Založ si blog

A už sa zasa pustili do seba !

Tak ako som predpokladala, ledva uplynulo pár dní od rekonštrukcie vlády a po všetkých tých rečiach ako bude už všetko v poriadku, ako budú odteraz dobre vládnuť a konečne začnú robiť svoju prácu za ktorú sú platení sa tá naša elita zasa len háda. Veď každá príležitosť je dobrá a aspoň majú výhovorku, prečo nič nerobia.

Jeden už znova vyťahuje svoje obľúbené slovo a nadáva druhým do idiotov, niekto iný mu to vracia tým že ho nazve nulou. Tomu jednému vyčítajú že si svojvoľne odletel do Ruska, ďalším vadí že nevzal so sebou diplomatov, iný upozorňuje že to čo urobil, nie je jeho úloha. Urazení sú vedci, urazení sú diplomati, ozýva sa opozícia a koalícia bude za chvíľu komplet pohádaná, lebo jedni budú na strane jednej, ďalší sa pridajú na stranu druhú. Skrátka šou musí pokračovať. A kľud, mier a zhoda medzi nimi nebude nikdy. Ale aspoň sa nám starajú každý deň o zábavu, aby tie nudné covidové dni neboli také nudné. Ono by to bolo fakt veľmi zábavné, keby to nebolo také smutné. Zábavné by to bolo keby vláda bola kabaret, alebo cirkus a keby to bolo náplňou ich práce.

Lenže táto vláda ktorá vládne už rok a mala by pracovať v prospech občanov, zatiaľ ešte pre nich nič neurobila. Jediné čo okrem hádok robia že nám kupujú testy, propagujú vakcíny a rozmýšľajú čím by nám ešte znepríjemnili život. Zákony ktoré si odsúhlasili slúžia len im a verím že za tri roky ich ešte bude zopár, ktoré sa nám nebudú páčiť. Tak ako nám zvýšili odvody, energie, či niektoré potraviny, tak si presadia ( pretože podľa mňa oni si diktátorsky presadia všetko čo len budú chcieť ) aj zvýšené dane za nehnuteľnosti, ako aj kontrolu nad našimi účtami, či iné absurdnosti.

Alebo vie niekto povedať jednu jedinú vec, ktorú vláda urobila v prospech občanov ? Lebo ja nie. No ak vy viete, kľudne ma poučte…..

Tak sa pozrime na ich predvolebné sľuby. A vôbec ma nezaujímajú výhovorky “ lebo covid, ani lebo Fico “ To čo bolo bolo, to už nezmenia, a o pandémiu sa malo starať výlučne ministerstvo zdravotníctva a ostatní mali robiť svoju robotu.

Tak stojí už tých 25 000 nájomných bytov pán Kollár ? A kde ? A či vari už máme tú exekučnú amnestiu ?

Pán Matovič a čo hmotná zodpovednosť politikov – v nedohľadne – efektívne verejné obstarávanie – to vážne ? spravodlivosť a dobré zákony – a kedyže to bude ? boj s byrokraciou – čím ďalej tým viac, lepšia dostupnosť informácií – ani za socializmu nebola taká cenzúra nepohodlných informácií a netolerancia opačných názorov…….

Je toto krajina kde sa oplatí pracovať, podnikať a žiť pán Sulík, alebo je to skôr krajina kde sa nikto nebude báť umierať pani Čaputová ?

No a čerešničkou na torte sú predvolebné sľuby strany pani Remišovej : Je tu 5 a pol milióna ľudí, ktorí chcú viac ako len prázdne sľuby, klamstvá a hádky. Chcú žiť v štáte ktorý si váži a chráni poctivých občanov a trestá klamárov a zlodejov. Chcú žiť v štáte, kde človek nie je len číslom v štatistke a kde sa štát postará o chorých, starých a trpiacich. Nuž, sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú……

Ale aby som bola spravodlivá, jeden sľub Matovič splnil. Aspoň tak tvrdia podaktorí ľudia s ktorými som debatovala. Hej, rozviazal ruky polícii. A z toho sa títo ľudia tešia a toto im je útechou. No a čo, že tu umierajú ľudia, čo, že tu mnohí žijú v chudobe, čo, že už nemáme žiadne práva, hlavne že sú podaktorí vo väzení. A viete čo ? Mne to je srdečne jedno ! Čo z toho mám ja, alebo akýkoľvek iný občan ? Ešte ich živíme z našich daní. A ešte to divadlo ktoré okolo toho robia, helikoptéry a vykopnuté dvere nad ránom a potom ich po nejakom čase potichu pustia, lebo proti nim nemajú žiadne iné dôkazy okrem udania iných kriminálnikov. A to ešte môže byť tento štát rád, že títo ľudia nebudú súdne vymáhať odškodné za spôsobenú ujmu, ktorú zaplatíme zasa my všetci. Ale veď za každé divadlo sa musí platiť….

A teraz poďme do doby covidovej a pozrime sa čo pre nás politici urobili v týchto ťažkých časoch, kedy nič iné neriešili iba tú pandémiu.

Postavili nejaké nové nemocnice, keď tie súčasné kolabovali ?

Odškodnili riadne všetkých podnikateľov, ktorým zakázali podnikať ?

Dodali do každej domácnosti balíček s vitamínmi a liekmi ako to urobila tá úbohá chudobná India?

Dodali do každej domácnosti balíčky s rúškami a respirátormi, keď už nás s tým chcú dusiť ?

Zabezpečili dostatok vakcín, pre tých ktorí sa chcú očkovať ?

Zabezpečili lieky ako Ivermektín pre tých, ktorí sa ním chcú liečiť ?

Že Sputnik nie je dostatočne otestovaný ? A vari ostatné vakcíny sú ? Prečo by sa ním nemohli dať ľudia očkovať na vlastné riziko presne ako to je aj pri iných vakcínach ?

Že Ivermektín byrokrati z WHO a z EU neodporúčajú ? Prečo by sa ním nemohol liečiť ten kto tomu verí, na vlastné riziko ?

Och, je to až dojemné, možno aj nejakú slzičku vyroním ako tejto vláde záleží na našom zdraví a živote.

Suma sumárom, jediné čo nám odporučili, lepšie povedané prikázali je : Dajte si rúško, respirátor, dezinfikujte si ruky, seďte doma, s nikým sa nestýkajte a keď ochoriete, dajte si Ibalgin a keď vám bude horšie, choďte do nemocnice a zahrajte si lotériu, buď sa uzdravíte, alebo umriete.

Bohužiaľ, na nič z toho čo nám mali zabezpečiť, neboli peniaze, lebo všetky peniaze už ukradli “ tí hnusní zlodeji a mafiáni z predošlej vlády „. No a tie ktoré boli, sa museli vydať na tie zbytočné, nespoľahlivé a škodlivé testy.

Čo sa Matoviča týka. Mnohí ho dnes velebia že nám chce zohnať ten Sputnik. Čo by bolo naozaj pekné, keby to robil z úprimných a nezištných dôvodov. No ja mu akosi neverím. A to z jediného dôvodu. Pretože tu vládol rok ako diktátor a všetko čo chcel, si vydupal. Tak ako je možné, že si nevydupal okamžité použitie Sputniku, keď ho tu už mal a nechal sa komandovať nejakými byrokratmi ?

Netajím sa tým, že ho nemám rada. Ale nemám ho rada len od určitého, konkrétneho času. Dovtedy mi bol ukradnutý. A tou konkrétnou udalosťou bolo povinné celoplošné testovanie na prelome októbra a novembra. Celý týždeň odkedy vypustil tú správu, som dúfala, že si robí srandu, alebo že sa mi sníva, lebo to nemôže byť pravda. Nie v 21. storočí a nie v demokracii a v právnom štáte. Aby nás k takému niečomu mohol niekto nútiť. Lebo pre mňa sloboda a ľudské práva nie sú len prázdnymi slovami, ale niečím, čo by za každých okolností malo platiť. A áno, aj počas pandémie, aj počas núdzového stavu a aj keby žaby padali z neba. Lebo inak žijeme v diktatúre. Chvíľu som si myslela, že nás zachráni pani prezidentka, lebo sa pokúsila tichučko a chabo Matovičovi protirečiť. Ale veľmi rýchlo sa stiahla a bolo po paráde. Odvtedy nemám rada ani ju. Niežeby som je predtým mala rada. Bola mi tiež ukradnutá. A preto som bola jednou z mála kto sa vzoprel a to mi je útechou, že som nezradila seba, že som nezradila svoje princípy, že sa môžem bez hanby pozrieť do zrkadla. A aj v budúcnosti tak urobím, pretože vždy máme možnosť voľby, či sa necháme dobrovoľne zotročiť, manipulovať a vydierať, alebo budeme žiť ako slobodní a svojprávni ľudia.

Preto od prvej chvíle odkedy začala opozícia hovoriť o predčasných voľbách, som bola za. Dokonca som pre nich zozbierala nemálo podpisov. Ale teraz som si už nie taká istá, či to je dobrý nápad. No nie preto, žeby som sa bála návratu “ Smeromafie “ tá by mi nevadila, rozhodne menej ako dnešná vláda. Vadia mi tí, ktorí podľa prieskumov majú viac percent a keby mali byť predčasné voľby, títo by sa dostali k moci a s tým stotožnená nie som. Možno by sa nehádali a vládli by sofistikovanejšie, ale pre nás, obyčajných ľudí by sa tým nič k lepšiemu nezmenilo. Takže aj keď je to možno istá forma masochizmu, ale prikláňam sa k tomu, aby si tento národ “ vyžral “ túto vládu až do konca, aby aj tí, ktorí si dnes ešte myslia, že toto je dobrá vláda, sa presvedčili o opaku a aby už nikdy neurobili takú chybu, aby si zvolili takú vládu ktorá je “ inak “ ako za ľudí orientovaná.

A možno, keď sa stane zázrak, do 3 rokov sa spoja niektoré menšie pronárodné strany, vzniknú nejaké nové, alebo z už existujúcich sa zrodí nejaký charizmatický líder, ktorý dokáže presvedčiť národ, že naozaj tu bude pre neho. A možno sa stane ďalší zázrak a ľudia pochopia, že len na čele s takouto stranou budeme môcť slobodne a na úrovni žiť tak, ako si zaslúžime. Aby sme mohli žiť v štáte kde budeme môcť rovnako brať ako dávať, v štáte kde naozaj budeme chcieť žiť a nie umierať, v štáte kde si našu prácu budú vážiť, aby sme nemuseli utekať do sveta.

Avšak keď ani po 3 rokoch takúto vládu mať nebudeme, nuž svet je veľký a kto bude mať odvahu a bude chcieť žiť v naozaj slobodnom a demokratickom štáte, tak si taký štát nájde. Aspoň ja určite……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394765x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie