Založ si blog

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách.

Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia blogerka prečo budem voliť Smer nemám, ale zopár ich mám a tie teraz uvediem.

Po prvé preto, že sa nás dezolátov pán Fico počas pandémie zastával a bojoval proti povinnému očkovaniu. Keby proti tomu tak vehementne a nahlas nebrojil, tak by to tá chunta ktorá tu vládla možno aj zaviedla. To mu nikdy nezabudnem a už vtedy som sa rozhodla že ho budem voliť.

Po druhé preto, lebo výhra Smeru je jedinou možnosťou aby sa k moci nedostalo PS. Pretože túto stranu považujem za číre zlo. Už predtým ako som si prečítala ich volebný program som to tvrdila a po prečítaní sa mi to iba potvrdilo. Z 3/4 s tým nesúhlasím a tá 1/4 ktorá by aj mohla byť pre Slovensko dobrá, je čistá, nezrealizovateľná fantazmagória, proste predvolebný sľub ktorý ani nikto nemá v úmysle dodržať. Skrátka by to dopadlo ako Matovičove a Kollárove sľuby.

Môj tretí dôvod krásne zhrnul v jednom rozhovore bývalý minister Krajniak. Tvrdil niečo v tom zmysle, že ľudia chcú normálnosť, normálne žiť si svojimi rodinami bez toho aby ich politika otravovala. A s tým bezvýhradne súhlasím. Kým totiž neprišla vláda Matovičovo-Hegerovo-Ódorová, tak som ani nevedela že nejaká politika existuje. Myslím si že v štáte kde všetko funguje, politika vôbec nie je žiadnou témou. A môžete tu tliachať aký je Fico zlodej a mafián, podľa mňa je to len výplod jednej chorej mysľe a vy ostatní to len bezducho opakujete. Trvám na svojom že tu všetko fungovalo, aspoň to všetko, na čom mi záleží. Nikto mi nezakazoval chodiť von, či pracovať, nikto ma neponižoval nosením nejakého náhubku, nikto ma nenútil sa podvoliť nejakým zdravotníckym experimentom, či už testovaniu alebo očkovaniu. Nebola taká vysoká inflácia, čiže všetko malo normálne ceny, či už potraviny, energie či služby . A znova, nebľabocte mi tu o vojne na Ukrajine, lebo kvôli tomu tie vysoké ceny nie sú. Tie sú preto, lebo naši politici sa na príkaz USA a EU odstrihli od lacných ruských energií a s tým súvisí všetko. A ja chcem žiť normálne, bez strachu že znova príde napr. nejaká “ pandémia “ alebo vojna, znova príde rozkaz a znova ma budú chcieť zatvoriť doma, zakázať mi pracovať, či nútiť k zdravotným úkonom, alebo budú všetko nekonečne zdražovať.

A s tým súvisí môj štvrtý dôvod prečo budem voliť Smer. Lebo pán Fico povedal že nebude tak skákať ako Amíci a EU budú pískať, že keď budú chcieť po nás niečo čo Slovensku bude škodiť, tak to bude kritizovať a vetovať.

Mojim piatym dôvodom je že Smer tvrdí, že chce budovať dobré vzťahy smerom na všetky svetové strany ( pre nechápavých podotýkam obchodné vzťahy ) a teda aj s Ruskom. Čo neznamená že nám tu Rusi budú vládnuť, nedajbože nás okupovať, ako to šíria podaktorí slaboduchí jedinci. A to mi dáva nádej, že časom by nová vláda vyrokovala opätovný prístup k lacnejším energiám, vďaka čomu by mohli byť lacnejšie aj ostatné komodity. A to je to, na čom mi záleží, lebo sa ma to bytostne dotýka.

Môj šiesty dôvod súvisí so slobodou. Chcem aby Smer dodržiaval Ústavu na rozdiel od posledných vlád, ktorá nám zaručuje slobodu slova a zakazuje cenzúru. Nechcem žiť v totalite, kde si človek nemôže povedať čo si myslí, pokiaľ jeho názor je odlišný od vládneho naratívu. Nechcem aby ma niekto za môj odlišný názor trestal, dehonestoval, alebo umlčoval.

Mojim siedmym dôvodom je viera že sa Smer vysporiada s nelegálnou migráciou, celkovo urobí poriadok a ukončí ten chaos a bordel ktorý tu vládne 3 a pol roka vďaka neschopným politikom. Lebo ak to niekto dokáže urobiť tak to je pán Fico, ktorý je skúsený politik a štátnik, teda vie ako treba riadiť štát.

No a mojim ôsmym a zároveň posledným dôvodom je že Smer dlhodobo vyhlasuje že už žiadne zbrane na Ukrajinu, lebo aj podľa môjho názoru to treba zastaviť, pretože to vojnu iba predlžuje a nič nerieši a zároveň nás to môže zatiahnuť do vojny, ktorá nie je našou vojnou. A ja chcem žiť v mieri.

To je všetko čo očakávam od víťaza volieb. Nie som dôchodkyňa, nepotrebujem sľúbiť vyšší dôchodok, ani vyšší materský príspevok, lebo nie som ani mladá mamička. Nepotrebujem zadarmo vlaky, či obedy.

Chcem len mier, slobodu a nádej na normálny život.

A nebojte sa, pokiaľ sa Smer nebude riadiť tým čo doteraz deklaroval a nebude pracovať pre Slovensko, tak ho tiež budem kritizovať.

Takže pán Fico veľa šťastia, vyhrajte voľby a vráťte nám náš normálny život…

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

škola, školák, žiak, hodina, vyučovanie, trieda

KVÍZ: Predveďte sa, akí ste slovenčinári. Nie je to tak zlé alebo také zlé?

27.04.2024 10:22

Kvíz rýchle preverí vaše znalosti slovenčiny. Ktorá z dvoch možností je správna?

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Nemecký poslanec AfD Bystroň se ohradil proti článku Der Spiegelu o ‘ruských’ balíčkoch

27.04.2024 10:10

Poslanec Alternatívy pre Nemecko (AfD) Peter Bystroň sa ohradil proti článku magazínu Der Spiegel, že v kauze možných úplatkov od proruskej siete prijímal balíčky.

parlament

Na Slovensku chce vzniknúť ďalších päť politických strán

27.04.2024 09:58

Na Slovensku chce aktuálne vzniknúť päť nových politických strán. Oznámenia o zbere podpisov zverejnili na webstránke Ministerstva vnútra SR.

Colonial Coin Britain

Vzácne mince čakali na dražbu sto rokov. Prečo ich nezískali dedičia hneď po smrti boháča?

27.04.2024 09:00

Dánsky obchodník s maslom Lars Emil Bruun medzi numizmatikmi vyčnieval. Aké mince vlastnil a čo si želal, aby s nimi urobili po jeho smrti?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394863x
Priemerná čítanosť článkov: 3989x

Autor blogu

Kategórie