Založ si blog

Ďakujem pánovi doktorovi Weisovi

Za to že pre nás tak urputne bojuje. Aj keď sa obávam že zbytočne. Narážam na jeho “ Otvorený list predsedovi vlády Slovenskej republiky „

Áno, bojuje aj inak. Jeho “ Podanie na Medzinárodný trestný súd v Haagu za vykonanie nepovolených medicínskych experimentov na ľuďoch “ vnímam veľmi pozitívne. Hoci keď vidím čo sa deje vo svete ohľadom covid hystérie som skeptická čo sa týka úspešnosti tohto projektu. A to napriek nepriestrelným faktom a dôkazom ktoré sú tam uvedené. Každopádne sa neviem dočkať ako to dopadne a stále sa snažím veriť že dobre, že tí ktorí sa previnili budú braní na zodpovednosť. Pán doktor navyše pomáha aj mnohým ľuďom ktorí sú postihnutí covid šikanou.

Ale aby som sa vrátila k tomu otvorenému listu. Z môjho pohľadu je napísaný tak dobre, zrozumiteľne a logicky, že lepšie by to už nenapísal nikto. Navyše sa tam pán doktor odvoláva na mnohé zahraničné štúdie vedeckých kapacít ktoré boli publikované v renomovaných vedeckých časopisoch. Neodvoláva sa na nejakého konšpirátora Jožka Mrkvičku ktorý niečo napísal na Facebooku. Všetky tieto štúdie majú jedno spoločné a to že pojednávajú o rúškach a respirátoroch, resp. o ich účinnosti či škodlivosti. Pretože práve na túto problematiku sa pán doktor vo svojom liste zameral.

Ako vravím, je to napísané tak, že nepochopí to len ten kto to nemá čím pochopiť, alebo kto to nechce pochopiť. Konkrétne to že všetky tieto pokrývky dýchacích ciest nielenže sú absolútne neúčinné ale navyše sú škodlivé. Preto pán doktor žiada pána premiéra aby nás oslobodil od povinného nosenia týchto rúšok a respirátorov. A práve preto píšem vyššie že tento list napísaný premiérovi bol zbytočný. No nie preto že by to premiér nemal čím pochopiť, alebo nechce pochopiť, ale myslím si že z jednoduchého dôvodu, že on to veľmi dobre vie, ako aj celý ten ansámbel okolo neho. Napriek tomu nás všetkých už rok a pol s tými handrami terorizujú. Oni nechcú počuť žiadne fakty, žiadne dôkazy, nezaváži že rúška v niektorých krajinách nikdy neboli povinné a napriek tomu nevymreli, oni si proste idú svoje. A nielen oni, teda vláda a ich odborníci, ale o ich nutnosti a účinnosti presvedčili aspoň polovicu národa, ktorá v to verí tak ako verí písmu svätému. Títo ľudia tak silno veria tomu že ich tie rúška ochránia, že sú ich ochotní nosiť aj vonku v 30 stupňových horúčavách a sú schopní okamžite sa pustiť do každého kto ich nemá v obchode či v dopravných prostriedkoch. Keby týmto ľuďom povedali že ich musia nosiť už navždy, tak by sa s tým bez problémov zmierili, však si už na to zvykli, majú to ako druhú kožu na tvári. S tými ľuďmi absolútne nemá zmysel o tom debatovať, pretože skôr by ste o svojej pravde presvedčili svedkov Jehovových ako svedkov covidových.

Ale možno tá naša vláda za to ani nemôže, oni chudáci plnia len príkazy. Každý nech si domyslí koho príkazy, kto našej kolónii zvanej Slovensko rozkazuje. No rozosmial ma ten záver listu kde pán Weis žiada pána premiéra aby sa rozhodol dobre, aby rozhodol ako štátnik. Rozosmialo ma to preto lebo títo najslušnejší ktorí nám teraz vládnu by sa nikdy nestali štátnikmi ani keby vládli sto rokov. Verím však že pán Weis nie je naivný a sám neverí že by mu pán premiér vyhovel, pravdepodobne to ani čítať nebude. Veď pred časom sa s ním stretol aj pán Baránek a snažil sa o niečo podobné. A ako to dopadlo ? No nijako. Jeho ani ostatných vo vláde absolútne nezaujíma čo hovoria či píšu tí ktorí s nimi nesúhlasia a už vôbec ich nezaujíma ako to vidí a čo chce národ. Vyhrali voľby, môžu všetko no nie ? A z nás robia len poslušných otrokov. A kto nechce poslúchať, resp. má na veci iný názor je automaticky konšpirátor a dezolát a treba ho umlčať a dehonestovať.

Ale verím že pán Weis mal aj iný dôvod prečo premiérovi ten list písal. Možno preto aby mal dôkaz že premiér bol s týmito faktami oboznámený ak raz príde na lámanie chleba a nemohol sa vyhovárať že o tom nevedel.

Poslednú nedeľu večer som sa pustila v obývačke do žehlenia, no ako na potvoru v televízii čoskoro začala očkovacia lotéria. Manžel musel pozerať keďže sa tam tiež prihlásil. No ja dúfam že nikdy nevyhrá, lebo také špinavé prachy by som nechcela, ani keby som mala umrieť od hladu. No poviem vám toľko hlúpych rečí a lživej propagandy som ešte jakživ nepočula. Až mi z toho bolo na zvracanie a mala som chuť tú žehličku šmariť do televízora. No nakoniec som sa rozhodla so žehlením len presťahovať do spálne, lebo by som musela kupovať nový televízor. Ja neviem či tí ľudia ktorí to moderujú a ktorí tam účinkujú hovoria to čo hovoria preto že sú o tom hlboko presvedčení že je to tak, alebo to hovoria len preto že sú za to zaplatení.

Ale veriť tejto vláde a týmto odborníkom ktorí už neraz boli prichytení slušne povedané pri rozporuplných výrokoch že im naozaj ide len o naše zdravie a životy….. no poviem vám, to už chce riadnu vieru…….ale ako hovorí klasik : Ja som ateista, vďakabohu…..

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394272x
Priemerná čítanosť článkov: 3983x

Autor blogu

Kategórie