Založ si blog

Kulturna vlozka

Trochu humoru na odlahcenie situacie. Ze vraj je dnes kultura tazko dostupna…..No neviem, myslim, ze vlada sa nam stara o “ zabavu “ skoro denne. Najde sa tu vsetko. Od tragedie cez komediu az po krimi, divadlo, hudbu ci cirkus.

Tak pozrime sa na aktualny kulturny program

Hadky a boje Matovica so Sulikom – Kramerova versus Kramer

Kollar – Caj o piatej

Testovanie deti – My vsichni skolou povinni

Volba GP – Sudna sien

Vakcinacia – Shakespeare – Hamlet – Byt ci nebyt, to je otazka ?

Zatykanie podozrivych – C.S.I. Miami

Protivladne protesty – Planeta opic

To co vlada celkovo predvadza – Cirkus Humberto

Pandemicka komisia – Blby a blbsi

A na zaver najvacsi odbornik na vsetko – F.M. Dostojevskij – Idiot

Napriek tomu Slovensko – Pohoda klidek a tabacek

Tak povedzte, no nie je to pestry program ?

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Igorko, tebe už načisto šibe?

19.09.2023

Dnes som si po dlhšej dobe zapla televízor a to som nemala robiť, lebo ako prvého som tam v rámci predvolebnej kampani uvidela Matoviča. Ale keby len jeho… Najprv sa tam objavila pani Kušnírová a hovorila niečo v tom zmysle ( nebudem citovať lebo som si to nezapamätala presne, ale to nie je podstatné ) že jej dcéra si práve vyberala svadobné šaty ked ju zastrelili. A potom [...]

pellegrini korčok, tv markíza, debata

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388567x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie