Založ si blog

Povinné očkovanie ? Nikdy !!

Mne sa snáď sníva. Stále dúfam že sa jedného dňa zobudím a zistím že to celé bol iba zlý sen. Že to čo sa deje na tomto svete, nemôže byť pravda. Kto by pred takými 2 rokmi povedal že náš vlastný štát nás bude vydierať, vyhrážať sa nám, trestať za neposlušnosť a nútiť nás podrobovať sa experimentom na ľuďoch v prospech farmaceutických firiem.

Jasne že to nepriznajú, jasne že nám budú tvrdiť že je to v náš prospech, že to robia preto že im tak veľmi záleží na našom zdraví a našich životoch aby nám nekolabovali nemocnice, aby sme dosiahli kolektívnu imunitu, atď. Pritom už malé dieťa vie že žiadna kolektívna imunita sa dosiahnuť nedá. Stačí sa pozrieť do krajín s vysokou zaočkovanosťou, kde rovnako ako u nás zavádzajú lockdowny, lebo im tiež kolabujú nemocnice. Ale liečiť v ambulanciách aby sa tí ľudia nedostali do nemocnice ani za svet nebudú. Lacné lieky dehonestujú a na drahé lieky vraj nemáme, lebo vakcína je lacnejšia. A prosím tunajších oponentov aby na mňa nechodili s takými kecami že zaočkovaní majú ľahší priebeh choroby a nemôžu umrieť, lebo len papagájujú to čo počuli na Markíze. A nechcú pochopiť že ich klamú, viď argumentácia môjho manžela “ veď prečo by to robili ? “ alebo “ to si nemôžu dovoliť, veď na to by sa prišlo „. Darmo som vysvetľovala, argumentovala, dokazovala, pozeral sa na mňa ako keby som padla z Marsu.

Stačí sa pozrieť do Čiech, kde sa otvorenejšie o tejto téme debatuje, vo verejnoprávnej televízii dávajú priestor aj odborníkom s iným názorom a tam jasne hovoria že počet hospitalizovaných očkovaní vs. neočkovaní sú cca 50 na 50 a žiadnych 20 na 80 ako tvrdia u nás. Rovnako počet úmrtí po vakcínach tam priznávajú násobne viac prípadov. Ale ten kto nechce chápať, počuť a vidieť, tak nebude, škoda námahy. Keď prídem večer z práce a počujem tie sr..ky v televízii, čo slovo to lož, tak neviem či sa mám smiať, plakať, vyvracať sa alebo sa hneď obesiť. A môj manžel to počúva celý deň a veď stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou. Každopádne hneď ako ho pozdravím a prehodím pár slov, zdrhám do kuchyne a po večeri do spálne aby som to nemusela počuť.

Mimochodom keď už ho spomínam, musím podotknúť že pomaly sa z neho stáva antivaxer. Samozrejme nie mojou zásluhou, lebo mňa nepočúva, ale vlastnými zlými skúsenosťami s vakcínou. Už som spomínala že po druhej dávke sa mu začali tvoriť na rukách krvavé podliatiny ktoré pretrvávajú dodnes. Neskôr sa pridala večná únava a dýchavičnosť. No s týmito nepríjemnosťami sa už zmieril. S čím sa nevie zmieriť je extrémne vysoký krvný tlak, na ktorý mu nepomáhajú ani lieky, hoci donedávna mal tlak nízky. A už aspoň to za tie mesiace pochopil že to má od vakcíny, lebo som mu ukázala oficiálny dokument od Pfizeru kde práve tieto nežiadúce účinky priznávajú. A tak teraz už ľutuje že sa dal očkovať, hoci zároveň si pre seba šomre “ Ale veď čo som mal robiť, umrieť na covid ? “ Každopádne teraz sa už viac bojí toho že zomrie na infarkt ako na covid.

Zároveň vyhlasuje že na tretiu dávku už nepôjde. A pýtal sa ma že čo sa stane ak nepôjde ? A ja mu vravím že “ Nič, akurát keď ti prestane platiť covid pas, tak budeš antivaxer, konšpirátor, dezolát a tupelo, ako ja, ale aspoň budeme spolu lepšie ladiť -:) A aby som nezabudla, vezmú ti aj vysokoškolský diplom, lebo v tejto skupine ľudí sa nachádzajú iba takí jednoduchší, menej vzdelaní ľudia „

Nuž ale vráťme sa k povinnému očkovaniu. Chcela by som vedieť, ako si to naša ctená vláda z praktického hľadiska predstavuje ? Bude pre nás chodiť NAKA, budú nás odvážať do CPZ a tam nás budú mučiť, aby sme im podpísali že sa dávame očkovať dobrovoľne a na vlastné riziko ? Alebo štát vezme to riziko na seba a bude odškodňovať tých čo budú mať zdravotné poškodenia z vakcín, prípadne zomrú ? Hej, už to vidím ako jednu z možností a potom keď k tomu príde, tak sa budú vyhovárať a klamať že to nie je spôsobené vakcínou a my nijako nedokážeme že nemajú pravdu.

No a čo mi môžu urobiť ak sa nepodriadim ?

Dajú mi pokutu ? Kľudne, aj tak ju nezaplatím. Nič nemám a kde nič nie je, ani smrť neberie. Som bezdomovec a žobrák ako Matovič. Všetko patrí manželovi.

