Založ si blog

Som za očkovanie, pokiaľ….

Pokiaľ sa dajú očkovať tí druhí….Ideálne minimálne tých 70 percent občanov. Potom možno dajú nám “ konšpirátorom “ pokoj.

Naozaj nejdem rozoberať dôvody pre a proti. Tí ktorí ste svojprávni sa rozhodnete sami. Ak má niekto strach z covidu a bude mať potom pocit istoty alebo mu to pomôže cítiť sa lepšie, nech sa páči nech sa dá očkovať. Ja len chcem aby sme všetci mali rovnakú možnosť si vybrať. Aby nás do toho nikto nenútil tak ako aj do testovania. Tiež nejdem špekulovať či je vakcína bezpečná. Zaočkovaní už síce hlásia nejaké vedľajšie účinky, ale myslím si že to asi nebude nič vážne. Podľa mňa oveľa závažnejšie môžu byť tie vedľajšie účinky ktoré nastanú neskôr, možno o rok o dva. Prosím vás ale ten stupídny pokus presvedčiť nás že tí ktorí budú mať v budúcnosti nejaké zdravotné problémy z očkovania, budú odškodnení, je na smiech.

Po prvé preto lebo vieme ako štát odškodňuje ľudí ekonomicky postihnutých koronakrízou.

Po druhé preto že aj keby nás odškodnili, zdravie nám to nevráti.

A po tretie nijako by sme nedokázali že tie zdravotné problémy máme práve z očkovania.

No vrátim sa k tej dobrovoľnosti. Síce sa Matovič niekoľkokrát vyjadril že vláda nikdy netvrdila že to bude povinné, no ale však máme svoje skúsenosti. Zato to tvrdí jeho “ expert “ v pandemickej komisii, ktorí svojimi výrokmi silne pripomína jedného lekára v nacistickom Nemecku. Ako by ste nazvali človeka ktorý vyhlási niečo také, citujem : Celé Slovensko treba povinne očkovať proti Covid – 19 a tí, čo sa nedajú očkovať majú mať obmedzené práva, resp. možnosti voľného pohybu, zamestnania…. A už teraz sa diskutuje o tom, že nezaočkovaní by museli naďalej nosiť rúška alebo dodržiavať odstupy.

Ja sa pýtam čo je on, kto je on, Pánboh že chce rozhodovať o našich životoch ? O svojom živote, o svojom zdraví a o svojom tele budem rozhodovať výlučne sama. Akým právom chce spochybňovať môj zdravý úsudok a znásilňovať moju slobodnú vôlu ? Nemá na to nijaké právo, pokiaľ viem ešte stále žijeme v demokracii. Neviem síce ako dlho, možno dovtedy kým si vláda neodsúhlasí zákon aby si mohla donekonečna predlžovať núdzový stav.

Lebo ak im to prejde, potom demokracia aj doba osvietenstva po 300 rokoch skončí. A nenastane diktatúra alebo otrokárstvo ale hneď temný stredovek. Mnohí si bohužial vôbec neuvedomujú čo by to pre nás znamenalo. Vláda by nás mohla donútiť absolútne ku všetkému. Videli ste to v priamom prenose ako vás donútili k testovaniu a to bol len začiatok, zistili že im to prešlo a teda to budú kľudne stupňovať. Je to ako napr. v škole keď vás niekto chcel šikanovať. Ak ste mu to dovolili tak vás šikanoval, ak ste sa vzopreli tak toho nechal. Každý si k vám skrátka dovolí toľko, koľko si necháte.

Takže vláda by v tom núdzovom stave mohla žiadať od vás akúkoľvek absurditu a vy by ste museli poslúchnuť. A ak sa vám to zdá neuveriteľné tak si len spomeňte či by ste pred rokom verili tomu že budete chodiť s handrou na tvári, že vám zakážu chodiť von či do práce, že sa vám budú chcieť ustavične rýpať v nose alebo vás budú chcieť povinne očkovať.

Ja hovorím NIE. Kebyže žijeme v normálnom svete a nie v šialenom tak by si toto nikto k nám nemohol dovoliť. A je mi jedno či je tu viroza, epidémia, pandémia, či žaby padajú z neba, aj tak nie. A keď sa nájde ešte niekto komu toto všetko vôbec nevadí, tak si zaslúži aby sa mu toto dialo.

Ešte by som rada vedela z akého dôvodu by sme mali my nezaočkovaní podstúpiť tie obmedzenia o ktorých hovoril ten ortodoxný zástanca očkovania ? Ved vakcína má predsa 97 percentnú účinnosť takže tí zaočkovaní sa nemajú čoho báť, môžeme ohroziť akurát tak jeden druhého a my to riziko dobrovoľne berieme na seba. Celý zmysel v tom vidím jedine v potrestaní tých neposlušných presne ako pri povinnom testovaní.

Mimochodom kampaň za očkovanie už odštartovali. V piatok poobede som bola v miestnosti kde bežal televízor a v ňom dennodenná klasika – tlačovka a zasa klasika “ konzílium odborníkov. “ Ja to síce nepozerám lebo mi z tých kecov stúpa tlak, no zaujala ma jedna veta. Jedna “ odborníčka “ práve tvrdila niečo v tom zmysle že oni sú všetci zdravotníci a teda pôjdu príkladom, dajú sa zaočkovať a to pred kamerami aby ľudia videli že vakcína je bezpečná. No neviem, ja im akosi neverím, podľa mňa si dajú pichnúť nejaké placebo. Ale aj keby si vážne dali pichnúť vakcínu tak nech. Nech si dajú aj štyri. Nech si dajú aj tú moju. Ale ja im neverím, lebo neverím tejto vláde a teda ani jej prisluhovačom.

A podľa mňa je úplne jedno aj keby ten Matovič podal demisiu ako ho mnohí vyzývajú, lebo vláda by ostala tá istá. Takže by pokračovali v tej istej línii. Veď aj doteraz vládli spolu, spolu prinášali zákony, spolu rozhodovali o všetkých opatreniach, dokonca jednohlasne ako tvrdí Matovič. Takže aj zodpovednosť za to dianie nesú spoločne.

Takže už nám ostáva len jediné keď už sú tie kostoly otvorené. Silno sa modliť aby sa to na Slovensku nejako na dobré obrátilo. A nech Boh ochraňuje Slovákov. Amen.

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 98
Celková čítanosť: 390579x
Priemerná čítanosť článkov: 3986x

Autor blogu

Kategórie