Založ si blog

Ruska a ine nezmysly

Netajim sa tym ze som antiruskar. Od sameho zaciatku tvrdim na zaklade stareho dobreho sedliackeho rozumu ze nejaky kus handry nas nemoze ochranit uplne pred nicim. Okrem toho je to neprakticke, obmedzujice a negustiozne. Tym zodpovednym obcanom ktori by ma chceli okamzite lyncovat doporucujem dostudovat. Zdrojov je dost aj mimo vladnej propagandy len treba vediet kde hladat. Samozrejme sa najde vela takych ktorych jedinym argumentom je ze su to len konspiracie / tvrdi kto ? /Zaujimave je kolko serioznych a mudrych vedcov a lekarov odrazu zmenili povolanie a zmenili sa na konspiratorov. Lebo presne tito ludia tvrdia ze neexistuje jediny relevantny dokaz ze ruska funguju proti covidu, naopak existuje mnoho dokazov ze nielenze nefunguju ale dokonca su skodlive. Isteze len vplyvom dlhodobeho nosenia.

Kedysi na zaciatku prvej vlny to proste nejaka mudra hlava z nedostatku inych moznosti vymyslela a ked sa na to vyskumy zamerali a zistili skutocne fakty tak uz bolo neskoro. “ Uzitocnost “ rusok bolo v nas uz tak hlboko zakorenene ze by to z nas museli vyoperovat. A vedia to aj vlady ale sa nepriznaju lebo by si zaroven museli priznat ze sa mylili. A vlady sa nemylia. Navyse je to pre nich nastroj moci aby nas drzali v poslusnosti. Ked sme im naleteli na taku malickost tak naletime aj na ine povinne “ malickosti “ ako su testovanie ci vakcinacia. Takze nas s tym zbytocne tyraju a ludia to znasaju lebo su presvedceni ze im to pomaha.

Uvediem zopar mojich i inych skusenosti s ruskami.

Maser ktory ma masiroval pocas celej korony bez ruska, pri poslednej masazi si okamzite nasadil rusko ked sa dozvedel ze som nebola na povinnom testovani. Dokonca tvrdil ze bolo spravne aby ludia mali ten modry zdrap papiera. Uviedol priklad. Co ked vo firme kde je 10 zamestnancov sa ôsmi daju testovat a su negativni a ti dvaja ktori sa nedaju by mohli nakazit tych ôsmych. Spytala som sa ho a co ked ti ôsmi su falosne negativni a mohli by nakazit tych dvoch ktori su zdravi, vari nepocul o tom ze testy su nespolahlive ? Na to uz argument nemal. Ale rusko si nechal. Ved “ Istota je gulomet. „

Jedna moja znama / mimochodom velmi zodpovedna osoba / mi rozpravala ako isla po ulici a len na chvilu si dala dole rusko aby si mohla vyfukat nos a v tom sa z nicoho nic objavil policajt a buzeroval ju ze nema rusko. A ona mu zacala vysvetlovat to ocividné. Ktovie ci sa aj neospravedlnovala. Podotykam ze mi to rozpravala ako usmevnu prihodu. Aj ked neviem co na tomto je smiesne. To keby som tam bola ja…..Ja len nato cakam ze mi niekto bude chciet dat pokutu. Aby som ich mohla zazalovat. Za obmedzovanie osobnej slobody. Neexistuje nato totiz ziadny zakon. Jedine nariadenie Mikasa. Tvrdia pravnici. Lebo v exterieri rusko zasadne nenosim. Lebo je to nezmysel. Kazdy verime comu chceme a ja verim zdravemu rozumu a skutocnym odbornikom. A teda ze nikto sa nemoze nakazit ked vedla vas len prejde po chodniku. Samozrejme vsade v interieri to nosim, nielen preto ze by ma nikde ani nepustili ale hlavne preto ze beriem ohlady na tych ktori sa boja, aby mohli kludne spavat.

No my vlastne ani nepotrebujeme policiu. Celkom dobre ich zastupia premotivovani obcania / ja ich volam ruskova domobrana / ktori nemaju problem “ nezodpovednych obcanov okrikovat “ / mna by nikdy nenapadlo druheho dospeleho cloveka komandovat / a takych pripadov som videla viac nez dost.

Mna zatial okrikol len jeden maly chlapec ked som isla po opustenom chodniku. Ten sa zrazu vyrutil z bocnej ulicky na kolobezke a zakrical po mne “ Hej – rusko – korona „. Ostala som v nemom uzase, no ignorovala som ho a ked som si podla jeho rozkazu okamzite nenasadila rusko tak svoju vyzvu zopakoval este raz. Co na to povedat ? Proste maly Adolfko. Ale odkedy to vlastne male deti okrikuju dospelych ? Asi nova doba….No iste to nebolo z jeho hlavy ale nakukali mu to fanaticki dospeli, ci uz rodicia alebo ucitelia. Len podotykam ze by take nieco nemali robit lebo nie vsetci sme civilizovani a nejaky primitiv by mu mohol inak vysvetlit ze sa to nerobi.

