Založ si blog

Nastal čas aby som sa predstavila…..

Volám sa Viola Duraiová, som z Bratislavy, som vydatá, mám 55 rokov, som masérka……. a nedávno som sa stala hrdým členom hnutia Republika.

Nikdy som nemala politické ambície a zrejme ani teraz by sa tak nestalo, ak by nenastala doba taká aká nastala. Jednoducho prišla taká doba, že už som nemohla ostať ticho, nemohla som ostať bokom. Môj pohár trpezlivosti s touto vládou pretiekol pri prvom “ dobrovoľnom “ testovaní na prelome októbra a novembra. Môj odpor začal tým, že som sa zúčastnila protestu 17. novembra. Potom som začala čítať alternatívne médiá, pretože podľa môjho názoru dnes jedine v týchto médiách sa dozvieme pravdu čo sa u nás či vo svete reálne deje. Aj keď samozrejme pre podaktorých sú to len konšpiračné médiá. To sú presne tí istí ľudia ktorí tvrdia že my ktorí sa nechceme dať očkovať sme nevzdelaní, neinteligentní hlupáci.

Začala som sa vzdelávať v oblasti politiky v ktorej som mala medzery, lebo som sa o ňu nikdy nezaujímala. Taktiež som začala všetko študovať o aktuálnych témach, teda o vírusoch, o farmaceutických firmách, o vakcínach, o svetových elitách. No a krátko po proteste v novembri som začala písať blogy tu na Pravde.

Ale po čase sa mi to zdalo málo. Cítila som, že na to aby sa tu niečo zmenilo k lepšiemu nestačí len protestovať v uliciach a mudrovať spoza klávesnice. Keď som sa dozvedela o existencii Judr. Adriany Krajníkovej, ako bojuje za šikanovaných ľudí a zistila som že si zakladá politickú stranu, pomáhala som jej zbierať na ňu podpisy. A chcela som do tej strany aj vstúpiť. Lenže zrejme sa jej nepodarilo vyzbierať dostatok podpisov, lebo odrazu okolo tejto strany všetko stíchlo.

Keď Milan Uhrík s ďalšími členmi odišiel z ĽSNS a založil si vlastnú stranu, začala som zvažovať že sa k nim pridám. Prečo k nim ? A prečo nie ? Ku komu som sa mala pridať, keď už som si vzala do hlavy že sa niekam pridám ? Do OĽANO ? alebo do PS ? Uhríka považujem za mladého sympatického, vzdelaného a inteligentného človeka plného elánu a entuziazmu. Je to europoslanec a jediný europoslanec, ktorý vždy hlasuje v prospech Slovenska. Proste mu verím, bola to moja voľba a moje presvedčenie. Viem, že zatiaľ v prieskumoch nemá veľa percent ale dúfam že raz bude mať. A tiež dúfam že raz aj Slováci pochopia, že jedine nejaká pronárodná strana môže pomôcť národu aby sa vo svojom vlastnom štáte cítil a mal dobre. A verím že práve Uhrík raz o tom ľudí presvedčí. Do volieb je ešte ďaleko a času bude mať na to dosť. Najmä keď dnešná vláda sa deň za dňom sama odpisuje. Mnohí síce tvrdia že nie je koho voliť, ale niekoho voliť musíme, lebo tak je nastavený systém. Alebo aj nemusíme ako sme ja aj mnohí iní doteraz nevolili a vieme ako to dopadlo. Je koho voliť, len treba sledovať ktorá strana aký má program, čo reálne robí alebo mieni robiť pre ľudí a čo je nám blízke či sympatické.

Áno, už vidím tunajších hejterov ako mi idú nadávať do fašistov, lebo však Uhríkovci odišli od Kotlebu a on je predsa fašista. Nesúhlasím, veď fašisti sú predsa tí, ktorí utláčajú a týrajú svoj národ a Kotleba tu dnes nevládne. Áno, môžu ešte namietať že “ lebo Mazurek “ že mal v minulosti kadejaké extempore. Ale to je minulosť, veď kto z nás v mladosti nevyvádzal nejaké hlúposti ? Nech už Mazurek povedal alebo urobil čokoľvek, nie je to nič v porovnaní s tým, čo vyvádzajú členovia našej dnešnej slušnej vlády. No a keď Mazurek v Parlamente nakladá tejto vláde, tak to je pre mňa zážitok, lebo všetko čo hovorí je realita a hovorí to aj za mňa. A pravdou je, že inak je táto strana čistá, pretože nemá za sebou žiadne korupčné, mafiánske či iné kauzy.

