Založ si blog

Blaha má pravdu, táto vláda si vykopala jamu do ktorej sama spadne

To že zaočkovaní po príchode z cudziny na Slovensko nemusia ísť do karantény je síce nefér, nespravodlivé a navyše neprezieravé, ale pozrime sa na to z pozitívnej stránky.

Keďže naša vláda okrem mnohých iných “ pozitív “ je aj jasnovidecká, tak už teraz vie že na jeseň ( možno už v auguste či koncom júla ) príde ďalšia vlna pandémie. Takže existujú dve možnosti. A ja si ako optimista myslím, že obidve možnosti budú dobré, teda aspoň pre nás neočkovaných.

Prvá možnosť je, že tá tretia vlna príde, ale v tom prípade ju môžu dovliecť na Slovensko jedine tí očkovaní. Ak by to tak bolo, tak teória o ich nedotknuteľnosti by sa im rozsypala ako domček z kariet, konečne by všetci pochopili o čom celá tá vakcinačná kampaň bola a prestali by na neočkovaných tak tlačiť.

Druhá možnosť by bola ešte lepšia a vôbec by mi nevadilo keby vakcinátori mali pravdu a teda že očkovaní by tú nákazu spoza hraníc nedovliekli. Lebo by žiadna ďalšia vlna neprišla, neboli by zákazy vychádzania, ani zatvorené prevádzky či iné prísne likvidačné opatrenia či už ekonomické, psychické alebo ľudskoprávne. Každopádne by na to nebol žiaden dôvod.

Ale v tom prípade by si vláda taktiež dala gól do vlastnej bránky, lebo by musela priznať že zbytočne nás celé leto strašila a stresovala. A že straší v jednom kuse samozrejme za výdatnej pomoci médií, je isté. Pýtam sa, na čo je to dobré ? Ako to ja vidím, celé je to len a len o očkovaní. Akože pozor, príde delta mutácia, bububu, dajte sa očkovať. Alebo pozor, na jeseň budú zasa lockdowny, bububu, dajte sa očkovať.

To tejto vláde ešte nestačilo koľko škôd spôsobila úbohým občanom Slovenska, všetky tie skrachované podniky, zničené partnerské či medziľudské vzťahy, všetka tá zbytočná smrť či už s Covidom alebo bez nej, všetky tie psychické problémy vystrašených ľudí, atď. ? Nestačilo že nám zakazovali sa stretávať, navštevovať blízkych v nemocniciach či v domovoch seniorov, že nám zakazovali chodiť aj po ulici ?

A teraz keď je pandemická situácia priaznivá a ľudia si chcú od všetkej tej nočnej mory oddýchnuť, užiť si zaslúženú dovolenku, alebo len tak si užiť leto, tak nám vláda denne tlačí len kaleráby do hláv v podobe tretej vlny a potreby očkovania.

Neviem ako vy, ale ja už toho mám plné zuby, dokonca už veľmi dlho. Ale čo tam po mne, ja som flegmatik, krížený s bojovníkom :- ) ja týchto hysterikov mám na saláme, mňa len tak niečo nevystraší, ja som Covid vždy ignorovala aj ignorovať budem a on ignoruje mňa. A snažím sa žiť tak normálne ako predtým. Keby som nevidela všade tých zarúškovaných ľudí, tak ani neviem že tu nejaká pandémia je, lebo aj médiá ignorujem. Cez týždeň pracujem, cez víkend som na chate, stretávam sa s priateľmi a s rodinou, venujem sa manželovi, synovi a svojim koníčkom, tak to bolo počas celého tohto šialenstva a tak to bude aj v budúcnosti, aj keby sa vláda mala postaviť na hlavu. Som slobodný a svojprávny človek a nikto mi nebude skákať po hlave.

Mne vadí z princípu že strašia ľudí, tých ľudí, ktorí sú slabšej, ovplyvniteľnej povahy a vystrašiť sa dajú. Lebo z každej strany počúvam len o strachu a obavách, že čo len preboha s nami bude ak na jeseň príde ďalšia vlna ? A nech mi nikto nehovorí že takýto enormný stres nepôsobí na ľudské zdravie. Samozrejme spolu s nosením rúšok či treba či netreba, aj s tisíckrát denne dezinfikovanými rukami. Denne to vidím v MHD hlavne u mladých ktorí po nástupe si okamžite natierajú ruky tou chémiou a za pár minút pri vystupovaní znova to isté. Minulý piatok som dokonca v jednom hypermarkete videla jednu hysterickú ženskú, ktorá tam 10 minút pobehovala od čerta k diablovi ako bezhlavé kura, lebo pri vstupe sa minula dezinfekcia a kým vraj konečne niekto z kompetentných chýbajúcu dezinfekciu nedoplní, tak ona vraj do predajne nevstúpi. Mimochodom netestovali už mnohokrát povrchy v nákupných centrách, na autobusových aj vlakových staniciach a na poštách lebo hľadali ten vírus a vírusu nikde ?

Ja by som sa ani nečudovala ak takíto ľudia s totálne zdevastovaným fyzickým aj psychickým zdravým mali tak zničenú imunitu, že keby sa ten Covid vyskytol hoci 10 km od nich, hneď by si ich našiel a napadol. Už istá dávnejšia štúdia totiž dokázala že drvivá väčšina ľudí infikovaných týmto vírusom až úzkostlivo dodržiavala všetky pandemické opatrenia. Kým ľudia ktorí to až tak neprežívali ako naša rodina a mnoho iných, sa tomuto ochoreniu vyhli. Náhoda ? Šťastie ?

Apropo, pozrime sa na to, čím nás to vlastne strašia ? Delta mutácia. Analýza dát z Veľkej Británie kde je táto mutácia najviac rozšírená, hovorí, že pri Delte je úmrtnosť niekoľkokrát nižšia tak ako aj ťažký priebeh choroby, vrátane hospitalizácie. Nespôsobuje to totiž zápaly pľúc, ale vo väčšine prípadov len obyčajnú nádchu. Tak sa pýtam, čím nás chce vláda strašiť, nádchou ? A my sa zľakneme aj nádchy ? A budeme sa báť už aj vlastného tieňa ? Ja si myslím že by sme mali vziať rozum do hrsti, zmobilizovať všetky svoje duševné sily a konečne sa prestať báť, zmieriť sa s týmto vírusom tak ako aj s inými vírusmi, bacilmi, či baktériami s ktorými odjakživa žijeme.

Jedine že by existovala tretia možnosť a tou je, že do jesene sa vytvorí ďalšia, nebezpečnejšia mutácia, veď v gréckej abecede sú ešte nejaké písmená.

Ešte by som dala do pozornosti istým mudrlantom ktorí šíria také reči že nezaočkovaní by v prípade choroby nemali dostať bezplatnú zdravotnú starostlivosť.

Po prvé ak si niekto platí zdravotné poistenie tak zo zákona má na bezplatnú zdravotnú starostlivosť právo.

Po druhé súhlasím s takým výrokom ale iba pokiaľ sa to týka Covidu a pokiaľ sa to týka mňa osobne. Pretože ako sa liečili a liečia covidoví pacienti, všetci vieme, u ambulantných lekárov nijako, maximálne cez telefón a o nemocniciach ani nehovorím. Takže ďakujem, neprosím, ešte by som tú pľúcnu ventiláciu nemusela prežiť. Ja som na 99 percent presvedčená že žiadny Covid nedostanem. Z jediného dôvodu, že každá choroba je v hlave. Ale ak by nastalo to jedno percento, dávno mám doma zabezpečené účinné lieky, jednoducho by som si ľahla do postele a vyliečila by som sa sama bez lekárov tak ako posledných 20 rokov. A ani tie trápne testy by som nepotrebovala k tomu aby som vedela či som chorá či nie. Ale len by ma skúsili neošetriť v prípade úrazu či inej akútnej choroby nesúvisiacou s Covidom, to by som iný cirkus narobila…..

Takže doporučujem všetkým mysliacim bytostiam : Nestresujte sa, nenechajte sa vystrašiť ani vydierať, robte výlučne to čo sami uznáte za vhodné a najmä dobrovoľne a užívajte si leto 🙂

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Igorko, tebe už načisto šibe?

19.09.2023

Dnes som si po dlhšej dobe zapla televízor a to som nemala robiť, lebo ako prvého som tam v rámci predvolebnej kampani uvidela Matoviča. Ale keby len jeho… Najprv sa tam objavila pani Kušnírová a hovorila niečo v tom zmysle ( nebudem citovať lebo som si to nezapamätala presne, ale to nie je podstatné ) že jej dcéra si práve vyberala svadobné šaty ked ju zastrelili. A potom [...]

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388566x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie