Založ si blog

Pre nerozhodnutých voličov

Opakujem, tento článok je pre nerozhodnutých voličov. Tí, ktorí si už svoju stranu vybrali, si môj názor môžu prečítať, ale viem že to na ich rozhodnutí nič nezmení a ja ani nikoho presviedčať nemienim. Tak ako som sa ja už dávno rozhodla koho budem voliť. Tí, ktorí moje staršie články čítali to vedia a aby tí ostatní nemuseli dlho špekulovať, skrátka budem voliť stranu Smer.. Nižšie uvediem aj svoje dôvody.

Ale keďže sa s mnohými ľuďmi rozprávam a často dôjde aj na politiku, tak viem že mnohí nevedia koho majú voliť a či vôbec majú ísť voliť. Niektorí rezignovali, vraj to nemá zmysel, veď aj tak sú všetci politici rovnakí, hrabú len pre seba a na ľudí kašlú, s čím môžem len súhlasiť, sama mám odjakživa ten istý názor. Ďalší sa o politiku nezaujímajú a preto nevedia od ktorej strany čo majú očakávať. Týchto ľudí tiež dokážem pochopiť, lebo som na tom bola celý život rovnako. Bolo mi jedno čo politici robia a koľko kradnú, podstatné bolo že ma nechali žiť. A tak som od viacerých ľudí počula vety typu “ Asi budem voliť Hlas, lebo Pellegríni je taký kľudný a nekonfliktný “ alebo „Budem voliť Progresívne Slovensko, lebo oni sú takí sympatickí a chcú dôstojný život pre všetkých“ atď.

Až prišla Matovičova, neskôr Hegerova vláda a s nimi prišiel aj Covid. A už ma nenechali v kľude žiť.

Prvé o čo ma pripravili bolo moje živobytie. Ten kto to na vlastnej koži nezažil, nikdy nepochopí aké to je keď vám ako živnostníkovi zakážu podnikať, zo dňa na deň vám zatvoria prevádzku, pripravia o príjem, kvôli nejakej mediálne nafúknutej pandémii. (myslela som si to vtedy a myslím si to aj teraz) A kým mnohí iní pracovať mohli ( lebo v potravinách, drogérii či v lekárni covid neútočil, ale v iných predajniach, v reštauráciach či v službách áno ) prípadne pracovali z domu, skrátka im každý mesiac prišla výplata na účet, o nás sa nikto nezaujímal či máme z čoho žiť. Takže nie, ani jediný moment som sa nebála covidu, že ochoriem a zomriem, ale trápilo ma z čoho budem žiť a platiť účty.

Aby toho nebolo málo, tak neskôr ma chceli donútiť sa pravidelne testovať, ale s tým u mňa nepochodili, nebola som na špáračkách v nose ani jediný raz. Mňa totiž nikto nedonúti k ničomu čo sama nechcem. A tak sa mi vrátila moja rebelská povaha z puberty. No potom ešte prišlo očkovanie. Síce ma nikto nenútil ale tlačili to v médiách vrchom- spodom. A keď ma nedokázali donútiť, tak sa ma snažili aspoň obmedzovať a diskriminovať, čo sa im tiež nepodarilo, lebo som sa dostala všade kam som chcela aj bez covid pasu, stretávala som sa s blízkymi ľuďmi a celkovo som sa snažila žiť v rámci možností normálne. Aby sme sa chápali, ja nemám problém dodržiavať normálne pravidlá. Nikto mi nemusí prikazovať, aby som si v aute založila pás, keď mi to môže zachrániť život. Taktiež dodržiavam iné pravidlá cestnej premávky, lebo majú zmysel. Je logické že ak chcem niečo robiť, tak najprv na to musím mať vzdelanie. Taktiež rešpektujem vernosť vo vzťahu, nebudem kradnúť, nebudem vraždiť, viem že keď chcem jesť, bývať, obliekať sa či cestovať, tak zato musím platiť, viem že aj keď nerada, musím platiť dane a odvody, dokonca triedim odpad 🙂 Toto všetko dáva nejaký zmysel, sú to všetko normálne pravidlá. Ale aby ma niekto nútil nosiť v prírode nejaké blbé rúško, nútil ma k akémukoľvek zdravotnému zákroku alebo mi zakazoval pracovať, to žiadny zmysel nedáva. A nezmyselné pravidlá dodržiavať nebudem. Nehovoriac o tom že tým boli porušované mnohé z našich ľudských a ústavných práv.

No a v tej zvláštnej dobe som si uvedomila že nie je jedno koho si zvolíme, lebo sú politici zlí a este horší. A je mi jedno že tieto covidové obštrukcie robili aj iné štáty a tiež mi je jedno že by to isté robil aj Fico, ale on to nerobil, robil to Matovič a jeho banda. A ja nezabúdam. Samozrejme nie som naivná a viem že Fico je populista a keď sa začal zastávať nás “ dezolátov “ tým že bojoval proti nezmyselným opatreniam a povinnému očkovaniu, tak to robil v prvom rade pre seba a išlo mu o voličov. Veď je to u politikov normálne, všetci sa chcú dostať k moci a všemožne bojujú o voličov, sľubmi, klamstvami aj inými prostriedkami.

No a Ficovi sa to vyplatilo, lebo odvtedy mu začali stúpať percentá. A keďže nezabúdam, tak aj preto ten Smer.