Nepustia ma za hranice, na kultúrne a športové podujatia, do reštaurácie, do fitka či na plaváreň ? Nič nové, na to som si už zvykla a zaobídem sa. Napokon saunu aj bazén mám na chate a ako fitko mám záhradu. Nepustia ma do potravín ? Poradím si. Nakoniec aj teraz sa dostanem všade kam chcem, nebudem písať kam, lebo nikoho nechcem ohrozovať, stačí vedieť že existujú prevádzky kde nesegregujú ľudí, lebo nie sú fašisti.

Nedovolia mi podnikať ? Vynájdem sa.

No čo by mi mohli ešte urobiť ? Ach áno. Pošlú ma do väzenia. Veď Rakúšania sa tým už vyhrážajú a oni sú pre našu vládu vzorom. Ok, tak pôjdem do väzenia, ale aj tak sa nepodriadim. Odsedím si a po zmene vlády keď znova nastane právny štát, sa dostanem von a ešte ich zažalujem.

Skrátka nech mi urobia čokoľvek, dobrovoľne sa očkovať nedám. Ja som mierumilovný človek, ale keď ma budú chcieť nasilu očkovať, tak to budem brať ako útok na svoju osobu a budem sa všemožne brániť. Keď už tu nemáme poriadnych chlapov ( česť výnimkám ) ktorí by vedeli brániť naše práva a slobody, tak to musíme urobiť my ženy. Alebo aspoň tie ktoré majú “ gule “ Pretože ja na rozdiel od mnohých chápem že vláda nás tlačí stále viac a viac do kúta a aj to zviera ktoré je zatlačené do kúta a keď už nemá kam uhnúť tak sa musí brániť tak ako vie. A my už tak dlho ohýbame chrbty že už pomaly tými rypákmi ryjeme v zemi a predsa to mnohým nevadí. Lebo covid. Lebo sú zodpovední. Odpoveď na všetko a dôvod na citové vydieranie. Lebo zachraňujeme životy, aspoň tie covidové. Ale že zároveň ničíme životy a živobytie mnohým iným ľuďom, to je v pohode. Veď dnes sa na všetko môže umierať, len nie na covid.

Ale mne to vadí a dosť bolo. Ak by niekto chcel vedieť prečo som tak veľmi proti týmto vakcínam, tak v prvom rade mám silne vyvinuté inštinkty a viackrát v živote som urobila tú chybu že som ich nepočúvala a vždy som na to doplatila. A tu mi od začiatku tie “ kontrolky “ šialene blikajú. Ak to nestačí, tak poďme k faktom. Po vakcínach ľudia umierajú. A je nepodstatné či jeden človek, 7, 150 alebo 5000 ľudí. Aj keby jeden človek umrel, nikto by ním nechcel byť. A aj jeden život sa ráta. A áno, aj ten kto umrie po vakcíne, nielen tí ktorí umrú na covid. A láskavo ma ušetrite mantry že môžem umrieť na covid. Áno môžem, ale takú radosť nikomu neurobím -: ) Ale ak umriem na covid, bude to moja vec, moja voľba, môj život, môj problém. Ale ak ma vláda donúti sa očkovať a ja po vakcíne zomriem, tak ma vláda zavraždila. Chápete ten rozdiel, alebo vám to mám nakresliť ?

Ale dajme tomu že budem mať šťastie a neumriem. Budem mať len vážne zdravotné ťažkosti a budem doživotne odkázaná na lekársku starostlivosť a lieky. Nie ďakujem. Som zdravá a chcem ostať zdravá. Zdravá pre seba, pre môjho staršieho, chorľavého manžela o ktorého sa musím starať, zdravá pre syna, ktorý ma potrebuje. Stačí ?

Takže ešte raz. Povinné očkovanie nikdy nebudem akceptovať a hanbím sa ako pes za takúto vládu a za takýchto odborníkov, vraj elitu národa. A hanbím sa za všetkých Slovákov ktorí im prisluhujú, pritakávajú, súhlasia so segregáciou, diskrimináciou, cenzúrou, sankciami či povinným očkovaním a za všetkých ktorí sú ticho. Hanbím sa za nich, lebo oni v sebe hanbu nemajú…….

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Zuzana Čaputová / Aurel Sabó / Jaroslav Krám / Juraj Štefanka /

Prezidentka povýšila a vymenovala troch generálov. Čaputová vyzdvihla ich pôsobenie v štruktúrach NATO

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Vít Rakušan

Rakušan: Migračný pakt nie je skvelý, ale nové pravidlá sú potrebné. Podľa Babiša klame

18.04.2024 15:12

Podľa Rakušana kým budú v ČR budú ukrajinskí utečenci, Česko bude mať v solidárnom systéme výnimku.

SR Čaputová LPR Zbierka Onkológia Deň Narcisov BAX

Žlté narcisy dodávajú nádej a pomáhajú, zbierku podporila aj prezidentka

18.04.2024 14:06

Vďaka podľa nej patrí dobrovoľníkom, ale aj všetkým, ktorí sa rozhodnú podporiť dobrú vec a prejavia tak solidaritu s onkologickými pacientmi.

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 393998x
Priemerná čítanosť článkov: 3980x

Autor blogu

Kategórie