Založ si blog

Očkovacia lotéria – navrhujem…..

Zaujímavé je ako sa naša vláda selektívne opičí po iných štátoch. Keď v zahraničí sprísňovali protipandemické opatrenia, okamžite sa to dialo aj u nás, vraj to robí celý svet. Mimochodom nerobil to celý svet, našli sa aj normálne vlády ktoré neterorizovali svojich občanov, nezatvárali ľudí doma, ani ekonomiku, nedusili ich rúškami a nenútili ich sa testovať.

Ale keď teraz niektoré krajiny ako Veľká Británia, Singapur a ďalšie vyhlásili že rušia všetky opatrenia a ku covidu budú pristupovať ako k obyčajnej chrípke, čo má logiku pretože koronavírusy tu s nami budú stále a my sa s tým musíme naučiť žiť, tak v našej vláde nastala úplná hluchota a slepota.

Keď som prvýkrát zachytila informáciu o očkovacej lotérii – ako inak – v USA, v momente som vedela že s týmto nápadom sa naša vláda skôr či neskôr stotožní a zavedie to aj u nás. Čo na tom že máme prázdnu špajzu, na blbosti sa vždy peniaze nájdu, veď my Slováci sme dobrosrdeční, tak sa na to poskladáme.

V istom smere našu vládu chápem, je zúfalá, vakcíny sú nakúpené, majú určitý dátum spotreby a väčšina ľudí stále nie a nie sa nechať vakcinovať. Nikdy som nepovedala krivého slova nikomu kto sa nechal zaočkovať lebo sa bál choroby, alebo podľahol tlaku napr. zamestnávateľa. Ale čo nikdy nepochopím je človek ktorý sa nechá očkovať len pre nejaké mizivé percento možnej výhry v lotérii. Takého človeka možno len ľutovať lebo je to bezpochyby zúfalec a úbožiak. Podobných zúfalcov vídať na pošte či v trafike ako stoja v rade a v ruke zvierajú hneď niekoľko tiketov na Loto, Keno, Euromilióny či ďalšie. S tým rozdielom že títo prídu len o svoje peniaze, ale neriskujú svoje zdravie. Nemám v princípe nič proti hazardným hrám, ak to niekomu vyhovuje nech sa páči. Viem že mnohí sú finančne na tom tak zle, že jedinú šancu v zlepšení svojej finančnej situácie vidia v nejakej forme lotérie, možno si myslia ako sa hovorí že “ keď sa šťastie unaví, aj na vola sadne „. Vždy ma fascinovala ich absolútna viera že práve oni vyhrajú tie milióny. Ja som bola vychovaná k poctivej práci a bolo mi vštepované že “ bez práce nie sú koláče “ Preto som sa naučila spoliehať len seba, na svoju prácu, na svoj rozum, schopnosti a zručnosti. Nesúdim tých ľudí, len sa čudujem prečo sa tiež radšej nespoliehajú na seba, ako na nejaké vrtkavé šťastie. Verím že dostať sa k veľkým peniazom bez práce je výsadou istých privilegovaných ľudí, drvivej väčšine ostáva len tá práca.

Ale na základe toho ako sa lotériovým spoločnostiam darí, verím že vakcinačná lotéria bude mať úspech, aj keď dúfam v opak. Dúfam preto, že verím že Slováci ešte nie sú úplne stratení a takýchto zúfalcov nebude príliš veľa. A vláda by si zaslúžila aby v tomto smere utrpela fiasko, pretože podľa môjho názoru to nie je správna cesta. Správnou cestou totiž nie je korumpovanie, vydieranie a bezhlavá propaganda ale trpezlivá, logická a pravdivá argumentácia.

Navrhujem teda aby vakcíny nevyšli nazmar a ľuďom ktorí sa dajú očkovať len kvôli lotérii dali hneď tri vakcíny naraz aby boli poriadne chránení a zároveň aj tri tikety, veď čím viac tiketov, tým väčšia šanca na výhru 🙂 Vakcíny by sa minuli a všetci by boli spokojní.

Čo sa mňa týka, musela by som byť v kóme či narkóze aby ma mohli zaočkovať. Alebo by ma museli držať štyria statní muži a aj keď som za normálnych okolností pacifista, v tomto prípade by som sa predtým bránila zubami nechtami a kopancami tam kde to najviac bolí. Samozrejme držať by ma museli slávni vakcinátori ako sú Krčméry s Čekanom a asistovať by im mohli napr. Andrásy so Schutzom…..

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Igorko, tebe už načisto šibe?

19.09.2023

Dnes som si po dlhšej dobe zapla televízor a to som nemala robiť, lebo ako prvého som tam v rámci predvolebnej kampani uvidela Matoviča. Ale keby len jeho… Najprv sa tam objavila pani Kušnírová a hovorila niečo v tom zmysle ( nebudem citovať lebo som si to nezapamätala presne, ale to nie je podstatné ) že jej dcéra si práve vyberala svadobné šaty ked ju zastrelili. A potom [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388563x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie