Založ si blog

Zamyslel sa niekto nad tým, prečo …

Prečo západné členské štáty EU nekričia že chcú zákaz dovozu ukrajinského obilia?

Ja som sa veru zamyslela a ako dôvod mi vychádza len jediné. A tým dôvodom je, že oni ukrajinské obilie nikdy nedovážali. Tým odpadom zasa zaplavovali len nás, postkomunistické štáty, však my sme pre nich odjakživa menejcenní, takže nám stačia aj nekvalitné potraviny. Prečo Brusel karhá Maďarsko a Poľsko za zákaz dovozu ukrajinského obilia, ako keby sa niekto nemohol dobrovoľne rozhodnúť od koho čo kúpi? Za to že nechcú vlastné obyvateľstvo otráviť škodlivými pesticídmi ? Alebo prečo EU nenúti aj Nemcov, či Francúzov kupovať ukrajinské obilie? A toto nikomu nevadí? Tento dvojaký meter ? Prečo aspoň opoziční politici na to nepoukazujú ?

No keďže som politikom nikdy neverila, ani teraz neverím že ten dovoz naozaj stopnú, resp. že sa obilie ktoré sa u nás už reálne nachádza nepoužije, ale sa zlikviduje.

Preto sa zariadim po svojom a odteraz po oleji a mliečnych výrobkoch už aj múku budem kupovať len v Rakúsku. Ako poznám Rakúšanov, ich múka je zaručene rakúska……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394121x
Priemerná čítanosť článkov: 3981x

Autor blogu

Kategórie