Založ si blog

Keby som bola princezná Arabela…..

A mala by som čarovný prsteň…..Tak by som ním otočila a želala by som si vystreliť túto vládu komplet so všetkými ministrami, poslancami a ich prisluhovačmi niekam do Vesmíru. Až na to, že ak by niekde vo Vesmíre existovala nejaká civilizácia, tak by nám ich obratom poslali späť. Pretože nikde na Zemi ani na inej planéte by takúto vládu nechceli a ani nikto nemá. Toľko faux pas, prešľapov, papalášizmu, nesprávnych rozhodnutí, nevhodných vyjadrení a správania sa voči ľuďom si nedovolila žiadna iná vláda. Len za zlomok z toho by už v zahraničí členovia vlády hromadne odstupovali. Pýtam sa, ktorý politik nazýva svojich občanov tak, ako nás nazýva táto vláda ? Ktorý premiér sa vysmieva svojim občanom zato že sú tak chudobní že sa musia “ pobiť “ za akciový tovar ?

Prečo u nás neodstupujú ? Lebo vraj treba silou mocou udržať koalíciu, aby sa nevrátilo to “ ZLO “ ktoré tu bolo predtým. Naozaj sa s týmto stotožňujete ? Naozaj to čo bolo predtým, bolo také zlé? A teraz už je dobre ? A komu ? Nám bežným ľuďom ? Alebo tým, ktorí sú pri koryte ? Lebo to nie je nič iné, len boj o tie korytá. Vždy to bolo tak, že prišli hladné svine, ktoré chceli vytlačiť tie nažrané. A my ľudia sme len nevinné obete. Pri tých ich bojoch o korytá sme pre nich absolútne nepotrební. Potrebovali nás iba pred voľbami a teraz nás kľudne obetujú. Najnovšie prieskumy ukazujú že “ len “ 17 percent opýtaných považuje Matoviča za dobrého premiéra. LEN ? Ja by som povedala že až 17 percent ? Preboha kto sú tí ľudia a kde žijú, keď ho považujú za dobrého premiéra ? Bývajú na Marse a odtiaľ sledujú ako sa žije za jeho vlády ? Inak si to vysvetliť neviem, jedine ak niekto nevie rozlíšiť dobro od zla.

Naozaj vám za toho Fica bolo až tak zle ? Alebo za Dzurindu či Mečiara ? Ja osobne si nespomínam že by za vlády kohokoľvek sa ľudia mali tak zle, ako sa majú teraz. Iste, za každého režimu, či vládcu sú ľudia ktorí sa majú dobre a tí ktorí sa majú zle. Ale vždy a výlučne to záleží len na danom človeku, čo so svojim životom urobí a ako sa bude mať. Máš pocit občan SR, že aj dnes môžeš rozhodovať o svojom živote, ako budeš žiť ? Máš pocit že môžeš rozhodovať o svojom zdraví, ako sa budeš chrániť voči chorobám a ako sa budeš liečiť ? Máš pocit že môžeš rozhodovať o svojej práci, ako a kedy budeš pracovať ? Ak ten pocit máš, tak ti gratulujem, si šťastný človek. Lebo ja ten pocit nemám.

Nechcem sa zastávať žiadnu z predošlých vlád, ani jedna nebola dokonalá. Vraj Fico kradol, vraj aj Dzurinda či Mečiar. Len “ vraj “ lebo nikto im nič nedokázal, inak by už sedeli vo väzení nie ? Ja sa pýtam, čo ukradli konkrétne vám ? Mne nič. Každý kto chcel, mohol študovať. Každý kto chcel, mohol pracovať či podnikať. Každý mal zabezpečenú zdravotnú starostlivosť. Netvrdím že zdravotníctvo nemalo svoje nedostatky, ale každý kto potreboval, dostal sa na vyšetrenie, do nemocnice či na operáciu, nikto nemusel umrieť doma preto že nemohol byť ošetrený. Podnikanie prekvitalo, nezamestnanosť bola nízka a štátny dlh zďaleka nebol taký vysoký ako dnes. O porušovaných občianskych právach ani nehovoriac. Konkrétne ktorú z vašich práv predošlé vlády porušovali ?

Naopak táto dnešná slušná a najlepšia vláda všetkých čias mi ukradla všetko. Ukradla mi čerstvý vzduch. Ukradla mi prácu. Ukradla mi právo voľne sa pohybovať po ulici. Ukradla mi slobodnú voľbu rozhodovať ako svojprávny človek sama o sebe, či sa chcem testovať alebo nie. Kde je taký zákon na svete že som povinná niekde odovzdať svoj genetický materiál ? Kde je taký zákon, že si musím zakrývať dýchacie cesty ? Alebo že sa nemôžem stretnúť s rodinou či priateľmi ?

Vie mi niekto uviesť jeden príklad čo táto vláda za 10 mesiacov svojej existencie reálne urobila pre ľudí ? Okrem toho že nás “ chráni “ ale tá ochrana nemá žiadny efekt, naopak spôsobuje len a len škody ? A že im vraj záleží na našich životoch, len to bohužiaľ tak nevyzerá. Lebo ja ako občan som nezaregistrovala jediné pozitívum. Všetky zákony ktoré narýchlo zbúchali boli len na to, aby nimi chránili samých seba proti nám. Táto vláda ak bude treba použije vojsko a políciu proti nám. Nemusím tie zákony menovať, všetci ich dobre poznáme a cítime ich denne na vlastnej koži. Aj tá “ pandémia “ je len zneužitá proti ľuďom. Lebo všetko si vždy odskáču iba obyčajní ľudia. Tí naozaj obyčajní, nie tí z Matovičovej strany. Tí druhí “ obyčajní “ si naďalej užívajú života ako keby sa nič nedialo. Cestujú si kade chcú, dávajú si výnimky aké potrebujú, papkajú si v parlamentnej jedálni, kým druhí ľudia sa môžu najesť akurát tak v parku na lavičke. Svoj kráľovský plat dostávajú v plnej výške, kým obyčajní ľudia rozmýšľajú či si môžu kúpiť dva jogurty alebo len jeden. A verím, že kľudne spávajú a bez problémov sa každé ráno pozerajú do zrkadla, lebo im chýba svedomie. A podaktorí sa nám možno aj smejú, akí sme my len hlúpi, že im všetko tolerujeme.

Môžete namietať že sa to všetko deje len kvôli korone a že aj v iných štátoch kvôli nej robia opatrenia, ktoré sa ľuďom nepáčia. Na to sa môžem len spýtať že ak by v iných štátoch povedali že dnes sa odporúča skákať do Dunaja, tak by zajtra bolo upchaté Gabčikovo ? Pravda, aj iné štáty robia lockdowny, ale riadne odškodňujú postihnutých občanov. Aj iné štáty testujú, ale dobrovoľne. Ešte v nejakom inom štáte si odsúhlasili, že budú môcť predlžovať núdzový stav donekonečna ? Nie, nikde na svete nie sú ľudia tak “ dusení “ ako práve na Slovensku. A predsa tie iné štáty sa búria, protestujú a tým aspoň trochu zmierňujú diktatúru zo strany štátu, dávajú im tým najavo, že si k ľuďom nemôžu dovoliť všetko. A kým oni sa búria, my Slováci im dávame svojou tichou spoluprácou najavo, že si môžu s nami robiť čo len chcú.

Ale viac ako moja obmedzená osobná sloboda mi na tejto vláde vadí, že berie ľuďom slobodu prejavu. Nemyslím prejav ako taký, že si zanadávame, alebo píšeme blogy či natáčame videá. My obyčajní ľudia sme pre nich neškodní, nechajú nás, nech si frfleme a sťažujeme koľko chceme, to ich neohrozuje a kým nám tu robia divadlo, medzitým bojujú o korytá. Ohrozilo by ich, keby sme sa zjednotili a bolo by nás veľa, čo sa ale nestane, lebo sami nás rozoštvávajú a nabádajú k tomu aby sme boli na seba zlí, dokonca aby sme sa udávali. Vadí mi tá sloboda prejavu, ktorá má v spoločnosti váhu. Prejav odborníkov, vedcov, lekárov, právnikov, politologov, lebo takí tu nepochybne sú .Tých odborníkov, ktorí majú iný názor, než aký vláde vyhovuje.

Pretože v demokracii a v právnom štáte v ktorom údajne žijeme, je také niečo neprípustné. Ak by vláda reálne chcela riešiť situáciu s týmto vírusom, tak by dala priestor aj takým odborníkom, ktorý majú iný názor na riešenie problému. Vypočula by všetkých, ktorí sa tomu rozumejú, nasledovala by diskusia a spoločne by sa rozhodli na najlepšom riešení. Ale viete si predstaviť, že by do mainstreamu zavolali napr. Dr. Bukovského, Analytika Mesíka, doc. Judr. Drgonca DrSC, politologa Baránka, alebo Mudr. Lakotu CSc ? Určite nie. Títo odborníci sú podľa vlády len konšpirátori a všetko čo tvrdia si len tak cucajú z prsta, pretože ich to baví. A keď ich raz označia za konšpirátorov, bežný občan ktorý sleduje len ten mainstream, ten vládny názor jednoducho prijme bez toho aby si čo len jediný raz vypočul čo títo páni tvrdia. Ale práve to by ma presvedčilo, že táto vláda nám chce dobre a že ozaj žijeme v slobodnej krajine a nie v totalite, lebo jedine v totalitných režimoch sa toleruje len ten jediný správny názor, teda názor aktuálnej vlády.

A keby som mohla, ešte raz by som zatočila tým prsteňom a pričarovala by som sem úplne novú vládu. Vládu, ktorá by sa skladala z naozaj slušných, čestných a inteligentných ľudí, ktorí majú svedomie, empatiu a elán pracovať, ochotu slúžiť ľuďom, starať sa o ich potreby, zaujímať sa o ich problémy. Lebo by som chcela žiť v takom štáte , kde by sme ani nevedeli že nejaká politika existuje, teda by politika nebola žiadnou témou na rozhovor, lebo politici by nevyrábali žiadne škandály, iba by “ šliapali “ ako švajčiarske hodinky. A verte mi, že takých ľudí tu máme a nie málo, ale práve preto, že sú slušní a čestní, do politiky by nikdy nešli. V takom štáte by bolo radosť žiť, lebo v takom štáte, v akom dnes žijem, sa mi veľmi žiť ani nechce. Iba ignorancia, nespravodlivosť, bezprávie a skoro žiadna nádej, že raz bude lepšie. Keby som mohla, tak sa odsťahujem hoci aj do Mongolska, pretože aj tam sa dokázali vysporiadať s Covidom lepšie ako my, alebo hocikam, kde sa nepraktizuje Covid – fašizmus.

No a že či v takom štáte kde by vládli takí politici, ktorí by nám boli na osoh a robili nám česť, budeme žiť ? Jasne že nie. Veď Arabela bola iba taká rozprávková postavička……

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394539x
Priemerná čítanosť článkov: 3985x

Autor blogu

Kategórie