Založ si blog

Vážení priatelia aj (nie) priatelia lúčim sa s vami

Tento blog bude môj posledný, predpokladám na dlhšiu dobu. Reagujem tak na novoprijatý zákon ktorý porušuje slobodu prejavu. Podľa mňa sa týmto vraciame do totality, ktorá sa v mene tzv. pandémie postupne zavádza už dva roky a tento zákon je len tou povestnou poslednou kvapkou. Márne vláda svoju snahu odôvodňuje potrebou nových opatrení súvisiacich s konfliktom na Ukrajine. Mňa nepresvedčila, lebo každý súdny človek vie, že tu ide len o umlčiavanie kritikov a oponentov tejto vlády. O nastolenie jedinej pravdy. Pravdy moci.

Nie, nebojím sa čo by mi mohli urobiť ak napíšem niečo čo sa im nepáči. Nikdy som nikoho na nič nenavádzala, nepísala som nič nezákonné, len som písala o svojich názoroch, pocitoch a skúsenostiach. A áno, aj som kritizovala túto vládu, lebo sa mi nepáčilo ako sa správa k občanom, ako sa o nich vyjadruje a ako riadi pandémiu. Nikdy som neverila v prirodzený pôvod sars-cov-2, nikdy som neverila v účinnosť pandemických opatrení, nikdy som neverila mainstreamovým médiám, nikdy som neverila vláde. Ale v demokratickej krajine v akej údajne žijeme, som mala na svoje názory právo a mala som právo ich aj šíriť, ale očividne už nemám, teda ak to nie je ten „správny“ názor. Tým že som ich šírila som predsa nikoho neovplyvňovala, neohrozovala, ani nikomu neubližovala.

Aj keby boli moje názory nesprávne, mala som právo aj na mylný názor. Nakoniec univerzálna pravda neexistuje, pravda je relatívna vec, každý máme tú svoju a nikto by na ňu nemal mať monopol. Keď budem tvrdiť že zelená je modrá a 2+2=5, tak je to len moja vec.

Mala som sa dať očkovať proti covidu lebo mi Čaputová povedala že očkovanie je sloboda ? Alebo som sa nemala dať lebo mi Fico povedal že on sa nedá? Nie, ja som sa rozhodla nedať očkovať od chvíle ako sa začalo očkovanie spomínať, lebo som počúvala vlastný rozum a intuíciu a nie čo mi kto povedal.

Keď mi Lichtner z Infovojny povie, že poďme “ do tankoch na Budapešť “ tak nasadnem a idem ? To fakt? To už dnes každému prepína ? To si fakt niekto myslí že všetci sme nesvojprávni jedinci a nevieme vlastným mozgom vyhodnotiť čo je správne a čo nie ? Veď každý kto by k takému niečomu vyzýval a každý kto by ho nasledoval by patril skôr do blázinca ako do basy. Takže koho by mohol niekto z alternatívnych ( pardon konšpiračných ) médií ovplyvňovať ? Akurát tak nejakého idiota. Preto bohužiaľ argument že konšpirácie sú pre ľudí škodlivé a preto ich treba vypnúť, neberiem. Hej, škodlivé možno sú, ale nie pre bežných ľudí a to je ten problém.

Mimochodom kým neprišla pandémia, ani som nevedela že nejaké alternatívne médiá existujú. Potom som sa od niekoho dopočula o Infovojne a začala som ju počúvať. Musím povedať že mi väčšinou hovorili z duše, lebo som mala rovnaký názor a bolo dobré vedieť že som s tým nebola sama. Tiež musím povedať že som nikdy týchto moderátorov nepočula že by vyzývali k násilnostiam, štvali do vojny či podobné nezmysly. Naopak mnohokrát tvrdili že vojny a násilnosti odsudzujú. Oni len skutočne informovali na rozdiel od mainstreamu, ktorý robil len propagandu. V podstate od nich len preberali informácie, buď citovali výroky našej vlády a našich odborníkov, alebo púšťali zvukové záznamy. A potom to vlastnými slovami komentovali a vyjadrovali svoje názory na danú tému. Každý kto si ich aspoň raz vypočul, musí vedieť že to tak naozaj je. Ale áno, je pravda že tých citovaných ľudí kritizovali a je pravda že niekedy takým nevyberaným spôsobom aký by som si ja nikdy nedovolila. Ale tomu sa niet čo čudovať. Aká akcia, taká reakcia. Aká vláda, takí občania. Lebo túto „kultúru“ zaviedla táto vláda. Nikdy som nepočula Fica že by nadával občanom ktorí proti jeho vláde protestovali do opíc a dezolátov. A áno, v demokracii má právo slobodné médium kritizovať politikov, najmä ak títo nepracujú pre svojich občanov, nesprávajú sa k nim s úctou, alebo neplnia svoje predvolebné sľuby. A rozhodne boli nestranní, lebo kritizovali každého kto si to zaslúžil, vrátane opozície. Takže na ich vypnutie nebol absolútne žiadny relevantný dôvod a už vôbec nie vojna na Ukrajine.

Apropo k vojne sa tu už vyjadroval kdekto, takže ja len krátko. Už dávnejšie som sa vyjadrila že som proti akejkoľvek vojne, lebo z nej profitujú vždy len tí ktorí ich vyvolávajú a bežný ľud na to iba dopláca či už životom alebo ekonomicky. Mám len pár otázok. Prečo keď vojnu vyvolá ruský prezident, tak je zlý, agresor, vrah a šialenec ? A keď ju vyvolá nejaký americký prezident, tak je mierotvorca ? Prečo keď vraždia Ukrajincov tak podaktorí kvičia ako prasatá a keď vraždili Srbov, Iračanov či separatistov v Donecku a Luhansku, tak nekvičali ? Nie je život ako život ? Nie je každá vojna zlá ? Ruská je zlá a americká je super ? Prečo je pre podaktorých pripomenutie amerických vojen ako červené súkno pre býka? Prečo nevedia argumentovať, len útočiť ? Ja sa len pýtam, lebo som očividne hlúpa keď tomu nerozumiem.

Ale aby som sa vrátila k tomu zákonu. Viem, nikto mi zatiaľ nezakazuje písať blogy, ale je to moje rozhodnutie, môj vlastný protest voči zákazu slobody prejavu. Ja mám síce dosť silné nervy, no zdá sa mi že podaktorí diskutéri sú čím ďalej tým viac opovážlivejsi a agresívnejší. A to sú akože tí zodpovední slušnoľudia. A hoci ja som podľa niektorých iba dezolát, nikdy neurážam a nešírim nenávisť na rozdiel od tých z ktorých nenávisť priam srší. Vlastne nenávidieť ani neviem, viem sa iba hnevať a veru za posledné dva roky som sa hnevala dosť často. Tak som svoj hnev vyventilovala na klávesnici písaním blogov.

No stačí si len prečítať komentáre pod mojím posledným blogom ako ma podaktorí pourážali len preto že som napísala že budem voliť Fica. Nejde však len o mňa, posledné dni čítam ako jeden diskutér opakovane píše že Putina treba zabiť, inej diskutérke napísal že škoda že v tej Odese neupálili aj ju. A toto už je u mňa cez všetky červené čiary.

Pre niektorých každý bloger či diskutér ktorý okamžite neodsúdi Putina a nemusí sa ho ani zastávať, stačí ak sa len snaží pochopiť jeho konanie, či vysvetľuje že svet nie je len čiernobiely, že treba brať do úvahy čo tomu predchádzalo, je okamžite vojnový štváč a vrah. Skrátka takáto agresia a nenávisť aká dnes medzi ľuďmi vládne a to len pre iný názor je pre mňa neakceptovateľná a preto sa toho už nechcem zúčastňovať.

Škoda že ľudia nepochopili že ich takto rozoštvali politici a mediálna propaganda lebo im to tak vyhovuje. Lebo kým národ sa medzi sebou žerie a dohaduje sa či niekto má alebo nemá rúško, či je očkovaný či nie, či tu chce amerických vojakov či nie, tak nebude riešiť podstatné veci a politici si môžu robiť čo chcú.

No ja, ani nikto z vás nie je Pánboh, aby sme niekoho súdili. Verím že každý bude raz niekedy niekým nejakým spôsobom súdený. Že každý raz zaplatí za všetko zlo čo spôsobil. Či už to budú Božie mlyny, Vesmír, Osud či Karma, ale každý bude raz súdený.

Blogy začnem znova písať keď sa vráti na Slovensko právny štát, skutočná demokracia a sloboda prejavu bez obmedzení, sankcií či cenzúry.

Svoje názory budem šíriť ďalej, ale iba medzi svojimi, tak ako som to robila za socializmu.

Prajem všetkým veľa šťastia a sily, budeme to potrebovať……

S pozdravom

Viola Duraiová

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 98
Celková čítanosť: 390560x
Priemerná čítanosť článkov: 3985x

Autor blogu

Kategórie