Založ si blog

Ste obyčajní klamári a môžete sa hanbiť !

Samozrejme tieto slová adresujem našej ctenej vláde.

Pýtam sa odkedy sa začalo spomínať očkovanie, kto mal plné ústa toho od rána do večera že očkovanie bude dobrovoľné ? A skúste mi tvrdiť že to nie je pravda. Všetci z vlády to tvrdili, všetky mainstreamové médiá, o našich “ najlepších odborníkoch “ ani nehovoriac. Však pán Sulík aj váš veľkoplošný plagát hlásal “ Slobodne očkovaný, solidárny ku všetkým „. Iba tzv. konšpiračné médiá a niektorí jednotlivci vrátane mňa od začiatku tvrdili že sa nás vláda všemožne bude snažiť k očkovaniu donútiť. A teraz sa to potvrdilo, keď prijali ten – inak ho neviem nazvať – segregačný zákon.

Samozrejme idú na to rafinovane, očkovanie nie je povinné zo zákona. S tou myšlienkou pred časom aj koketovali, lebo oni by to očkovanie veľmi radi urobili povinným pre všetkých občanov, najradšej vrátane bábätiek. Lenže sa proti tomu spustil taký veľký krik a nesúhlas občanov, že dočasne od tejto myšlienky upustili. A pravdepodobne nenašli nejaký nenapadnuteľný, zákonný spôsob ako to urobiť, Aspoň zatiaľ, lebo čo nebolo, môže byť, mňa už u tejto vlády nič neprekvapí. Zrejme ani pre nich nie je také jednoduché dať ľuďom podpisovať to, že sa dávajú očkovať dobrovoľne, keď ich k tomu núti zákon. Pretože prípadné poškodenia zdravia i možné úmrtia po vakcíne by si musel vziať na zodpovednosť tým pádom štát.

Takže to vyriešili po svojom, urobili to “ na hulváta “ ako všeličo iné doteraz. Presne ako pri celoplošnom testovaní. Nie je to povinné, ale keď sa nedáš testovať tak nebudeš môcť chodiť do práce, ani nikde inde okrem potravín a lekární. Takže sa pýtam, aké dobrovoľné očkovanie ?

Teraz zatiaľ nie je jasné, na ktoré prevádzky sa tento zákon bude vzťahovať, ale ako ich poznám, pre neočkovaných ostanú zasa asi iba tie potraviny a lekárne. Možno…..

Keď som dnes zahliadla v správach, ako si po prijatí tohto zákona vládna koalícia sama sebe zatlieskala, ako to úžasne zvládli, ako to dobre vymysleli, tak som nevedela či sa mám smiať alebo plakať. Ja teda neviem či oni fakt veria tomu čo rozprávajú, alebo len fušujú hercom do remesla. Vraj ten zákon je na to, aby sa nemuseli celoplošne zatvárať prevádzky keď príde tá tretia vlna. Oni vraj nechcú trestať neočkovaných, ale zachrániť prevádzky. Ja žasnem ako tejto vláde záleží na svojich občanoch, vláda už nechráni len naše zdravie a životy, ale už myslí aj na podnikateľov. No škoda že im záleží iba na tých poslušných, ktorí sa dali zaočkovať. A to si myslia že všetci sme na hlavu padnutí a veríme im tie kecy čo nám natárali ? To už naozaj nevedia ani len počítať ? Pokiaľ viem, stále väčšia polovica národa nie je zaočkovaná. Takže ak tejto časti národa zakážu všade vstup lebo nie sú očkovaní, tak tie prevádzky ktoré vraj nebudú zatvárať prídu o väčšiu polovicu zákazníkov. Tak ako im prosím vás budú pomáhať ? Veď ich len pripravia o zákazníkov.

Ja tejto vláde skrátka neverím ani slovo. Keby predpovedali počasie a hlásili by že bude slnečno, tak si vezmem dáždnik. Asi tak. Však si počkajme. Keď príde tá tretia vlnia a zasa budú denne hlásiť pozitívne testovaných, hospitalizovaných, atď a keď ich bude denne takých tisíc, ani sa nenazdáme a šup, hneď nám všetko pozatvárajú. Takých sľubov sme od tejto vlády už dostali niekoľko, však pani prezidentka ? Vakcína je sloboda ! Ale aj očkovaní musia dodržiavať opatrenia, čiže to slávne ROR . Nevadí, však hlavne že budú môcť ísť do kina a do krčmy. A ešte do kostola. Dokonca aj pápeža uvidia. Hurá !

A čo vaše sľuby pán Matovič ? Ako na tom budeme dobre po prvom celoplošnom testovaní a aké budeme mať krásne Vianoce. A čo prišlo na Vianoce ? Tvrdý lockdown. Ešte aj tie obchody nám pred Vianocami pozatvárali, aby sme si ani darčeky nemohli nakúpiť. Dokonca v hypermarketoch nepotravinový tovar aj zapáskovali. A tiež sme nezabudli ako sa pri druhom celoplošnom testovaní zastrájali Sulík, Remišová aj Kollár, že už žiadne celoplošné testovanie nepodporia a predsa sa testovalo celé týždne, lebo bez testov nemohli ľudia chodiť do práce.

Kollár aj teraz tvrdil, že tento novoprijatý zákon nepodporí, no presvedčili ho, tak ako vždy. Stále hovorím, že len robia divadlo pre ovce a v zákulisí sa vždy dohodnú a držia spolu, lebo majú veľmi silnú motiváciu. No a najviac sa z tohto zákona vytešovala Cigániková, skoro praskla od pýchy a od šťastia že im ten zákon prešiel. Však SLOBODA A SOLIDARITA no nie ? Len nech si ešte k názvu strany pridajú dve slová PRE OČKOVANÝCH. A nech si tie slová pridá aj Oľano, veď z tejto strany hlasovali úplne všetci za tento zákon.

No, ja pána Fica považujem za veľmi rozumnú osobu, môže si každý myslieť o ňom čo chce. Zlé jazyky hovoria, že bojuje za seba, lebo sa chce vrátiť k moci. Však nech, prečo by nebojoval ? Ale faktom je, že bojuje aj za nás. Akurát ho považujem za naivného ak si myslí, že prezidentka ten zákon nepodpíše. Alebo keď sa obráti na Ústavný súd, že tam pochodí. Myslím si že nepochodí, veď už jeden aj druhý nám viackrát ukázali na koho strane sú. A že to nie je národ slovenský je isté. Napriek tomu si pána Fica vážim že robí všetko možné, aby nás z tohto cirkusu dostal.

A možno nepomôžu ani protesty, ale ja napriek tomu som za protesty, lebo treba ukázať tejto vláde že to čo robia, nerobia dobre. Veď ak by sme všetci len držali ústa, frflali doma na gauči a nebránili by sme sa tej vládnej šikane, tak by si vláda myslela že všetko je v najlepšom poriadku a tú šikanu by len stupňovala.

Na záver uvediem ako budem ja ignorovať a po svojom sabotovať tento zákon. Tak dovolenky v zahraničí som sa už vzdala. A kľudne sa vzdám aj iných vecí, vlastne všetkého, kde budú vyžadovať Covid pas. Človek k životu potrebuje len vodu, vzduch a potraviny. Bez všetkého ostatného sa dá žiť. Aspoň dočasne, kým tu bude táto vláda. Ja proste nevymením svoju slobodu za nejaké pôžitky. Budem kľudne žiť bez športových aj kultúrnych podujatí. Nepotrebujem k životu ani reštaurácie, viem si navariť sama. A čo sa služieb týka, tam nemám problém, mám kamarátky pedikérky, manikérky, aj kaderníčky, kamarátov masérov, tí odo mňa žiaden Covid pas pýtať nebudú.

No a keby mi zakázali vstup aj do potravín, tak to by ešte len videli. Postavila by som sa pred Parlament s ceduľou na krku, že ma vláda chce zabiť hladom.

Takže netreba to brať tak tragicky, tí čo sa nechcú dať očkovať, nech nepodľahnú nátlaku, my Slováci sme šikovní, vynaliezaví, pracovití a skromní, prežijeme za každého režimu. Mnohí z nás už jednu totalitu prežili, tak prežijeme aj tú druhú. A keďže všetko čo má začiatok, má aj svoj koniec, tak aj táto vláda raz skončí. Potom si urobím pukance, otvorím šampanské a budem sledovať ako sa dnešní mocipáni budú zodpovedať tým novým za to čo počas svojho vládnutia navyvádzali a budem aj tlieskať, tak ako oni tlieskajú dnes……

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Igorko, tebe už načisto šibe?

19.09.2023

Dnes som si po dlhšej dobe zapla televízor a to som nemala robiť, lebo ako prvého som tam v rámci predvolebnej kampani uvidela Matoviča. Ale keby len jeho… Najprv sa tam objavila pani Kušnírová a hovorila niečo v tom zmysle ( nebudem citovať lebo som si to nezapamätala presne, ale to nie je podstatné ) že jej dcéra si práve vyberala svadobné šaty ked ju zastrelili. A potom [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388546x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie