Založ si blog

Mám odkaz pre Cigánikovú a Nicholsonovú

Lebo tieto dve dámy sa nezmestia do kože a provokujú a provokujú…..

To bolo rečí od našich politikov keď tu bol pápež ako treba upokojovať vášne, ako sa máme spájať, ako máme šíriť dobro, lásku a mier…..

A ešte si niekto trúfa povedať že nezaočkovaní šíria nenávisť a sú agresívni ? A pritom stále čítam a počúvam len o tom ako sa podaktorí fanatickí vakcinátori verejne obúvajú do nás neočkovaných. Nielen z radov politikov, ale aj umelci, športovci, moderátori či žurnalisti.

Pred časom vyhlásila Cigániková niečo v tom zmysle že sa musíme dať zaočkovať, aby sme mali slobodu, lebo slobodu si vraj treba zaslúžiť. Môj odkaz : Nie pani Cigániková, my si slobodu nemusíme zaslúžiť, my na slobodu máme právo, lebo slobodní sme od narodenia, slobodu nám garantuje aj Ústava, lebo nie sme otroci, ani nevoľníci. Zrejme ste si pomýlili storočie v ktorom žijete.

No a Nicholsonová to ešte vyšperkovala. Tá nás tiež nabáda aby sme sa dali očkovať aby sme sa vraj stali plnohodnotnými občanmi štátu, lebo bez očkovania nepatríme do spoločnosti. Pani Nicholsonová my sme plnohodnotnými občanmi tohto štátu. Riadne pracujeme, od nikoho nič nežobreme, riadne platíme dane a odvody s ktorými naša vláda šafári tak, že možno onedlho dopadneme ako Grécko. My nepotrebujeme do seba pichať žiadne experimentálne látky len preto aby sa farmaceutické firmy nabalili. Tiež sa nemáme prečo testovať, prečo by sme mali dokazovať my že sme zdraví, dokážte nám vy že sme chorí.

Alebo vy mi vrátite život ak ma vakcína zabije ? Či sa budete o mňa starať ak z nej ochoriem ? Ak už propagujete niečo, tak propagujte to čo je stopercentne účinné a bezpečné. A ak takú vakcínu nemáte tak nemáme o čom debatovať. A keď už sme pritom nestojím ani o vaše odporúčanie že si bez očkovania mám dať doma zlú nescu a pivo so spadnutou penou. Ja si nemusím dávať doma zlú nescu, mám kvalitný kávovar a pivo nepijem s penou, ani bez peny. Nepotrebujem k životu pivárne či kaviarne, rovnako kiná ani divadlá, nestojím o žiadne miesto kde by ma chceli segregovať. A pokiaľ tá spoločnosť má byť o ľuďoch ako ste vy, tak ďakujem, ale do takej spoločnosti patriť ani nechcem. Pretože dnešná spoločnosť akú vy a vám podobní vytvárate je chorá.

Stále sa zamýšľam nad tým prečo to títo ľudia robia ? Prečo si robia z polovice národa nepriateľov ? Prečo sa takto verejne vyjadrujú ? Platí ich za to niekto, alebo to robia z vlastnej iniciatívy ? Pýtal sa ich vôbec niekto na ich názor ? Prečo sa my neočkovaní nestaráme do očkovaných ale oni do nás rýpu ustavične ?

Tieto dámy a celá táto vláda by si mala uvedomiť že tu nebudú vládnuť naveky. Verím že raz bude všetko inak. Verím že raz tu skončí toto bezprávie a budeme zasa žiť v normálnej spoločnosti kde nikto nikoho nebude odsudzovať, segregovať ani diskriminovať. A verím aj že každému sa raz všetko vráti, to dobré, aj to zlé.

A vôbec nehlásia sa náhodou tieto dámy k liberalizmu ? No a všeobecná definícia liberalizmu nie je zhovievavosť, zmierlivosť, tolerancia voči iným názorom či ideológiám ?

Avšak to čo tieto dámy a im podobní predvádzajú má k liberalizmu hodne ďaleko. Pretože toto sa nazýva úplne inak…….

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394203x
Priemerná čítanosť článkov: 3982x

Autor blogu

Kategórie