Založ si blog

Green pass otvára všetky dvere ……

Na sociálnych sieťach sa objavilo toto infantilné videjko z dielne SAS. Údajne má nabádať k očkovaniu. No ja neviem, ale ten kto by sa rozhodol očkovať na základe tohto propagandistického videa, tak by musel mať inteligenciu morskej mušle. Znova pripomínam pánovi Sulíkovi znenie jeho reklamy na veľkoplošných plagátoch spred pár mesiacov. “ Slobodne očkovaný, solidárny ku všetkým. Naozaj slobodne pán Sulík? Všetci ktorí sa doteraz dali a tí ktorí sa ešte dajú zaočkovať sa tak rozhodli na základe slobodnej voľby ? Ani náhodou k tomu neboli nepriamo donútení, lebo zamestnanie, lebo cestovanie, lebo vstup do prevádzok ? Ja si myslím že len veľmi málo ľudí to urobilo kvôli svojmu zdraviu. Rada by som videla, koľko by ich bolo, keby nie ustavičné strašenie vlády, keby nie ustavičná propaganda a keby nie tá diskriminácia neočkovaných. Asi toľko, koľko sa každoročne očkuje proti bežnej chrípke.

A druhá časť reklamy je ešte trápnejšia ako tá prvá. Ste solidárny ku všetkým, aj k tým neočkovaným ? Áno, vidíme tú solidaritu. Ale iba solidaritu ktorú prejavujete medzi sebou vo vládnej koalícii. Škoda že ste pri natáčaní videa zabudli na pani Cigánikovú, ideálne v plavkách v ktorých sa pretŕča na fotkách z dovolenky. Veď ona je najväčšou propagátorkou vakcín, možno by to video malo väčší úspech a viac ľudí by sa dalo zaočkovať. Takýmito videami však len rozoštvávate a rozdeľujete ľudí a zrejme o to vám ide. Ale to asi funguje len na vašich voličov. A len úplne vymletý, zákerný a škodoradostný zaočkovaný človek sa zapojí do týchto vašich žabo – myších vojen a bude nejakým spôsobom útočiť na neočkovaných ľudí. Pretože verím že drvivá väčšina sú úplne normálni ľudia a nás neočkovaných nielenže neodsudzujú ale dokonca rešpektujú našu slobodnú voľbu. A hovorím to zo skúsenosti, lebo som stretla a rozprávala sa s mnohými očkovanými ľuďmi a ani od jediného som sa nedočkala krivého slova či pohľadu. Dokonca môj manžel ktorý sa nevedel dočkať kedy bude zaočkovaný, lebo sa skutočne bál o svoje zdravie a život, striktne odsudzuje nútené očkovanie. A aj to hlasno dáva najavo keď niečo o tom začuje v televízii. Asi tak, že sa háda s televízorom, resp. nadáva na tých ktorí by takéto praktiky chceli zavádzať. Vlastne už ani nemá chuť pozerať tie správy, asi po piatich minútach radšej prepína na nejaký šport alebo dokument, lebo vraj už tú očkovaciu propagandu nevládze počúvať.

Ale takto to medzi normálnymi ľuďmi chodí. Nikto normálny nechce druhého človeka diskriminovať, či už na základe viery, farby pleti, sexuálnej orientácie či na základe slobodnej voľby či sa dá očkovať alebo nie. A tí ktorí sa správajú inak, by sa mali zamyslieť nad sebou a položiť si otázku, prečo to vládna koalícia robí, prečo stavia ľudí proti sebe ? Zaujímavé je koľko rečí majú títo liberáli ako sa diskriminujú Rómovia či LGBTI komunity, ale že oni chcú diskriminovať 3 milióny obyvateľov ktorí sa nechcú dať očkovať, to im vôbec nevadí. Však v poriadku, ale potom si premenujte stranu, lebo to čo robíte nemá so slobodou ani solidaritou nič spoločné. Tak isto ako strana “ obyčajných nemá nič spoločné s obyčajnými ľuďmi, rovnako ako Sme rodina nemá nič spoločné s bežnou slovenskou rodinou, či Za ľudí je skôr proti ľuďom ako za.

A ešte sa táto vláda snaží ľuďom nahovoriť, že to Fico robí chaos, dokonca odrádza ľudí od očkovania. Ja neviem, no ja som ho počula tisíckrát ako hovorí že kto chce nech sa dá očkovať a kto nechce nech sa nedá. On je iba proti povinnému očkovaniu A iba hlupák nevidí aký je rozdiel byť proti očkovaniu, alebo byť proti povinnému očkovaniu. Takisto len hlupák nevidí aký je rozdiel medzi vakcínami ktorými nás povinne očkovali v detstve a tými dnešnými proti covidu. Tie v minulosti totiž boli na to aby človek neochorel. Čo sa o tých dnešných povedať nedá. A tým pádom sú pre mňa všetky údajné benefity tejto „tiežvakcíny “ nepodstatné. A prosím ušetrite ma otrepanej frázy že budete mať ľahší priebeh choroby a nemôžete umrieť, lebo to údaje zo zahraničia už spochybnili. A možno to tým agresívnejším očkovancom konečne došlo a preto tak zúria, preto nás chcú všetkých do očkovania nútiť a podaktorí by nás najradšej vystrelili na Mesiac. Pripúšťam a neschvaľujem že sa agresívni ľudia nájdu aj medzi neočkovanými, ale niet sa čo čudovať, aká akcia, taká reakcia.

Ale ja som za mierumilovnú cestu, tak ako ja nikomu nenadávam že sa dal očkovať, prajem si aby nikto nenadával mne že sa nedám. A tiež si neprajem aby ma kvôli tomu vláda či ktokoľvek nazýval lúzou či dezolátom. Lebo potom by vláda musela priznať že sme krajina dezolátov keď je nás okolo troch miliónov. A nech sa vláda nečuduje keď sa bude neustále protestovať, pretože bohužiaľ nás chce pripraviť o všetky slobody ktoré sú nám zákonom od narodenia dané a preto nám nič iné neostáva ako sa brániť tak ako vieme. Ten kto to ešte nepochopil, tak má asi „dlhé vedenie „.

Preto vyzývam všetkých normálnych ľudí na spájanie sa a nie na rozdeľovanie národa. Sme všetci na jednej lodi, všetci sme občania Slovenskej republiky.

A preto vítam istú iniciatívu ako alternatívu voči hnutiu Green pass. Vzniká totiž spoločná iniciatíva gastro prevádzok v ktorých sú vítaní aj neočkovaní. Nazýva sa „Voľná zóna “ a informoval o tom poslanec NR SR Milan Mazurek ktorý vyzval, aby sa pridávali ďalší a ďalší prevádzkovatelia. Táto iniciatíva vznikla po vzore zahraničia aby si aj neočkovaní mohli vychutnať obľúbenú kávu či obed v reštaurácii. Zelené logo hlása : Všetci ste vítaní s testom, pasom alebo bez neho. Tu rešpektujeme vašu slobodu, vašu dôstojnosť a lekárske tajomstvo. Celý článok sa dá prečítať v Slovanských novinách.

Tomuto hovorím príklad hodný nasledovania a je to jediná cesta ako môžeme vyhrať nad totalitou, pretože tu už dávno nejde o covid…….

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 98
Celková čítanosť: 390577x
Priemerná čítanosť článkov: 3985x

Autor blogu

Kategórie