Založ si blog

Pani prezidentka ďakujeme za „náhubkový zákon „

Tento mnohými veľmi kritizovaný zákon, ktorý pani prezidentka bez váhania podpísala, ma necháva úplne chladnou. Pretože aj keď mnohé moje články vyznievajú kriticky, určite nikoho neurážam, nedehonestujem, neponižujem, ani sa nikomu nevyhrážam a už vôbec nijakej chránenej osobe nespôsobujem psychickú ujmu a nezhoršujem kvalitu jej života.

Keď už kritizujem, tak každá takáto kritika z mojej strany je oprávnená, lebo ruku na srdce milá naša vláda, musíte uznať že tých chýb a prešľapov počas vášho krátkeho vládnutia bolo neúrekom. A snáď neexistuje ani jeden človek na Slovensku ktorý by bol s vašou vládou dokonale spokojný, možno okrem vašich ortodoxných voličov. Takže si myslím, že občan ktorý poctivo pracuje, platí dane a odvody, teda živí celý štátny aparát, má právo sa kriticky vyjadriť, pýtať sa a pochybovať ak má pocit že vláda nepracuje v prospech občanov tak ako sľubovala pred voľbami.

Ani keď sa vyjadrím že nemám rada Matoviča, našu prezidentku, či iných členov vlády, stále to nie je urážka, len konštatovanie. Veď nemôžem mať všetkých ľudí rada, nie som Ježiš Kristus, ani matka Tereza. Ani mňa nemá každý rád a je to úplne normálne, navyše týmto ľuďom to môže byť jedno či ich mám rada alebo nie.

No ak by sa občan nemohol ani len takto vyjadriť, tak by som prosila ctenú vládu, aby sa prestala hrať na demokraciu a nech rovno vyhlási totalitný režim. Pretože v demokracii sa cenzúra zakazuje a sloboda slova sa zaručuje.

No prečo píšem, že za tento zákon ďakujem ? Pretože je to dvojsečná zbraň, čiže by ten zákon mal platiť pre každého. Takže odteraz ani naša vláda nebude môcť urážať nás občanov. Je koniec takým výrokom na našu adresu ako napr. múdrosráči, štekajúci psy, fašisti, lúza, opice atď. V opačnom prípade aj my by sme mohli podať trestné oznámenie za to, že takéto urážky nám “ výrazne zhoršujú kvalitu života „.

Taktiež admin polície nebude môcť nazvať ľudí tupcami, Andrásy nám nebude môcť verejne želať aby sme skapali, ani Schutz trestať ľudí aby bolesťou zavýjali.

Alebo ten zákon bude platiť len pre “ plebs “ a papaláši budú mať zasa výnimku ?

No nedá mi aby som aj dnes neskritizovala jednu aktuálnu udalosť. Ako vieme dnes bol Deň narcisov. Aj keď trochu iný ako po iné roky, ale nevadí, prispela som, ako prispievam každý rok. Pretože súcítim s ľuďmi ktorí majú rakovinu a bohužiaľ každého z nás môže táto choroba postihnúť. Nie, s touto iniciatívou vôbec nemám problém. Problém mám principiálny. Prečo vôbec Liga proti rakovine musí žobrať peniaze od ľudí ? Na čo si človek platí celý život nemalé peniaze do zdravotnej poisťovne ? Že keď ochorie a bude potrebovať liečbu, aby si na ňu musel vyžobrať, inak ho nechajú umrieť ? A keď na to zdravotné poisťovne nemajú dostatok peňazí tak prečo neprispeje štát ? Aha, preto že je prázdna špajza ? A kto ju vyprázdnil ? Ten Japonec Sa To ? Že na kadejaké nezmysly sa peniaze vždy nájdu a pre ľudí chorých či biednych nie ?

Tak ja rovno vyhlasujem, že takáto vláda si nič iné ako kritiku ani nezaslúži. A nikdy si takúto vládu, ktorej osud jej občanov je ukradnutý vážiť nemôžem a nebudem. Ak budem presvedčená, že vláde na občanoch záleží a pracuje v ich prospech, tak takú vládu budem len a len s radosťou chváliť. Ale či sa my vôbec takejto vlády niekedy dožijeme ? To je otázka ……..

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:29

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394767x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie