Založ si blog

Nikita Slovák, mlčať je niekedy zlato…..

Vo vašom prípade to určite platí, lebo vždy keď otvoríte ústa, iba sa strápňujete. Tvrdiť že na demonštrácie za Slušné Slovensko chodili krásni a zdvorilí ľudia a dnes iba zberba, je totiž štatisticky nemožné. A keď tvrdíte že vtedy neboli žiadne výtržnosti tak ste boli slepý, alebo klamete. Vtedy tam vraj chodili ozajstní vlastenci bojujúci za lepšiu vlasť. A teraz už tú lepšiu vlasť a Slušné Slovensko tu máme však ? A dnes tá zberba chodí protestovať len tak, lebo nemá nič iné na práci? Pochybujem že pán Slovák bol na proteste pred Prezidentským palácom, toľko odvahy určite nemá. Odvahu má akurát na kritizovanie a hanobenie ľudí spoza klávesnice. A informácie má určite z našich „objektívnych“ médií. Samozrejme ak sa niekde vyskytne 2000 ľudí tak je šanca že sa medzi nimi nájdu aj nejakí výtržníci čo samozrejme neschvaľujem, ale za nich ani nezodpovedám. No hádzať všetkých demonštrantov do jedného vreca je vrcholom ignorancie. A tiež je vrcholom drzosti povedať že tam boli „tri zuby na päť ľudí, dych páchnuci chľastom, vulgárnosť a konflikty“. Pán Slovák má iste oči ako orol a čuch ako pes, keď aj cez obrazovku vedel zrátať zuby všetkých demonštrantov a cítil ten páchnuci dych od chľastu.

Gratulujem detektív Slovák. Svoje „perly“ ste zakončili výrokom že máte pocit že týchto demonštrantov niekto platí a zrejme sú to smerácke prachy. Ak by som bola na Ficovom mieste tak by som na vás podala trestné oznámenie za ohováranie. No každopádne neviem kde tie prachy rozdávali, lebo ja som na proteste bola a prachy nikde, možno sa mi neušlo 🙂 Ešte ani vodu v tej horúčave nám ten Fico nerozdával, aj tú sme si museli kúpiť za vlastné, hanbite sa pán Fico 🙂

Každopádne pán Slovák ak neviete o čom tieto protesty sú, tak buď žijete na Marse alebo máte iný problém. My totiž tiež chceme Slušné Slovensko, lebo ak ste si mysleli že ste ho vtedy vybojovali, tak sa veľmi mýlite. Navyše bojujeme proti segregácii, diskriminácii a proti totalite. Presne tú táto úžasná, slušná vláda zavádza. A ak si myslíte že nie, tak raz možno na to prídete ale už bude neskoro. To že vy zrejme ako očkovaný nie ste diskriminovaný, navyše asi aj schvaľujete diskrimináciu väčšiny národa neznamená že sa vám to raz nevypomstí. Čo ak si táto vláda za pol roka, za rok znova niečo vymyslí čo sa možno ani vám nebude páčiť? Čo je celkom možné, však prečo by s nami nerobili čo len chcú, keď môžu? Keď sa nikto nebráni. Čo ak sa tá tretia vlna covidu ktorou nás celé leto strašia tak rozšupne že bude kosiť rovnako očkovaných aj neočkovaných ? A testy, karantény a obmedzenia zrazu budú platiť pre všetkých rovnako a vy pochopíte že vás oklamali keď vám sľubovali výhody a slobodu ak sa dáte očkovať. Aj vtedy len ohnete chrbát, budete ticho, alebo čo je horšie budete nadávať na tých ktorí sa bránia ?

Ja proste nechápem tie naše „celebrity“ zo zábavného priemyslu. Ako je možné že sa rozdelili do troch skupín ? A jedna je horšia ako druhá. Tá prvá skupina je proste ticho. Tá druhá propaguje vakcíny. A tá tretia ešte nadáva na tých ktorí protestujú alebo právom odmietajú experimentálne vakcíny. Táto skupina je najhoršia a v tejto sa ocitol pán Slovák ako aj ďalší ako Andrásy či Piško. Ako je możné že v tej štvrtej skupine sa ocitol iba jeden a ten ani nie je rodený Slovák ? Áno, hovorím o Ibrahimovi Maigovi, ktorého Andrásy posiela organizovať revolúciu domov, na Mali. Komentáre pod týmto Andrásyho statusom hovorili jasnou rečou, na koho strane ľudia sú. Odznelo tam napr. že Ibi sa môže pokojne postaviť medzi ľudí a ľudia mu budú tlieskať. Alebo “ Ibi, ty si náš, my skutoční Slováci ťa máme radi “ ale najviac sa mi páčil tento príspevok : Ibi, ty si srdcom väčší Slovák ako Oliver kedy bol. A ja dodávam že s tým absolútne súhlasím a navyše ak by Ibi chcel, môže organizovať čo len chce, lebo má také isté práva ako hocikto iný keďže je občanom Slovenskej republiky.

Ja sa pýtam. Vy ostatní, ktorí mlčíte, kam sa podela vaša hrdosť, vaša odvaha, vaša kreativita ? To naozaj musí prísť niekto z cudziny aby vám otvoril oči ? To ho naozaj necháte urážat, veď je to vás dlhoročný kolega ?To ho v tom naozaj necháte samého ? A nás, národ slovenský tiež ? Vôbec by som sa nečudovala keby vám to ľudia proti ktorým ste sa dnes postavili raz zrátali tak že vás v budúcnosti nebudú podporovať. Ja za seba môžem povedať že už nikdy nepôjdem na žiadne vaše predstavenie do divadla, ani na váš koncert, ani si nepozriem film ktorý natočíte lebo ja nezabúdam……

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Igorko, tebe už načisto šibe?

19.09.2023

Dnes som si po dlhšej dobe zapla televízor a to som nemala robiť, lebo ako prvého som tam v rámci predvolebnej kampani uvidela Matoviča. Ale keby len jeho… Najprv sa tam objavila pani Kušnírová a hovorila niečo v tom zmysle ( nebudem citovať lebo som si to nezapamätala presne, ale to nie je podstatné ) že jej dcéra si práve vyberala svadobné šaty ked ju zastrelili. A potom [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388564x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie