Založ si blog

Snival sa mi sen, cast druha

Mam pocit ze my “ rebeli “ rovnakej krvnej skupiny ktori tie blogy proti dnesnemu idiotizmu a debilizmu piseme, ze bojujeme s veternymi mlynmi a piseme to vlastne iba sami pre seba aby sme si nemysleli ze sme jedini normalni v tomto sialenom svete. Myslim si to z tohto dovodu. Malu skupinu privrzencov tejto vlady aj tak nepresvedcime, len ich utvrdime v tom ze sme nezodpovedni konspiratori. A tu najvacsiu skupinu medzitym asi tiez nie. Casto sa pytam aku absurditu by este tato vlada musela vymysliet aby sa konecne zobudili a pochopili ze okrem ponizovania a obmedzovania z nich vlada robi totalnych otrokov a nesvojpravnych jedincov. Predstavme si situaciu ze by tu zuril iny virus, napr. crevny a vzorky by sa neodoberali z nosohltanu ale z opacneho konca, aj tam by si Slovaci nechali dobrovolne sparat tycinkami ? Ale asi ano. Keby ich zasa donutili. Proste su apaticki a vzdali to.

Ja som totiz skusala vo svojom okoli trocha na ludi vplyvat ale nepochodila som. Vysvetlovala som im ze ich vlada klame, zamerne siri strach, zamerne nici ekonomiku, ze covid vobec nie je az taka nebezpecna choroba ako sa nam to snazia nahovorit, aby pocuvali skutocnych odbornikov a nie amaterov alebo podrztasky a ze aby mali trocha hrdosti a aby sa nenechali do nicoho nutit. Dostala som tieto odpovede :

Ja sa nestaram o politiku, nemam na to cas, nie je to moja vec, nevidim ze by sa tu dialo nieco hrozne, nevnimam ze by ma to az tak obmedzovalo, zvykol som si na to a aj tak nic nemozeme robit ved vladu musime posluchat

Ze naco pisem blogy, ze ci nemam nic lepsie na praci a co tym zmenim

Ze ich donutili k testovaniu ? Jaj ved to bolo uz davno , uz nato aj zabudli a nic to nebolo. O, aka kratka pamat, ja teda nezabudnem nikdy a ani neodpustim a dufam ze ak raz skoncia, budu sa zato zodpovedat.

Vraj co mi chyba, preco sa tak burim. co mi tak vadi, ved mam co jest a kde byvat, dokonca aj pracovat mozem

Ze opatrenia treba robit lebo ci nepozeram TV kolko je nakazenych a mrtvych

Ked som povedala ze televizia je provladna a cenzurovana, ze pravda je len na internete, tak ma posielali ze sa mam dat vysetrit lebo je to prave naopak, v televizii je pravda a na internete su len konspiracie a oni take bludy citat nebudu

A ze chudak pan Matovic to ma tazke lebo vyfasoval koronu. Ze keby korona nebola tak by vladol normalne. Hmmmm…….

Nuz neviem, s takymto materialom sa velmi tazko pracuje a obavam sa ze kym budeme v mensine tak nic nezmenime. Ved naozaj len v jednote je sila. Ale Slovaci bohuzial nevedia drzat spolu. Len jeden druhemu zavidiet, ohovarat a odsudzovat. V tomto by sme sa vela mohli ucit od Romov. Ti teda vedia drzat spolu. Vyrastala som v jednej mestskej stvrti kde nejaki byvali. A ked sa podgurazili, casto sa pobili, dokonca aj “ na noze „. Ale ked niekto zavolal policajtov, tak v momente bojovali spolu proti policajtom. A ked ste videli a poznali nejake decko ktore vam kradlo v zahrade jablka a isli ste za jeho rodicmi tak prisahali na Pana Boha ze ich decko to nebolo lebo sa z domu ani nepohlo. Veru, taki su Romovia a skoda ze my sme v tomto ini.

Ale co sa tyka toho normalneho vladnutia, to silne pochybujem. U mna spravny chlap vzdy drzi slovo. Spravny clovek neublizuje, neuraza a neponizuje druhych. A spravny premier sa nevyhraza a nenadava svojmu narodu. Vie sa slusne spravat, vyjadrovat sa a hlavne ma charizmu a vladne kompetentne a so zdravym rozumom. Aj tie opatrenia by narod inak prijal keby to vedel normalne podat. A nie s takou obrovskou aroganciou. Od jeho zastancov som pocula ze vsetci sme nejaki a on je taky aky je, aj s jeho slovnikom a spravanim sa. S tym si dovolim nesuhlasit. Keby to bol obycajny Igorko stavebny robotnik alebo traktorista tak nech sa vyjadruje ako chce ale nie ked je premierom. Ten by nas mal reprezentovat a nie nam robit hanbu. Dokonca si myslim ze prave v takejto krizovej situacii ukaze clovek ci je dobry vodca alebo len uplakana babovka. Ale prosim uz sa mu nevysmievajte ze nevie po anglicky. Mozno nevie, ale zato pozna vyznam slova “ oxymoron “ kedze ho nedavno pouzil…….

Nas pan milovany premier sa znova vyhraza lockdownom, no tentokrat este vydiera prezidentku a chce to hodit na nu aby ona bola ta zla. Ze ked nebude suhlasit s dalsim celoplosnym testovanim tak uz Slovensku pomoze jedine lockdown. Ja by som mu tak rada povedala ze Slovensku pomoze len jedno. Ked konecne prestane aj s jednym aj s druhym nezmyslom, ked nas necha zit a pracovat a nech necha na nas ci sa nakazime alebo nie. Ved zatial sme stale svojpravni. Ja osobne cele mesiace sa snazim zit uplne normalne, chodim do prace, pracujem s ludmi, chodim MHD a cuduj sa svete nielenze som sama zdrava ale dokonca nepoznam ani jedineho cloveka kto by bol nakazeny. Vdakabohu a ani nechcem. Mozno mam len stastie, mozno je to imunitou a mozno je to ako so psom, ked vyciti ze sa ho bojite tak vas pohryzie. A najhorsie je ze nielen premier hovori o lockdowne ale podaktori ludia mu to aj schvaluju a dokonca sa toho dozaduju. Konkretne ista blogerka malinova. Vlastne mam pre nu jeden odkaz : Ak ste taka ludomilka a tak velmi vam zalezi na ludskom zdravi a zivote, zaujimalo by ma ci by vam pripadne zalezalo aj na hladujucich ludoch alebo potencialnych bezdomovcoch ked sa toto sialenstvo skonci ? Pretoze ked im vlada bezhlavo nici zivobytie tak sa lahko moze stat ze nebudu mat co jest a kde byvat.

Samozrejme ti ludia ktori by uvitali lockdown by tym nic nestratili. Bud by nadalej mohli chodit do prace a dostali by svoj plat alebo by pracovali z domu. A my ostatni ktori pracujeme v sluzbach alebo mame obchody by sme sa pekne krasne pridali k uz skrachovanym alebo krachujucim gastro prevadzkam, hotelom, wellness ci fitnessprevadzkam. Pretoze pre nas 2 az 3 tydne mat zatvorene by bolo likvidacne. A ziadna pomala a nedostacujuca pomoc od vlady nas nezachrani lebo najomne treba platit HNED a KAZDY MESIAC. A my potrebujeme robit kazdy den aby sme na ten najom zarobili. Ale to niektore strachom prevrtane mozgy nepochopia alebo nechcu, lebo myslia len na seba ! Takze aj ja mam pravo mysliet na seba a nechcem aby mi niekto ohrozoval moj krvopotne budovany biznis. Lenze ja nikdy nemyslim len na seba a aj ked mi samozrejme prioritne ide o biznis, myslim aj na tu druhu stranu, teda na zakaznikov, ktori by chceli tie obchody ci sluzby vyuzit, ci ist napr.do restauracie. Ja sa vobec necudujem mladym ludom ze ked sa teraz nemozu zabavat v baroch ci na diskotekach tak si robia party niekde na sukromi. Oni proste chcu zit. A robia to samozrejme s vedomim ze sa mozu nakazit. Ide o to ze tie vsadepritomne obmedzenia trvaju prilis dlho a kazdemu lezu na nervy. A nie kazdy sa vie s tym zmierit. Na zaciatku v prvej vlne vsetci vsetko dodrziavali, lebo isty cas sa to da, ale nie donekonecna.

To bolo ale reci od premiera ze sme si to pokazili. O tom by sa dalo ale polemizovat kto to kedy pokazil. Podla mna to bolo vtedy ked sa v lete otvorili hranice. Vtedy sme tu uz skoro ziadne pripady nemali. A co si vlada myslela, ze sa to sem z cudziny znova nedonesie ? Ja chapem aj tych ludi ktori chceli ist na dovolenku k moru. Preco by nesli ked mohli ? Ale ked vlada tak velmi chcela robit nejake opatrenia, tak mala robit vtedy. Keby neotvorili hranice, kazdy by prezil jedno leto bez mora. Stale by to bolo mensie obmedzenie ako ten niekolkomesacny teror ktory teraz znasame. A ked uz tie hranice otvorili a tak velmi chceli testovat tak mali testovat vtedy, tych ktori prichadzali z cudziny a nie teraz hromadne vsetkych.

Na zaver este jeden odkaz. Pan premier, vy ste velky krestan. Je cas Adventu, blizi sa velky krestansky sviatok, blizia sa Vianoce, cas pokoja, mieru a lasky. Tak nam laskavo dajte pokoj aj s tymi vasimi nezmyslami a nechajte nas tie sviatky si v pokoji a v mieri uzit.

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394764x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie