Založ si blog

Prečo som volila p. Harabina ?

( venované blogerke Luna 5 )

V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za prezidenta.

Od začiatku som mala v pláne, že ak sa Harabín nedostane do druhého kola, tak potom budem voliť Pellegríniho. Uznávam že vďaka nám mal P.P. menej percent, ale to mu predsa nijako neublížilo, veď ak sa Harabín nemal dostať do druhého kola, tak sa tam mohol dostať s Korčokom jedine P.P. bez ohľadu na to koľko by mal percent. Skrátka sme to chceli aspoň skúsiť, čo keby náhodou “ motyka vystrelila „. Osobne som viacerých ľudí zo svojho okolia argumentmi presvedčila aby volili Harabína. Teraz budem znova jeho sklamaných voličov presviedčať aby volili P.P. Aj keď ho veľmi nemusím, lebo už raz zradil a môže zradiť znova. Ale radšej budem voliť toho, kto možno zradí, ako toho, kto zradí určite.

A dôvody mojej voľby? Tu musím zájsť do minulosti, do covidových čias. Nie je tajomstvom, že som ten covidový teror veľmi zle znášala, je tu dosť mojich blogov z tých čias. Keď Matovič prišiel s tým šialeným nápadom na jeho celoplošnú atómovku, tak som od začiatku bola rozhodnutá nezúčastniť sa, lebo mňa nikto vydierať nebude. Tak som začala pátrať, ako sa vyhnúť prípadným postihom za neposlušnosť. A narazila som na p. Harabína. Skontaktovala som sa s ním mailom a prosila o radu, čo robiť a hovoriť ak ma zastavia policajti ak sa budem pohybovať vonku bez modrého papierika. A dostalo sa mi cenných rád a právnej podpory ak by bolo treba. Ale našťastie som to nepotrebovala, lebo nikdy ma žiadni policajti nezastavili a veruže som chodila von každý deň, neskôr dokonca bez rúšok keď to bolo vonku povinné. Ale viem o viacerých ľuďoch ktorým nezištne pomohol, ktorých šikanovali, napr. dostali pokutu za rúška, za porušenie zákazu vychádzania, za to že ich nechceli pustiť do zamestnania bez modrého papierika, atď.

Neskôr ako správny dezolát som sa zúčastňovala protestov proti Matovičovej vláde. Vtedy sme mali oveľa viac dôvodov na protesty, ako majú tí dnešní protestujúci, ktorí žiadny dôvod nemajú, aj keď oni si vždy niečo nájdu, čokoľvek Ficova vláda urobí, či neurobí, všetko bude zle. Lebo sa nevedia zmieriť s tým že prehrali voľby a nemôžu tu bačovať ako by chceli. Im nikto neubližuje, ako nám ubližoval Matovič. Ničil životy a zdravie, medziľudské vzťahy, ničil biznisy, ľudské práva a dôstojnosť. A keď dnešní protestujúci tvrdia že vládna koalícia nemôže mať všetko, tak im odkazujem, že môže. Lebo aj Matovič mal všetko, vládol tu ako diktátor, ale to týmto “ slušnoľuďom “ nevadilo.

Ale späť k Harabínovi. Na tých protestoch som ho pravidelne stretávala a dokonca som sa s ním aj rozprávala. Už vtedy som bola rozhodnutá, že ho budem voliť za prezidenta keď bude kandidovať, tak ako som bola rozhodnutá voliť Fica keď sa začal zastávať nás dezolátov.

Takže prvým dôvodom mojej voľby bolo že sa zastal šikanovaných ľudí. Druhým dôvodom je že s ním súhlasím vo všetkom čo vyhlasuje. Tiež nesúhlasím s dodávkami zbraní na Ukrajinu, ani zadarmo, ani za peniaze. Nesúhlasím s politikou EÚ. Nesúhlasím aby sme boli kolóniou USA a ani nikoho kolóniou. Naopak uvítala by som ak by Slovensko bolo neutrálnym štátom, lebo v neutrálnych štátoch sa lepšie žije. Ale mojim hlavným dôvodom je to, že som naozaj presvedčená o tom, že jedine Harabín by skutočne hájil národné záujmy ak by sa stal prezidentom.

Je to môj názor a je mi jedno kto si čo o tom myslí. Som hrdá na to že som dezolát, ak byť dezolátom znamená mať vlastné názory, aj keď idem proti prúdu. Som hrdá na to že si nenechám určovať čo si mám myslieť, čo mám robiť a koho mám voliť. Som hrdá na to že svet nevidím čiernobielo, z jedného uhla pohľadu, ale farebne. Viem si na rozdiel od iných vypočuť aj iný názor, iný pohľad na vec a aj keď s ním nesúhlasím, nemám potrebu sa rozčuľovať, urážať, alebo tvrdiť že ten dotyčný nerozmýšla správne, ak nemyslí ako ja.

Budem dúfať, že čo najviac voličov Harabína pôjde voliť a bude voliť tak, aby bol na Slovensku naozaj konečne pokoj, lebo ak vyhrá kandidát, ktorý chce byť protiváhou vládnej koalície, tak tu pokoj nikdy nebude a to neprospeje nikomu.

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

koľajnice, zmena

V Nemecku horel vlak, dvaja cestujúci sú zranení

27.04.2024 06:08

Dvaja ľudia utrpeli zranenia po tom, čo regionálny vlak v južnom Nemecku zastavil použitím rýchlobrzdy a následne začal horieť.

Russia Putin

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394834x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie