Založ si blog

Konečne v Bratislave snežilo, ale…..

Milujem sneh, ale v posledných rokoch sme si veľa snehu v Bratislave neužili. Už od novembra som túžobne čakala na sneh a dnes sa to stalo realitou.

Akurát ten najnevhodnejší deň, v deň referenda. Keď som sa zobudila a videla som ten sneh, hneď som vedela že je zle. Lepší deň si prezidentka ani nemohla vybrať. Keby nebola prezidentkou, mohla by sa živiť ako rosnička 🙂

Každopádne jej, vládnej koalícii a všetkým odporcom referenda aj ten sneh hral do kariet. Nestačilo ako sa všemožne snažili ľuďom znechutiť toto referendum. Myslím si že niektorí ľudia, najmä tí starší, aj kvôli snehu sa nezúčastnili. Napr. my bývame vyššie v kopcoch kde keď už sneží, tak je vždy viac snehu ako dole v meste. Na aute sme mali asi 20 cm snehu, odstraňovala som to asi pol hodiny a chodníky sa šmýkali. Tak je pochopiteľné že ľudia ktorí von ísť nemuseli, tak radšej nešli aby sa nedolámali. Keď som prišla do volebnej miestnosti, bola som tam v tom momente jediná. Keď som to videla, hneď mi bolo jasné, ako to referendum dopadne. Doteraz som si výsledok netrúfla odhadnúť, len som dúfala že ľudia budú rozumní, že nebudú len frfľať na túto vládu, ale niečo pre zmenu aj urobia, ale mýlila som sa. Našťastie Slovensko nie je len Bratislava kde je každý druhý liberál či progresívec ( viď koho si zvolili za primátora ) možno v iných regiónoch budú ľudia rozumnejší.

V poslednej dobe som sa s viacerými ľuďmi rozprávala o referende a mnohí z nich tvrdili že sa nezúčastnia. No nie preto že ich vládni činitelia k tomu nevyzývajú ( s ľuďmi ktorí si nechajú vymyť mozog sa nebavím ) ale preto že rezignovali, tvrdili že to nemá zmysel, že nám to aj tak nepomôže, že politici si aj tak robia čo chcú. Ale to je nesprávne. Viem to, lebo kedysi som sa k tomu stavala podobne. Nezaujímala som sa o politiku, jednoducho som si žila svoj život, ale ani to nebolo potrebné, veď všetko normálne fungovalo. Netvrdím že dokonale, ale fungovalo. Ale keď sa dostali k moci títo amatéri ktorí nám dnes vládnu, zrazu nefungovalo nič a to ma donútilo zaujímať sa o politiku. Dovtedy som si myslela že všetci politici sú rovnakí, no zrazu som pochopila že vždy môžu prísť aj horší. Lebo niektorí môžu byť zlí, ale aspoň niečo urobia aj pre ľudí, no títo zatiaľ pre ľudí neurobili nič, len berú, ale nič nedávajú. Ale aspoň sa majú 3 roky na čo vyhovárať. Lebo Fico, lebo covid, lebo vojna…. Nie, nik iný za nič nemôže, len oni. Oni tu vládnu, oni tu o nás rozhodujú, teda čokoľvek zlé sa udeje, môžu za to oni, lebo oni tak rozhodli.

A prečo sme tu ešte dobrého politika nemali? Z jednoduchého dôvodu. Taký politik neexistuje. A prečo ? Lebo ich do politiky lákajú len výhody, peniaze a moc. Keby to bola len čestná funkcia, keby politici nedostávali taký vysoký plat, keby politické strany nedostávali od štátu tak veľa peňazí, tak by do politiky išli len ľudia, ktorí naozaj chcú v štáte zmeniť veci k lepšiemu a naozaj chú pracovať pre ľudí. To by sme videli koľko by sa ich hrabalo do politiky. Stále tvrdím že keby odrazu politici zmizli, nič by sa nezmenilo, nikomu by nechýbali, všetko by normálne fungovalo ďalej, každý by si naďalej robil svoju robotu, robotu po ktorej je vidieť výsledok.

No a čo si myslím čo bude ďalej ak referendum nebude úspešné? Samozrejme prezidentka si vymenuje úradnícku vládu, veď už sa nevie dočkať a samozrejme väčšinou tam budú jej milovaní progresívci ktorí dovládnu do riadnych volieb. A to ešte len bude ako nebolo. Ešte budeme plakať za dnešnou neschopnou amatérskou vládou. Lebo podľa môjho názoru nič horšie ako Progresívne Slovensko pri moci neexistuje. Počúvali ste ich niekedy čo hovoria, čítali ste niekedy čo napísali, lebo ja áno a vôbec sa mi to nepáči. Veľmi dobre si pamätám napr. ako tvrdili že by boli za povinné očkovanie proti covidu. Okrem toho ich zaujíma len LGBTI propaganda, migranti, legalizácia drog, zelená agenda a podobné dobroty. Skrátka nič čo by bolo prospešné pre slovenský národ.

Na druhej strane by nebolo od veci keby tu ešte rok vládli, ukázali by čo dokážu, ľuďom by sa konečne otvorili oči a v najbližších voľbách by boli nevoliteľní. Otázkou je koľko zla by vedeli za rok napáchať. A môžeme len dúfať že by nás aspoň do vojny nezatiahli. A veľmi dúfam že sa mýlim, že sa tento scenár nenaplní.

A hoci som doteraz nebola žiadny ficovolič, v najbližších voľbách ho budem voliť a dúfam že vyhrá. Nie preto že je bez chyby, ale preto že je skúsený politik a na rozdiel od dnešnej vlády vie ako viesť štát a ak niekto dokáže upratať ten bordel ktorý tu posledné 3 roky existuje,tak je to jedine on. A je mi jedno že mi tu odporcovia Fica budú vypisovať aký je mafián a zlodej. Radšej mafián a zlodej, ako neschopná vláda, ktorá všetko čo robí je proti ľuďom a nie pre ľudí. Navyše sú to len hlúpe reči, lebo zatiaľ to Ficovi nikto nedokázal a že sa Matovič o to všemožne snažil. Alebo si myslíte že by už nebol hneď na druhý deň po voľbách v base ak by nejaké dôkazy proti nemu mali?

Voliť by sme nemali podľa toho ktorému politikovi dôverujeme, ktorý nám je sympatický, ktorý nám najviac nasľubuje, alebo koho nám podsúvajú médiá. Voliť by sme mali toho o ktorom si myslíme že by ľuďom viac pomáhal ako škodil. A to si presne myslím o Ficovi.

Takže si držme palce aby sme ten rok prežili s čo najmenšími škodami a dúfajme že sa k moci nedostanú takí, ktorí budú škodiť viac ako tí predošlí, ako sa to udialo pri posledných voľbách.

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07, aktualizované: 19:04

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

Zoran Milanovič

Chcel byť hráč i rozhodca. Záhrebský Trump ešte nepovedal posledné slovo

18.04.2024 17:31

Bolo to, akoby sa Zuzana Čaputová z pozície hlavy štátu uchádzala o premiérsky post. A hoci chorvátsky prezident Zoran Milanovič so svojimi sociálnymi demokratmi parlamentné voľby nevyhral, v procese formovania budúcej vlády zostáva stále v hre.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394035x
Priemerná čítanosť článkov: 3980x

Autor blogu

Kategórie