Založ si blog

Hurá do roboty !

Konečne po 4 mesiacoch nútenej prestávky zajtra idem ako mnoho iných pracovať.

Myslela som si že začnem tak pozvoľna ( predsa len som trocha vyšla z cviku ) lebo mnohí zákazníci sa ešte budú báť keďže ten Covid stále útočí. Lenže tí mali zrejme iný názor, lebo ma celý týždeň bombardovali telefonátmi a môj diár je celé nasledujúce dva týždne beznádejne plný. Predpokladám, že to je podobné u všetkých, ktorí poskytujú nejaké služby.

Tak keď už som celú dobu kritizovala všetky možné opatrenia, je namieste aby som konečne aj niečo pochválila. A chválim ten maličký závan zdravého rozumu, ktorý prejavila táto vláda, či pandemická komisia, prípadne ten Covid – automat. Ale možno to bol len výsledok toho enormného tlaku, ktorý bol na nich vyvíjaný z každej strany. Tak či onak, som rada že sa isté opatrenia uvoľnili a dúfam že ďalšie budú čoskoro nasledovať.

Po novom môže zamestnávateľ rozhodnúť či sa v práci bude musieť nosiť respirátor či rúško, o to lepšie pre mňa. Keďže ja zamestnávam samu seba, tak som si udelila výnimku z nosenia respirátora na pracovisku. Na základe ťažkej fyzickej práce, pretože ňou masáž bezpochyby je. Veď by som aj chcela vidieť toho borca, ktorý by vydržal hodinu masírovať v respirátore. Trebárs tých ktorí s respirátormi rečnia len pár minút na tlačovkách a predsa v ňom ledva chrčia , napr. takého Krčméryho či Mikasa.

Som rada aj tomu, že taktiež konečne zrušili nosenie rúšok v exteriéri. Síce len keď nemáte nikoho okolo seba v okruhu piatich metrov, ale to mi vôbec nevadí, rada tých ľudí obídem hoci aj na desať metrov. Hlavne nech už môžem aspoň vonku beztrestne dýchať čerstvý vzduch. Nie že by som doteraz vonku nosila rúška, ale už ma za to nikto nemôže buzerovať.

Veľmi sa teším a verím že všetci ktorí ste sympatizovali so mnou či s mnohými inými ktorí sme doteraz pracovať nemohli, sa budete tešiť s nami.

Tak prajem veľa pracovných úspechov všetkým ktorí od zajtra začínajú pracovať, ale aj všetkým tým ktorí pracujú neustále. A tým ktorí ešte pracovať nemôžu prajem, aby sa tak čo najskôr stalo.

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo mláďa medveďa hnedého

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394164x
Priemerná čítanosť článkov: 3981x

Autor blogu

Kategórie