Založ si blog

Prečo ? Časť 1. Prečo už nechcem byť členom politickej strany ?

Koncom mája 2021 som vstúpila do hnutia Republika. A teraz z nej vystupujem, resp. moje členstvo v tomto roku skončí ak nezaplatím členský poplatok. Prečo ? No rozhodne nie preto že by som princípy a ideológiu tejto strany neuznávala. Naopak plne s ňou súhlasím. Myslím si že každý kto chcel vidieť a počuť, tak mohol zistiť že táto strana denne od jej vzniku prezentuje že je pronárodne orientovaná, že za ľudí všemožne bojuje a nemá nič spoločné s fašistami ako sa nás o tom snažia určití ľudia presvedčiť. Táto strana totiž dnes nevládne, takže sa so všetkým tým zlom čo sa dnes Slovákom deje nedá spájať, na rozdiel od tých ktorí nám vládnu.

Aby som mohla odôvodniť prečo zo strany vystupujem, musím pripomenúť, prečo som tam vstúpila. Isté je, že nie preto že by som mala nejaké mocenské či zištné ambície. Musím podotknúť že kým neprišla táto “ pandémia “ tak sotva som vedela kto je na Slovensku premiérom a kto prezidentom. Cielene som sa o to nezaujímala, schválne som nepozerala správy a nečítala noviny. Politika ma neskutočne rozčuľovala, vždy som tvrdila že politika je svinstvo a v politike sú teda ako inak s…e. Chcela som si zachovať svoje fyzické i psychické zdravie, tak som sa vedome rozhodla ju ignorovať a žiť v blaženej nevedomosti a musím povedať že mi bolo lepšie. Klasicky som si žila svoj život so svojimi radosťami a starosťami a bolo mi jedno kto tu vládne, pokiaľ ma nechajú v pokoji si žiť svoj život.

Inak aj dnes počúvam od mnohých ľudí že sa k tomu stavali, aj stavajú podobne. Síce mnohí vidia ako táto vláda bačuje a mnohým sa to nepáči, ale jednoducho dávno rezignovali, pochopili že žiadnu vládu nezaujíma čo chcú bežní občania, vláda sa na ich názor nepýta keď o niečom rozhoduje. Jedine pri voľbách, vtedy má národ akú – takú moc niečo ovplyvniť. Ale už všetci sme sa mohli presvedčiť, že je to len falošný pocit moci, pretože ľudia si vždy myslia že výmenou politických strán vo vláde bude lepšie a vždy je to len rovnaké, alebo horšie. Ja som už dávno pochopila že môj život nebude lepší alebo horší podľa toho aká politická strana tu vládne, ale záleží to výlučne od toho čo spravím so svojim životom ja.

A za tým si naďalej stojím, no na rozdiel od niektorých ľudí ja som pri tejto vláde precitla. Pretože už prestalo platiť že môj život je výlučne v mojich rukách. Keďže tá “ pandémia “ nastúpila súčasne s touto vládou, tak logicky nejde to, čo sa potom začalo diať, nespojiť. Odvtedy začal každodenný diktát, ktorý rozhodoval o tom, ako máme žiť. Diktovali nám kadejaké konzíliá odborníkov a pandemické komisie. Na základe ich odporúčaní údajne naša vláda rozhodovala. Darmo bude dnes Heger tvrdiť že covid rozhodoval o našich životoch. Nie pán Heger, nebol to covid, boli ste to vy a vaša, ako aj Matovičova vláda, čo je prakticky jedno a to isté.

Ako drobného živnostníka ma to zasiahlo okamžite. Prvé bolo že mi 15. marca 2020 zavreli prevádzku a zakázali mi pracovať, čo trvalo dva mesiace. Keďže som podnikala iba rok, nemala som ešte dostatočné rezervy na to aby som prežila bez príjmu, ešte som nemala splatené ani dlhy za prvotné investície. V podstate som skrachovala, lebo som musela opustiť prenajatý priestor z dôvodu neschopnosti platiť nájom. Majitelia ho neboli ochotní odpustiť, hoci keby to urobili, neskôr by im štát polovici nájmu uhradil, ibaže vtedy sa to ešte nevedelo.

Ale nechcela som sa vzdať a po prvej vlne som začala odznova v inom priestore. Ledva sa to trocha rozbehlo, už prišla druhá vlna a tentokrát bolo zavreté 4 mesiace. Našťastie majitelia nového priestoru mi nájom odpustili, tak sa ešte stále ako tak držím nad vodou, aj keď to nie je žiadna sláva. Mnoho ľudí totiž dnes služby nevyužíva, lebo sa boja keď im stále hovoria aby radšej nikam nechodili, ale sedeli doma. A to nehovorím o tom keď bol vyslovený zákaz vychádzania. Ešte si niekto myslí že aj dnes môj blahobyt záleží odo mňa, od toho ako a koľko budem pracovať, keď mi v práci bránia ? Ja viem, niekto len stále omieľa “ lebo pandémia “ ale ja si myslím že nikto a nič by nemalo brániť ľuďom sa uživiť a živiť svoje rodiny. Iste sa na to pozerá inak niekto kto ekonomicky zasiahnutý nebol, lebo výplata mu každý mesiac na účet nabehla. Ale toto je môj pohľad. Pohľad živnostníka.

A preto od začiatku vediem partizánsku vojnu, ale viedla som ju osamotene. Naivne som si myslela že ak ju budem viesť organizovane s ľuďmi s podobnými názormi a cieľmi, tak dokážem niečo zmeniť. To čo som chcela zmeniť, je táto vláda, lebo som presvedčená že iná vláda by aj túto pandémiu riadila lepšie, viď niektoré iné štáty. Tak som podpisovala všetky petície, vrátane tej za predčasné voľby, chodila som na všetky protesty a tiež som ignorovala mnohé nezmyselné pandemické opatrenia ako nosenie rúšok v exteriéri, zákazy vychádzania, nepovinné – povinné testovanie, zákaz pohybu medzi okresmi, atď.

Tak som sa prihlásila do strany a bola som prijatá. A páčilo sa mi že som bola obklopená ľuďmi ktorí tiež mali chuť bojovať. Nezúčastňovali sme sa len veľkých protestov, ale organizovali sme aj menšie protesty pred úradmi, napr. u Mikasa a Lengvarského, proti povinnému noseniu rúšok na školách či za zrušenie Covid automatu, z našej strany pochádza iniciatíva Voľná zóna, atď. Mimochodom autorom tejto iniciatívy je náš krajský vedúci M. Heredoš, ktorý tiež vystupuje zo strany z dôvodu že bude kandidovať na post primátora Bratislavy, za čo má moju plnú podporu.

No a prečo vlastne vystupujem zo strany má dva dôvody. Prvý je že jednoducho som sa precenila, mám toľko svojich súkromných povinností že nestíham sa zúčastňovať všetkých tých protestov, schôdzí a iných akcií ( väčšina z nich sa koná cez víkend, ktorý trávim s rodinou na našom víkendovom dome, tým pádom to zasahuje do môjho súkromia a spôsobuje problémy ) a teda je to strata času, nemám strane čo dať a keď nemôžem byť aktívnym členom, tak pasívnym byť nechcem. A úprimne, nemám na to ani…. povedzme žalúdok, teda na politiku.

Cez to by som sa však dokázala preniesť. Ale môj druhý dôvod je podstatnejší a tým dôvodom je že som pochopila že to je zbytočné, že čo som chcela dosiahnuť, je nedosiahnuteľné. Pochopila som že márne budeme schôdzovať, protestovať, vypisovať, robiť tlačovky, natáčať videá, či podpisovať petície. Pochopila som, že nech robíme čokoľvek, táto vláda dovládne, nech sa deje čo sa deje. Aj keď sa navzájom nenávidia a stále sa hádajú, v konečnom dôsledku sa vždy podržia aby ich vláda nepadla. Však všetci vieme prečo a odkiaľ majú silnú podporu, ktorá je silnejšia ako vôľa mnohých občanov. Preto si myslím že škoda môjho času a energie. Odteraz budem myslieť len na seba a svoju rodinu ako mnohí iní a budem sa snažiť prežiť tú mizériu ktorá nás ešte minimálne najbližšie dva roky čaká. Lebo ak si niekto myslí že táto vláda viac škôd už nenapácha a že “ pandémia “ skončila, tak sa veľmi mýli.

Jediné v čo môžeme dúfať je, že dnešní mocipáni nezrušia ďalšie voľby, o ich zmanipulovaní ani nehovoriac a že tá ďalšia vláda bude lepšia. Rada by som tomu verila, no aj keď som si dlho myslela že horšia ako teraz byť nemôže, teraz verím že môže. Všetko záleží od toho, koho si slovenský národ v najbližších voľbách zvolí…….

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394799x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie