vždy tvrdím že treba žiť a nechať žiť. Ja ani nechcem, aby mi niekto pritakával ako papagáj, kľudne nech každý oponuje, argumentuje ale nech ma láskavo neuráža. Ani tunajší diskutéri s opačnými názormi mi nevadia ( aj keď zopárkrát padli aj nejaké urážky na moju adresu ) a nevadia mi ani v bežnom živote. Dokonca ani v dobe covidovej. Na nikoho nezazerám na ulici keď stále nosí respirátor, len ho ľutujem že sám sebe škodí. Nikoho neodsudzujem zato že sa chodil pravidelne testovať, veď drvivá väčšina ľudí tam chodila z donútenia a ani za to že sa dali zaočkovať, chápem že sa dali vystrašiť a zmanipulovať.

Ale nech zo mňa nikto nerobí triedneho nepriateľa len zato že sa im to pri mne nepodarilo. My všetci ktorí sme proti očkovaniu, chceme len jediné, aby to bolo výlučne dobrovoľné a nech sa nás nikto nesnaží obmedzovať či diskriminovať.

No ja mám pocit že dnes sa už tolerancia nenosí. Najmä v názoroch. Vláda nás nielenže chce ovládať, ale doslova nám chce diktovať čo si máme myslieť, písať, či hovoriť. Čo nie je v súlade s ich propagandou, okamžite je vyhlásené za hoax, alebo je mazané či cenzurované. Ja si nespomínam ani za socializmu žeby bola takáto cenzúra. Vždy som hovorila to čo som si myslela a nikto ma zato nesankcionoval ani neurážal.

A tak sa pýtam či sa vraciame do čias totalitného režimu, alebo ešte lepšie do stredoveku a budeme ľudí s inými názormi “ upaľovať “ ?

Veď ľudia už nebláznite ! Za to že sa naša vláda k nám nespráva ako k svojprávnym a slobodným ľuďom, musíme sa tak k sebe správať aj my ? To vážne už neexistuje žiadna slušnosť, ľudskosť a tolerancia ? Naozaj dnes už existuje len spoločnosť roztrieštená na dve skupiny, na covid – svedkov a tých ostatných? Naozaj sú len ľudia múdri, vzdelaní a inteligentní, ktorí sa nechajú ovplyvniť a veria každému slovu čo im vláda prostredníctvom médií odprezentuje ? A tí druhí, ktorí neveria všetkému čo počujú a čítajú, ktorí sa pýtajú, zisťujú, pochybujú a chcú vedieť skutočnú pravdu a preto sú hlúpi, úbohí tupci ?

Mali by sme si uvedomiť že vláde takáto roztrieštenosť ľudu vyhovuje, pretože takému ľudu sa lepšie vládne. Ľud ktorí nedrží spolu sa nebude búriť, protestovať, akurát sa bude “ žrať “ medzi sebou. A tak vláde nič nehrozí, preto si môže bačovať ďalej a robiť si čo len chce……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394967x
Priemerná čítanosť článkov: 3990x

Autor blogu

Kategórie