Keď som manželovi oznámila, že hodlám vstúpiť do politickej strany, spýtal sa ma do ktorej ? Povedala som si že si z neho vystrelím a povedala som že k Ficovi ( manžel ho neznáša “ lebo Fico “ ) skoro dostal infarkt a povedal že ak to urobím tak sa so mnou mesiac nebude rozprávať. Keď som nakoniec oznámila že chcem ísť k Uhríkovi, tak sa spýtal kto to je. Ja na to že ten čo odišiel od Kotlebu. Jeho reakcia bola že “ aha to sú tí fašisti, ale dobre, radšej k fašistom ako k Ficovi .“ Povedala som mu aby hneď nesúdil a naštudoval si kto je Uhrík. Naštudoval si a potom moju voľbu schválil a ja som tomu rada, lebo nerada by som mala kvôli tomu doma nezhody, ale čo si myslia o tom tí ktorí s mojou voľbou nesúhlasia ma nezaujíma. Ja viem. oni svoj názor aj tak prejavia, veď inak by ich asi roztrhlo -:)

Za zmienku stojí ešte reakcia okolia. Keď som skutočnosť o vstupe do strany istým ľuďom oznámila, reakcie boli síce pozitívne, no padli aj také odpovede, vraj dúfajú že ak sa dostanem do Parlamentu tak si na nich spomeniem. Tak toto ma dorazilo, lebo tak ďaleko som nad tým nerozmýšľala a také ambície ani nemám. Aj keď musím povedať, že nielen ja ale mnohí z nás bežných ľudí by boli lepšími poslancami ako podaktoré kreatúry ktoré dnes ten poslanecký plat poberajú. Ak by som ja mala byť dnes poslancom, dlho by som sa tam neohriala. Pretože ja by som nikdy bezducho nestláčala gombíky a nehlasovala proti národu a proti svojmu svedomiu a presvedčeniu. Ja viem že 5000 Eurový plat je veľkou motiváciou, ale ja som zásadová, mňa si nikto nemôže kúpiť, robím len to čo sama uznám za vhodné, navyše ja sa viem uživiť aj inak a na starobu som zabezpečená.

Mne stačí vedomie, že môžem priložiť ruku k dielu a budem sa snažiť robiť všetko preto, aby sa táto vláda raz stala minulosťou a aby tá ďalšia vláda ktorá príde bola lepšia ako je tá dnešná.

Mimochodom asi tri týždne po odoslaní žiadosti o vstup do strany mi volali že som prijatá a mám prísť na slávnostné odovzdanie členských preukazov. Táto udalosť prebehla veľmi kultivovane a na úrovni, boli tam len samí slušne oblečení a slušne sa správajúci ľudia, mnohí aj vysokoškolsky vzdelaní. Žiadnych “ extrémistov “ som tam nevidela. A preukazy nám odovzdával sám Milan Uhrík.

Predošlý deň som celé popoludnie strávila na proteste pred Prezidentským palácom aj s niekoľkými členmi našej strany. Protest prebiehal slušne, bez incidentov, napriek tomu že tam údajne boli len “ dezoláti. “ Najväčší dojem na mňa urobili mladé dievčatá, ktoré tam chodili, v náručí niesli krásne červené ruže a rozdávali ich policajtom, ktorí ich s úsmevom prijímali. Taktiež som videla mnohých policajtov ktorí s protestujúcimi družne debatovali. Veď stále tvrdím že aj policajti sú len ľudia a mnohí z nich sú normálni. Ani motorkári ktorí s trúbením krúžili okolo Prezidentského paláca neboli na zahodenie. Škoda že pani prezidentka sa neprišla na nás pozrieť keď už je raz prezidentkou všetkých občanov. No pevne verím že tento protest nebol posledný a protesty budú pokračovať.

Na záver, potešila ma správa že Uhrík spája svoje sily s Ficom čo sa protestu 1. septembra týka, pretože ja na rozdiel od môjho manžela proti Ficovi nič nemám. Naopak už v minulosti som sa vyjadrila že schvaľujem ako Fico dnes bojuje. Teší ma to, lebo čím viac strán sa spojí, tým viac ľudí príde, ešte viac ma teší, že to rozzúrilo koalíciu, nakoľko okamžite začali tri metre vyskakovať.

Tak, hejteri, idete ……..

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394778x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie