Fico je späť !

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády.

Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši nepresvedčila že Smer vyhral voľby. Lenže muky pokračovali ďalej, pretože vôbec som si netrúfla odhadnúť ako sa Pellegríni zachová, veľmi som sa bála, aby znova nezradil a nenechal sa zlákať do vlády s PS. Aj keď som v minulosti mala voči nemu výhrady a stále mám, tentokrát ho chválim za to že si zachoval zdravý rozum a rozhodol sa správne. Až potom som si vydýchla a povedala som si že konečne po vyše 3 ročnom terore, neslobody, absurdít a chaosu tu konečne budeme mať normálnu, schopnú a kompetentnú vládu a snáď sa všetko na dobré obráti. Veď aj Fico sa vyjadril niečo v tom zmysle že sa budú snažiť vrátiť Slovensku normálnosť.

No a keďže túžba po normálnosti bola jedným z mojich dôvodov voliť Smer ( písala som o tom v predošlom blogu ) tak sa ja a všetci ostatní normálni Slováci na tú normálnosť tešíme. A vy, ktorí sa na to netešíte, tak si zvykajte, tak ako sme si my museli zvykať na nenormálnosti predošlých vlád….

P.S. Pánovi Ficovi, Pellegrínimu a Dankovi srdečne gratulujem, novej vláde želám veľa úspechov pri ich ťažkej práci, aby naše Slovensko čo najskôr postavili na nohy a aby zo všetkých síl pracovali pre nás Slovákov…..

Pána Fica sa nezbavíte !

19.05.2024

Áno, tvrdím že ste sa ho chceli zbaviť už viackrát, aj keď iným spôsobom. Prvýkrát to bolo v roku 2018 po vražde novinára. Bol nútený vzdať sa postu premiéra. Vyzeralo to s ním veľmi biedne a nikto by vtedy neveril že sa niekedy ešte vráti. Lenže vďaka tomu že sa k moci dostala nevzdelaná, neschopná, amatérska vláda, ktorá denno-denne svojimi extempore dráždila [...]

Pán Ódor, prestaňte tliachať….

07.05.2024

Áno, poslúchnite vašu prezidentku a prestaňte tliachať. Reagujem tým na veľkoplošné reklamné plagáty ktoré zaplavili minimálne Bratislavu. Vraj “ UDRŽÍME SLOVENSKO V EURÓPE „ Tak sa pýtam, vari sa niekto snaží premiestniť Slovensko na nejaký iný kontinent? Veď keby tam progresívci napísali na záver že v EÚ, tak by to dávalo aký-taký zmysel. ale v Európe [...]

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Dopravná nehoda

Auto zo SR usmrtilo pri obci Lentikápolna dôchodkyňu, neďaleko havaroval aj poľský autobus

24.10.2024 21:23

Vyše 50 cestujúcich a dvoch vodičov autobusu vyslobodili hasiči.

Izrael Gaza operácia rukojemníci záchrana vyslobodenie

Izrael chce obnoviť rokovania s Hamasom. Do katarskej Dauhy mieria aj šéfovia Mosadu a CIA

24.10.2024 21:15

Izrael chce obnoviť rokovania o prepustení rukojemníkov v Pásme Gazy.

Tomáš Drucker

Rokovanie parlamentu ukončilo vystúpenie Druckera. Minister kritizoval diskusiu o vládnej novele

24.10.2024 20:21

V piatok budú poslanci pokračovať v rokovaní od rána. Na programe majú opozičné návrhy na odvolanie Suska a Šimkovičovej.

parlament, národna rada, NR SR, budova

AllatRa na Slovensku: Ukrajinská sekta, ktorá zlákala aj prokurátorku, koaličných poslancov nezaujíma. Neprišli na výbor

24.10.2024 20:00

Napojenie prokurátorky na ukrajinskú sektu evidentne poslancov z koalície nezaujíma.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 101
Celková čítanosť: 413628x
Priemerná čítanosť článkov: 4095x

Autor blogu

Kategórie