Založ si blog

Vari už respirátory nepomáhajú ?

Pýtam sa preto, lebo podaktorí naši “ odborníci “ vyhlasujú že Omikronom sa nakazíme všetci. Alebo ako tvrdí Matovič, onedlho budeme všetci zaočkovaní, buď nás zaočkuje vakcína, alebo Omikron.

A ja sa znova pýtam, načo sú nám teda akékoľvek opatrenia, keď nás pred Omikronom aj tak neochránia ? Keď nám tvrdia že sa všetci nakazíme ? Ale na základe čoho to tvrdia, vari majú kryštáľovú guľu ?

Nemajú nás tie úžasné a účinné respirátory chrániť pred nákazou ? Či voči Omikronu sú neúčinné ? Však ich máme nosiť v interiéri a už aj v exteriéri. Mne z toho vychádzajú len dve možnosti. Buď nám klamú že sa všetci nakazíme, alebo nám klamú že respirátory sú voči vírusu účinné.

Načo treba segregovať ľudí, veď je to jedno, aj tak sa všetci nakazíme ?

Načo vyhadzovať toľké peniaze za testovanie, keď už dopredu vedia, že budeme všetci nakazení ?

Načo sa stále vyhrážajú povinným očkovaním, keď nás Omikron zaočkuje ?

Dáva to niekomu logiku ? No asi tým “ vysoko inteligentným “ áno, lenže mne nie, zrejme preto že som taká “ jednoduchšia „.

No ako si to tí inteligentní vysvetlia ak sa nenakazím ? Lebo sa tak nestalo v prvej, druhej, ani v tretej vlne. Možno preto lebo som sa nebála Alfy, Bety, Delty a nebojím sa ani Omikronu. A nebudem sa báť ani keď prídu ďalšie písmená gréckej abecedy. Proste ma to nevystraší a basta. A ak sa nenakazím tak sa priznajú že klamali, alebo ma vyhlásia za zázrak prírody ? Pravdou však je, že ak sa nenakazím, tak je to len a len vďaka môjmu pozitívnemu mysleniu a mojej silnej imunite, ktorú sa naši “ odborníci “ snažia všemožne popierať, ako keby ani neexistovala.

A tá imunita mi nespadla len tak z neba, ale celý život robím všetko preto aby som ju mala a obzvlášť v dobe covidovej. Nie, nehovorím o umelých vitamínoch, tie som nikdy neužívala okrem vitamínu D v zime kedy to nemám zo slnečných lúčov. Ale všetky ostatné vitamíny mám z čo najviac prírodnej stravy ( domáce bio ovocie a zelenina, vajcia, mäso, aj mäsové výrobky, domáci chlieb, atď. ) Každý deň svojho života mám veľa pohybu ( fyzická práca, prechádzka na čerstvom vzduchu, práca v záhrade, plávanie, joga, sauna atď. ) No najmä ignorujem všetky hrôzostrašné správy o covide, nestresujem sa a taktiež ignorujem všetky neúčinné, nezmyselné pandemické opatrenia. Teda namiesto chemického sajrajtu zvanou dezinfekcia mi stačí voda a mydlo, rúška a respirátory len minimálne na pár minút tam, kde sa tomu nedá vyhnúť a najmä žiadna izolácia, ale skoro normálny život ako pred dobou covidovou. Lebo človek je spoločenský tvor, preto sa nemá vyhýbať spoločnosti ľudí, lebo izolácia škodí psychike. A keď psychika nie je v poriadku, človeku sa zníži imunita a potom ľahšie ochorie. Tým, ktorí by mi radi v tomto oponovali odkazujem : Ako si teda vysvetľujú že mnohí ľudia, ktorí všetky opatrenia poctivo dodržiavali, navyše sú aj trikrát očkovaní, už Covid mali a ja a mnoho iných ľudí, ktorí sa správajú rovnako a sú neočkovaní ako ja, tak nám sa Covid oblúkom vyhol ? Ale však verím že títo ľudia sú múdri a nejaké vysvetlenie majú a keby aj nie, tak im to povedia na Markíze, alebo im to vysvetlí Sabaka či Krčméry a potom ma s radosťou poučia.

Na záver sa ešte vrátim k Matovičovi. Z môjho pohľadu sa tento človek odkedy je vo vláde, len dvakrát zachoval príčetne. A to nedávno keď vyhlásil že v povinnom očkovaní nevidí zmysel. A vtedy keď nechal na Slovensko doviezť Sputnik V. Lebo aj keď ja nie som zástancom očkovania žiadnou z dostupných vakcín, som, vždy som bola a vždy budem za slobodnú voľbu. A faktom je, že v tej dobe o túto ruskú vakcínu malo záujem dosť veľké množstvo ľudí. To, že im to všemožne znechutili, je už iná vec. A viem, že Matovič nie je svätý, verím že ak to urobil, mal na to nejaký zištný dôvod, zrejme zvýšenie percent. Rovnako teraz, keď nepretláča to povinné očkovanie, asi tiež “ citlivo vníma “ nálady v spoločnosti, tým pádom vie, že by to nebol dobrý ťah.

A tým, ktorí ešte stále neprekukli o čo v tejto “ pandémii “ ide, keď už len fakt že WHO musela zmeniť definíciu pandémie, aby ju vôbec mohla vyhlásiť, alebo koľko bolo nezmyselných, protirečivých opatrení vlády a ich odborníkov, koľko bolo lži, poloprávd a utajovaných informácií, koľko nových informácií skoro denne vychádza najavo, tak tým odkazujem, aby skúsili zapojiť to čo majú medzi ušami a potom možno pochopia. Potom možno prestanú všetko čo sa im nepáči iba ako papagáji vyhlasovať za konšpirácie a tiež prestanú všetkých ktorí rozmýšľajú vlastným rozumom a nenechajú sa ovplyvniť tou “ jedinou pravdou “ označovať za konšpirátorov.

Lebo ak mňa za to že samostatne myslím označí niekto za konšpirátora, tak budem hrdá na to že ním som.

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394723x
Priemerná čítanosť článkov: 3987x

Autor blogu

Kategórie