A co pripad 17 rocnej dievciny ktoru policia zadrziavala 2 a pol hodiny kvoli rusku ? Je to podla vas v poriadku ? Bohvie kolko po ulici beha zlodejov a inych zlocincov a ich najvacsim problemom je rusko ? Co sa uz svet nacisto zblaznil ? Mne to pripada ako hon na carodejnice.

Jedna moja suseda dochodkyna sa ma spytala preco mi tak velmi vadia ruska ? Odpovedala som otazkou ako casto ho ona nosi ? Odpovedala ze raz za tyzden ked ide na nakup. No iste, to by som aj ja vydrzala. Ale nosit ho 5 krat do tyzdna hodinu do prace a hodinu z prace v MHD a potom s malymi prestavkami 8 hodin v praci, to by sa uz pani susede nepacilo vsak ? A tu este musim podotknut ako nas pan premier pekne oklamal. Pamatate si niekto ako niekedy v maji alebo v juni povedal ze ak vydrzime, ruska pojdu na leto dole ? Vydrzali sme, ale ruska dole nesli, naopak museli sme ich v interieri nosit cele leto. A kym sa pan premier vyvazal v klimatizovanej vladnej limuzine bez ruska my sme sa museli potit v neklimatizovanom MHD v ruskach. Kazdopadne ak to niekomu nevadi, tak nech sa paci, môze s tym aj spavat. No nech sa mi nikto nedivi ked aspon vonku chcem volne dychat a nie dychat tie vydychovane toxiny. Vsak si pockajme, verim tomu ze za takych par mesiacov sa pravda ukaze, kolki z nas budu mat rôzne respiracne problemy ci alergie. Dokonca sa nas snazili presvedcit ze zdravotnicky personal to nosi stale a vobec im to neskodi. No neviem ako vy ale ja pred koronou som nevidela ani jedneho lekara ci sestricku v rusku, samozrejme mimo operacnej saly. Na zaver ruskovej temy sa len spytam mozete mi uz konecne niekto vysvetlit ako je mozne ze vo Svedsku ruska nenosia a opatrenia su velmi mierne, no napriek tomu maju ovela menej infikovanych ako my ?

Dalsie nezmyselné opatrenie su dôchodcovske hodiny. Bolo to kritizovane uz v prvej vlne lebo sa to vobec neosvedcilo. Nezmyselné podla samotnych dôchodcov kedze oni sami to nedodrziavaju. Ani sa im necudujem ved im to tiez niekedy nevyhovuje v tom case. Zistila som dokonca ze ti rozumnejsi sa ani tak velmi nestrachuju ako mnohi ini ktori su podstatne mladsi. Tiez tvrdia ze oni sa o tie hodiny neprosili a ani nepotrebuju aby ich stat chranil, oni sa ochrania sami. Maju vlastny rozum a su svojpravni. Velmi dobre vedia ze statu na nich nezalezi tak ako im nezalezi ani na nas ostatnych, su to len populisticke kroky. Dokonca lutuju obchodnikov ktori v tom case v tejto tazkej dobe prichadzaju o trzby a tiez nas ostatnych ktori sme kvôli tomu obmedzovani.

Ja totiz bohuzial casto zrovna v tom case chodim do prace. A rada by som si cestou nieco kupila. Zrovna minule sa mi stalo ze kratko po deviatej som isla z domu a chcela som ist do najblizsich malych potravin. Tieto potraviny su drahe a teda stretnut tam dôchodcu sa rovna zazraku. Takze nikoho tam nebolo a predsa mi predavacka nepredala ani jednu mineralku. Nezazlievam jej to, obchodnici su tiez zastrasovani likvidacnymi pokutami tak necudo ze sa boja. V ten den som sa nedostala v case obeda do najblizsej jedalne pre obed / prisla neobjednana zakaznicka / Kym som skoncila boli dve hodiny, menu uz nebolo. Tak som si chcela skocit do potravin blizko mojej prace aspon pre bagetu. No kedze tieto potraviny su lacne, bolo tam najmenej 10 dôchodcov / myslim v rade na pokladnu a fungovala ako vzdy iba jedna / a kedze som nato mala slabych 20 minut / do prichodu dalsej zakaznicky / tak som to nemala sancu stihnut a tym padom som sa musela vzdat aj tej bagety. Vsak dobre, svet sa nezruti ak budem jeden den bez obeda, len poukazujem na nezmyselnost tohto opatrenia.

Apropo. Ked na jesen zavreli restauracie, bola som si vyzdvihnut obed v tej spominanej jedalni. V ten den bola zima a prsalo. Videla som tam dvoch robotnikov ktori si so zabalenym obedom sadli na studeny chodnik a tam obedovali / tato jedalen nema terasu / Vtedy do mna vosla taka zurivost az som sa cela triasla. Kym si pani ktori tuto idiotinu vymysleli pekne papkaju v tepluckej parlamentnej jedalni, tak chudak robotnik ktory cely den pracuje vonku v zime este aj jest musi vonku a na zemi ako pes.

Co sa tyka 2 metrovych odstupov. V zasade nemam nic proti tomu, je to najmenej obmedzujuce opatrenie. / i ked podaktori stoja pre istotu aj 5 metrov od seba / Akurat ze moj mozog zrejme stale nie je ochotny prijat tuto novu dobu, tak proste na iste veci zabudam. Kolkokrat som si zabudla doma rusko a zistila som ze zijeme v ruskovom svete az ked som zbadala na ulici prveho zaruskovaneho cloveka. Kolkokrat som zabudla na dochodcovske hodiny a zbytocne som sa trepala do obchodu. Alebo ked boli obchody zatvorene v nedelu. Ani nespocitam. A takisto zabudam na odstupy a casto ma iniciativni obcania nato upozornuju. / niekedy rozmyslam ze si dam do kabelky krajcirsky meter…../ Tu by som mala len jednu otazku aby mi to ako tak davalo zmysel. Naco tie odstupy ked tie zazracne ruska tak chrania ? A ak nechrania tak naco su ?

No a posledne opatrenie ktore ma stve. Zakaz pohybu mimo okres ktore platilo na Velku noc a zrejme bude platit aj na Vianoce. Pozrel sa na to niekto z nasledujuceho pohladu ? Dajme tomu ze byvate v jednom okrese kde su napriklad dve mesta a 20 dedin. Tam mozete prakticky chodit od domu k domu a nenakazite sa. Ale pozor ked prekrocite okres, do dalsej dediny uz nemozete lebo tam sa uz nakazite. Cudny virus. Este aj ten skace ako mu Matovic piska.

My napr. mame maly vikendovy domcek v inom okrese. Chodime tam kazdy vikend, v zime aj v lete. Mame radi ten klud, cerstvy vzduch a zahradku. Tiez tam mame vnutri zive kvety ktore treba polievat. Takisto vonku macky ktore krmime. Tak sme tam na Velku noc isli uz v utorok ako vsetci ostatni, kedze od stredy sa uz nedalo. Aky to malo potom zmysel ? Podotykam ze zmyslom toho celeho bolo aby ludia na Velku noc nechodili po navstevach. A co s tym mali ludia ako my ktori sme isli na vlastnu nehnutelnost kde sme boli sami ? Samozrejme by sme tam radi isli aj na Vianoce, no mozno sa tam nedostaneme a budeme ich musiet travit v panelaku. Pamatam sa ako ceska vlada dokonca vyzyvala ludi aby ti ktori maju nejake chaty a chalupy isli na Velku noc tam lebo na vidieku je mensie riziko nakazy. No nasa vlada musela byt zasa svetova jednotka….

Rada by som sa este vyjadrila k tej poslednej demonstracie v Bratislave. Viem ze to mnohi odsudzuju. Ale len preto ako sa o nich vyjadruje vlada. Ze sa zhromazduju a bez ruska a siria koronu a na Vianoce budeme umierat na chodbach nemocnic a bla bla bla. Nic take sa nestalo ani 17. novembra. Ktovie preco asi ? Zeby sa vonku naozaj nedalo nakazit ? Alebo to odsudzuju preto lebo tam boli “ fasisti “ Mne je absolutne jedno kto organizoval tie protesty, ja s tym proste suhlasim. Lebo ti ludia aspon nieco robia kym my ostatni iba frfleme, tisko trpime a podriadujeme sa akemukolvek nezmyslu co po nas vlada chce. Ja som si pozrela cele video od zaciatku do konca vsetkych recnikov. A ja som tam nevidela ziadnych fasistov / recnikov nevynimajuc / iba ludi ktori uz toho koronadivadla maju plne zuby a chcu normalne zit. Presne tak ako my vsetci. A bojovali tam nielen za seba ale aj za nas. Aj ked si mozno nevybrali vhodny cas a sposob. Ale nic lepsie nemame ked system zlyhal a nema nam kto pomoct a nema nas kto ochranit. Tak prosim neodsudzujme tak rychlo tych ktori nekonaju alebo nemyslia tak ako my.

Na zaver uz len tolko. Koronavirus ma aspon jedine pozitivum. Podaktori ludia sa konecne naucili umyvat si ruky……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394273x
Priemerná čítanosť článkov: 3983x

Autor blogu

Kategórie