Ale môj hlavný dôvod je iný.

Ako som tvrdila, v tej dobe som sa začala zaujímať o politiku a politikov. Spätne som si ich začala študovať od revolúcie až podnes, počnúc Mečiarom a končiac Matovičom.

A dnes to vidím takto. V najbližších voľbách vyhrá Smer, alebo Hlas. Ak vyhrá Hlas, určite nebude chcieť vládnuť so Smerom. Skôr ho to ťahá k liberálom a progresívcom. A tieto strany sú pre mňa neprijateľné. Aj vysvetlím prečo. Myslím si že s liberalizmom a progresom majú spoločný len názov. Lebo ak niekto volá po cenzúre a povinnom očkovaní, tak to je totalita a regres a nie demokracia a progres. Sú dohľadateľné dôkazy o tom keď sa niekedy na začiatku očkovacieho šialenstva pýtali Pellegríniho či by bol za povinné očkovanie, on jasne a stručne povedal áno. A Progresívne Slovensko dokonca natočilo aj nejaké videjko kde rad radom vyhlasovali “ Som za povinné očkovanie „. Keď sa v období vypínania alternatívnych médií Pellegríniho pýtali čo na to hovorí, odpovedal niečo v tom zmysle že v tomto smere nás čaká ešte veľa práce, resp. dalo by sa to robiť aj lepšie. Čiže keby vládol počas Matovičovej éry, tak by robil všetko to čo on, len sofistikovanejšie. Ale to nič nemení na veci že je to obyčajný totaliťák a pre mňa sú to všetko červené čiary. On je veľmi nebezpečný a práve on je hrozbou pre demokraciu a nie Fico. Spolu s progresívcami, ktorí by najradšej každý iný názor ako je ten ich, nielenže umlčali ale zrovna zniesli zo sveta. Čo sa ich týka, vadia mi na nich aj iné veci. Jediné s čím nemám problém je ich agenda o LGBTIQ komunite. Však keď tí homosexuáli tak veľmi túžia po manželstve tak nech im to konečne dovolia a bude pokoj. Veď mne ako heterosexuálovi môže byť jedno či oni žijú v manželstve či nie. Treba žiť a nechať žiť, alebo pokiaľ to nikomu neubližuje, nech si každý robí čo chce. Ale rozhodne nesúhlasím s legalizáciou drog, ( čo mimochodom tlačí aj Sulík ) s povinnými kvótami na migrantov, ako ani s tým zeleným šialenstvom ktoré pretláčajú z Bruselu. No a to posledné vyhlásenie jedného z nich, že oni by dôchodcom znižovali dôchodky, lebo ich máme v rámci Únie nadpriemerné, to je trefa vedľa ako hrom. Oni to asi myslia tak s tými drogami, že však ľudí nadrogujeme a potom zabudnú nato že sú hladní či čo ? A keď národ bude nadrogovaný, tak my budeme mať hody ? Ale však nech si len vyhlasujú, propagujú, hovoria čo chcú, aspoň sa ukážu čo sú zač a ľuďom sa snáď otvoria oči.

Na rozdiel od nich Fico tu nechce zavádzať totalitné praktiky. A pretože chcem žiť v slobodnej krajine a nie v totalite, preto budem voliť Fica. Navyše vôbec sa neobávam o to, že by Fico nezložil vládu. Lebo ak to nezloží s Republikou a so SNS ( neverím prieskumom, naopak verím že tie percentá v prieskumoch sú riadne podhodnotené a všetci menovaní majú ďaleko viac percent ako uvádzajú ) tak to zloží s Hlasom, ( aj keď by ma to netešilo ) lebo Pellegríni si nenechá ujsť príležitosť vládnuť, môže teraz stokrát hovoriť že s Ficom nie.

Na záver dodávam že len slaboduchý jedinec s IQ izbovej teploty môže veriť rozprávkam Ficových nepriateľov o tom ako mu Putin posiela v igelitke peniaze na volebnú kampaň. No ak by sa to aj naozaj dialo, určite tí dvaja nie sú takí blbí aby to robili tak aby sa to nejaký Naď dozvedel. Alebo veriť ďalšej rozprávke že ak by Ukrajina prehrala vojnu, ďalšie na rade je Slovensko. Iste, Putin nás môže mať tak akurát na háku, čo by z nás mal? Nehovoriac o bájkach že ak Fico vyhrá, vystúpi z Únie a NATO a budeme ruskou kolóniou, keď to nikdy nepovedal, naopak stále tvrdí že vystúpiť nechce, bude akurát kritizovať ak po nás budú chcieť také nezmysly ktoré budú škodiť slovenským občanom. Čo mu mimochodom niektorí radikálnejší alebo nerozhodnutí voliči, ktorí by radšej z týchto organizácií vystúpili vyčítajú. Ale veď nikto z nás nechce byť ruskou kolóniou, tak ako nechce byť ani americkou. Ľudí podobne zmýšľajúcich ako ja, nezaujíma USA, Ukrajina, Rusko či ostatné štáty EU. Nás zaujíma jedine Slovensko. Lebo tu žijeme a tu chceme žiť dobre a normálne a to sa dá len s ako tak príčetnými politikmi ktorí vedia riadiť štát.

Takže pre mňa je to jednoduchá voľba : Hlas = totalita

Smer = sloboda

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 395023x
Priemerná čítanosť článkov: 3990x

Autor blogu

Kategórie