Založ si blog

Ako si zvýšiť imunitu, alebo ako si v dobe covidovej uchovať zdravý rozum

Alebo ako s pandémiou zatiaľ úspešne bojujem ja ? Odporúčam ľuďom ktorí sú s vládnymi opatreniami spokojní, považujú ich za adekvátne, životy a zdravie chrániace a v žiadnom prípadne nie obmedzujúce, tak nech radšej nečítajú moje rady, ale nech sa držia toho čo sami považujú za správne. Dokonca aj vtedy, keď vidia, že rok trvajúce chaotické, neúčinné opatrenia neznižujú počet infikovaných a počet úmrtí. Dokonca aj vtedy keď vedia, že mnoho iných štátov so žiadnymi, alebo minimálnymi opatreniami majú lepšie výsledky ako my s tými drastickými.

No keďže naša vláda má starosti sama so sebou, samozrejme pre naše zdravie nič nerobí, aj keď tvrdí že robí. Napriek tomu, že už aj mainstream sa zobudil a priznáva že liečba na covid existuje, stále žiadny efekt liečby nie je vidno. Žeby preto, že účinných liekov stále nie je na Slovensku dostatok ? Keby tak pán premiér na letisku privítal 2 milióny dávok Ivermektínu, to by bolo niečo…..Hneď by mu stúpli percentá a nikto by proti tomu nemohol namietať, keby sa konečne začalo liečiť namiesto ustavičného omieľania vakcín. Takže my sami sa musíme o svoje zdravie postarať najlepšie ako vieme a zohnať si aj lieky kde sa len dá.

Takže ako sa chránim po psychickej stránke ?

I. Nepozerám, nepočúvam, nečítam žiadne katastrofické správy z mainstreamu, ani nie som ochotná komunikovať s ľuďmi, ktorí o ničom inom nevedia rozprávať len o pandémii. Naopak veľa komunikujem s ľuďmi, ktorí sú rovnako naladení ako ja.

II. Ignorujem nielen všetky negatívne správy a ľudí, ale aj všetky nezmyselné vládne šikanózne a zdraviu škodlivé nariadenia.

III. Respirátory som ochotná nosiť len v nevyhnutných prípadoch. Dokonca pred prvým použitím som si respirátor vyprala, pretože som čítala že sú napustené rôznymi chemikáliami, napr. aj formaldehydom. A áno, dá sa to vyprať, takisto ako aj chirurgické rúško a periem to po každom použití. Ak by niekto chcel namietať, že po vypraní už nie sú účinné, tak mu môžem povedať, že mi to je jedno, lebo neboli účinné ani predtým. Sú tisícky štúdií, ktoré dokazujú, že rúška, ani respirátory pred vírusmi nechránia. Takže to nosím len tam kde to inak nejde, len preto že Hlava XXII to nariadila. Mám milión iných, svojich účinnejších spôsobov ako sa pred chorobami chrániť. Keď vidím masu mladých ľudí, ktorí vonku na ulici majú respirátor, často ešte prekrytý rúškom, tak mi je z toho zle. Neviem čoho sa tak veľmi boja, veď je dávno dokázané, že ohrození sú najmä ľudia starí, s vážnymi diagnózami a obézni. Mladý, zdravý organizmus ten covid bez problémov a často aj bez príznakov prekoná. Ale je vidieť ako tá mediálna masáž stopercentne funguje, teda pri tých ovplyvniteľných. Je mi z toho zle, lebo tí ľudia to robia dobrovoľne, napriek tomu mi je tých ľudí ľúto, lebo netušia aké problémy z toho raz v budúcnosti budú mať. Ešte viac mi je ľúto tých, ktorí to budú musieť nosiť vo všetkých interiéroch, teda aj na pracovisku, hoci aj pri 12 hodinovej šichte. Za seba môžem povedať, že by som to nerobila, ani keby som mala korienky jesť, alebo trávy sa napásť. Zdravie mi je prednejšie ako peniaze. A hoci nikomu nič zlé neprajem, najviac mi je ľúto to, že tie zdravotné problémy / aspoň dočasné / z nosenia respirátorov sa neprejavia okamžite a hromadne, lebo potom by ich vlády museli zakázať a nie prikázať.

IV. Namiesto dezinfekcie si radšej častejšie umývam ruky, kde to nie je možné, používam prírodné vlhčené obrúsky.

V. Zásadne sa nechodím testovať, mnoho odborníkov tvrdí, že práve tam sa najviac ľudí infikuje.

VI. Odstupy poctivo dodržiavam, najmä vonku, kde chodím bez rúška, tak sa ľuďom oblúkom vyhýbam a chodím radšej menej frekventovanými, až opustenými uličkami, aby mi premotivovaní a vystrašení občania dali pokoj.

VII. Absolútne nepociťujem STRACH. Nikdy v živote som sa ničoho nebála, tak sa nezľaknem choroby, z ktorej sa na 99 percent vyliečim, ak na ňu ochoriem. Ale nikdy ani na sekundu som si nepripustila, že sa tak stane. A kľudne sa podaktorí hejteri môžu môjmu pozitívnemu mysleniu vysmievať. Navyše celý život som bola fatalistka : Nech sa stane čo sa má stať. Urobím maximum preto, aby sa mi nič zlé nestalo, no ak sa stane, tak to prijmem ako fakt. Jediné čo nedokážem prijať je to, ako táto vláda s touto pandémiou bojuje, resp. nebojuje. Jediné, čo jej ide dobre, je to, ako národ denne a stále viac obmedzuje a rozdeľuje a nevidí, že čím viac to robí, tým je to horšie. A verím, že vláda kvôli opatreniam ktoré nám mali chrániť život, viac životov zničila ako samotný vírus.

A teraz ako sa chránim fyzicky, alebo ako si posilňujem imunitu ?

I. Od pondelka do piatku niekoľkokilometrová chôdza na čerstvom vzduchu v prírode. Cez víkend už teraz našťastie aj celodenná práca v záhrade, teda pohyb, aj prírodný D vitamín.

II. Trikrát do týždňa jóga.

III. Prakticky všetci odborníci dnes tvrdia, že treba preventívne užívať vitamíny. Nič proti tomu, ale ja vždy keď sa dá, tak sa snažím tie vitamíny prijímať v prírodnej forme. Na jeseň, keď v dobe minulej prichádzala dnes už neexistujúca chrípková epidémia / a robím to aj v dobe covidovej / som si nasadila domáce potraviny s vysokým obsahom vitamínu C. Teda cibuľu, mrkvu, kyslú kapustu, jablká a hlavne petržlenovú vňať, ktorú sypem na každé jedlo. A cesnak, ktorý je prírodné antibiotikum. V týchto potravinách je oveľa viac C vitamínu, ako v dovozových citrónoch či pomarančoch. A od jari do jesene jem výlučne sezónne ovocie z vlastnej záhrady. V zime v zamrazenej, alebo usušenej forme.

IV. Smoothie z čerstvého ovocia / zeleninové mi nechutí / pijem už roky, ale skôr tak nepravidelne. Asi pred 2 týždňami sa mi dostala do rúk jedna kniha o zelenom zdraví. A píše sa tam aj o chlorofyle. Chlorofyl je vlastne tmavozelené farbivo, ktoré obsahujú všetky zelené rastliny. Nášmu telu poskytujú antioxidačné látky, ktoré sa prezentujú ako látky predlžujúce život, sú nevyhnutné pre očistu organizmu a jeho správne fungovanie. Ďalej nám ponúka vitamín C a K, kyselinu listovú, železo, horčík, alebo vápnik. Zvlášť v dobe covidovej by chlorofyl mal byť súčasťou našej stravy, lebo okrem iného :

Pomáha zlepšovať prenos kyslíka v tele

Dodáva energiu

Má antiseptické a protizápalové účinky

Podporuje krvný obeh

Pomáha s prekyslením organizmu

Takže v tej knihe sa píše, že je ideálne robiť čerstvé smoothie vždy s niečím zeleným. Momentálne to môže byť len niečo dostupné z obchodu, keďže v záhrade ešte nič nerastie. Dávam si teda 3 – 4 druhy ovocia a k tomu si pridám za hrsť čerstvých špenátových listov, rucolu, hlávkový alebo ľadový šalát, alebo vňať z akejkoľvek koreňovej zeleniny. Ale ak príde jar, tak si ošklbem aj ovocné stromy a kríky. Pretože aj tie sú jedlé. A je absolútne jedno, či sú to listy maliny, jahôd či čerešne. Takisto tam môžu ísť bylinky ako sú mäta, medovka, či bazalka a tiež žihľavové či púpavové listy. Už sa na to teším, lebo môžem povedať, že dva týždne pijem zelené smoothie každé ráno namiesto raňajok a mám toľko energie, že by som mohla celý deň drevo rúbať 🙂 A vedľajšie účinky absencie dovtedy bohatých raňajok sú tri kilá mínus.

Vážení čitatelia, aj toto je cesta, ako si uchovať zdravie, tak ak som tým niekoho inšpirovala, prajem “ Na zdravie „.

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394774x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu

Kategórie