Založ si blog

Prečo ? Časť 2. Prečo budem voliť Fica ?

Lebo rada štvem ľudí. No nie všetkých, iba tých, ktorí Fica nenávidia a nenávidia ho tak veľmi, až sa tou nenávisťou priam zadúšajú. Ale keď sa ich spýtate, prečo ho tak nenávidia, tak buď nevedia povedať, alebo odpovedia trápnou frázou ktorú im denne médiá a dnešná vláda sugerujú, že je mafián a kradol. A ja sa pýtam, ktorý politik pred Ficom nekradol a kde sú dôkazy? Však keby nejaké boli, tak by už dávno sedel v base no nie ? A že sa Matovič sakramentsky snaží tie dôkazy nájsť, je isté.

A teraz bez srandy, samozrejme toto nie je dôvod, len taký malý bonus. Prečo ho budem voliť má viacero dôvodov.

V prvom rade by som rada podotkla, že radšej by som volila nejakú menšiu pronárodnú stranu, ale bohužiaľ žiadna z nich nemá takú podporu voličov, aby mohla vyhrať voľby. Bolo by to inak, keby sa tieto strany dokázali spojiť, ale to nedokážu. Možno v budúcnosti niektorá z týchto strán získa väčšiu podporu, ale v najbližších voľbách to nehrozí.

Mojím druhým dôvodom je , že dnešná vláda tu narobila taký neskutočný bordel, že jediný ktorý bude vedieť tento bordel upratať, je nejaký skúsený politik a Fico ním určite je.

Tretí dôvod je Ficov sľub, že ak sa Smer dostane k moci tak nielenže vráti ľuďom všetky slobody o ktoré nás táto vláda pripravila, ale dohliadne na to, aby tí, ktorí sú zodpovední za všetky neprávosti ktoré sa ľuďom za posledné dva roky dejú, boli braní na zodpovednosť. A aj keď nie som pomstychtivá, budem to považovať za dostatočné zadosťučinenie za tú šikanu, segregáciu, stres a obmedzovanie, čo som ja ako človek milujúci slobodu musela denne zažívať. A myslím si že Fico to urobí veľmi rád a preto mu verím že svoje slovo dodrží. Už len tento dôvod by mi stačil na to aby som ho volila, lebo volila by som hocikoho, kto by mi toto sľúbil.

Za ďalšie si myslím, že ak by sa Fico vrátil k moci, bolo by to iné ako keď vládol predtým, lebo sa už poučil a nerobil by také chyby aké robil vtedy. A zaslúži si ďalšiu šancu už len preto, lebo dnes už vieme že bol cielene odstránený kvôli niečomu s čím nemal nič spoločné, že protesty proti nemu boli umelo vyvolané a platené zahraničím. Napokon mnoho ľudí dnes chce naspäť Fica, ale prečo ? Ak sa Fico vráti, bude to len vďaka dnešnej vláde. Lebo pohnojili všetko čo sa dalo. Lebo mali dva roky na to aby dokázali že oni budú vládnuť lepšie, slušnejšie, transparentnejšie ako Fico. No dokázali ľudí akurát tak naštvať a rozoštvať, nedodržali ani jediný zo svojich predvolebných sľubov, urážajú a nerešpektujú vôľu ľudí, zaviedli ( ne ) kultúru do politiky, pomaly neubehne deň aby nevyrobili nejakú kauzu alebo sa nepohádali, atď, atď. Ľudia to vnímajú a považujú to za niečo horšie ako to čo robil Fico. Skrátka chceli slušné Slovensko, ale ho nedostali. A ja za seba dodávam, že tiež by som chcela dobrú vládu ktorá pracuje pre občanov, no kedy sme takú mali ? Vyberať si môžeme len z toho, čo sa nám núka. Fico sa aspoň tváril že mu na národe záleží a aspoň občas mu niečo uhodil, ale dnešná vláda ľuďom nedáva nič, len berie.

Mojim posledným dôvodom prečo ho voliť je, že ho považujem za menšie zlo ako jeho najväčšieho súpera Pellegriniho. Z môjho pohľadu najhoršie na tomto človeku je to, že po prípadnej výhre vo voľbách by sa pravdepodobne spojil so SaS a PS. Na týchto stranách je zlé to, že so slobodou, solidaritou a progresom majú spoločné iba názov. Mne je úplne jedno či bojujú za Zelenú agendu, za práva homosexuálov, za legalizáciu marihuany či proti rasizmu. Čo mi na nich vadí je, že za slobodu určitých ľudí bojujú a iným by slobodu chceli vziať. A preto je pre mňa celý ich boj nedôveryhodný. Áno, hovorím o povinnom očkovaní, lebo SaS a PS sa jasne vyjadrili že ho podporujú. Dokonca Pellegrini minulý rok v lete keď sa ho spýtali či by bol za povinné očkovanie, odpovedal že áno. Potom síce otočil, ale verím že ak by dnes vládol, tak by ho raz – dva zaviedol a tie ďalšie dve strany detto. A to je pre mňa neprijateľné. Toto podľa mňa už nemá nič spoločné s demokraciou, ale skôr s totalitou a ja nechcem žiť v totalite. Takže ak by sa takáto koalícia dostala k moci tak sa asi odsťahujem “ z tejto krajiny „.

Ešte chcem dodať že mnohí tvrdia že za Fica nefungovalo nič ako malo, napr. úrady, súdy či zdravotníctvo. Tí ktorí tvrdia že Fico kradol, ja neviem, možno im ukradol ženu, či sliepky z kurína, ale mne neukradol nič. Ak som o niečo v živote prišla, tak len vlastnou vinou, alebo chybou, nevzal mi to Fico. A to čo som si vlastnoručne zarobila, to som mala, to mi Fico tiež nevzal. Neviem ako fungovali úrady, veľmi som po úradoch nebehala, ale to čo som potrebovala, som vždy vybavila. Neviem ako fungovali súdy, nikdy som sa nesúdila. Taktiež nemám veľké skúsenosti so zdravotníctvom, nikdy som nechodila po lekároch, okrem preventívnych kontrol či zubárov. Ale viem že moja matka aj sestra mali rakovinu a aj bez úplatkov či známostí dostali tú najlepšiu možnú zdravotnú starostlivosť. Ale netvrdím, že niekto nemôže mať iný pohľad na vec na základe svojich skúseností.

Za to viem, že za Fica fungovali školy, obchody, gastro, aj služby. Viem, že nás nikto denne nestrašil nejakým vírusom, ani vojnou. Viem, že nám nikto nezdražoval každú chvíľu potraviny, energie, či benzín. Nikto nám nezakazoval cestovať, chodiť po ulici, do práce či voľne dýchať. Dokonca si to ani komanči nedovolili. Ak vtedy bola totalita a dnes je vraj demokracia, tak ja chcem radšej tú starú totalitu. Alebo chcem späť ten “ hnusný “ život aký sme mali za Fica. A prosím, nech aspoň tí treťotriedni herci ktorí nám dnes vládnu nedrístajú že vraj musíme chrániť demokraciu, lebo jediní ktorí ju ničia, sú oni.

A argumenty že táto “ úbohá “ vláda musí bojovať s pandémiou, čo Fico nemusel, si strčte niekam. Lebo táto vláda dávno nebojuje s pandémiou, ale s vlastnými občanmi…..

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394733x
Priemerná čítanosť článkov: 3987x

Autor blogu

Kategórie