Založ si blog

Jednoducho Matovič

Alebo jednoduchší Matovič, ako sám o sebe pred časom vyhlásil v rozhovore s Tódovou. Otázkou je, či je naozaj tak jednoduchý, alebo sa iba tak tvári.

No potom ako som si prečítala čo zasa vypotil, okrem toho že ma zdvihlo zo stoličky, musím povedať že slovo “ jednoduchý “ je v spojitosti s ním príliš slabé slovo.

A o čo ide ? No o výrok že “ Matovič nevylučuje opätovné spustenie masového celoplošného testovania Slovákov „. Podľa neho vraj celoplošné testovanie v minulosti pomohlo zastaviť šírenie koronavírusu. To je fakt nonsens ! Pýtam sa v akom vesmíre tento človek žije ? Veď mu toto tvrdenie mnohí odborníci vyvrátili už stokrát. A stále to bude dokola opakovať ako papagáj. Takisto aj fakty hovoria sami za seba a to že masívny nárast infikovaných koronavírusom nastal práve po celoplošnom testovaní. Každopádne Matovič je asi jediný v celej galaxii, ktorý si myslí že toto testovanie niekomu pomohlo. Teda okrem tej spriatelenej trnavskej firmičky……

Vlastne neviem prečo ma to vlastne rozčuľuje, veď tak ako som odignorovala druhé SNP na prelome októbra a novembra, tak som odignorovala aj to tretie SNP nazvané “ celoplošný skríning “ niekedy myslím vo februári, tak odignorujem aj štvrté ako aj všetky ďalšie SNP. Ale bola by som zvedavá, či mu tam znova podarí vyhnať tri a pol milióna Slovákov. Dúfam že nie, lebo dúfam že odvtedy sa mnohým ľuďom otvorili oči a pochopili o čom celá táto “ pandémia “ je. Ale na druhej strane, keď on vie tak pekne vydierať……. Ale to nevadí, on si myslí , že Slováci mu odpustia, veď sa tak pokorne ospravedlnil za to že ich k testovaniu donútil.

Ešte by ma zaujímalo, či tam chce vyhnať aj tých zaočkovaných ? Lebo ak by som ja bola zaočkovaná a chcel by ma k tomu donútiť, ešte viac by som sa búrila. A pýtala by som sa, kde je tá moja sloboda, ktorú mi sľubovali ? Kde je tá ochrana, ktorú mi mala vakcína poskytnúť (ak by to bola normálna vakcína ) ale neposkytla ?

Je mnoho otázok, na ktoré by podaktorí z nás radi počuli odpoveď, no okrem propagandy, nátlaku a korupcie ´( očkovacia lotéria ) nič neprichádza.

Lengvarský zasa nevylučuje opätovné vyhlásenie núdzového stavu, ak to bude potrebné. Krčméry, ten by pre zmenu rád na Vianoce vyhlásil lockdown. A toto je trio, ktoré rozhoduje o našich životoch. A ešte ten covid automat …….

Dokola to isté, samé vyhrážky, strašenie, ustavičné nútenie a tlačenie obyvateľstva do niečoho čo mu je proti srsti ( teda tým normálnym je to určite proti srsti ) diktatúra, nesloboda….. A takto si tu žijeme už rok a pol a ešte stále sa mnohým zdá že všetko je tu v najlepšom poriadku a že vláda nás len chráni a chce nám len dobre a bla bla bla. A tak si ďalej pekne spinkajú ako Šípková Ruženka.

Apropo, prečo sa vlastne Matovič stará do zdravotníctva ? Čo on má s nejakým testovaním ? Nie je on náhodou ministrom financií ? Ešte stále si niekto myslí, že premiérom je tu Heger ?

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Juraj Blanár

Blanár nepodporí možné sankcie, ktoré by zasiahli viac občanov SR ako Irán

16.04.2024 15:29

Ministri zahraničných vecí krajín EÚ majú rokovať o možnom uvalení sankcií na Irán v súvislosti s jeho víkendovým útokom na Izrael.

Podvod

Fanúšikovia hokeja, pozor. Neznámy páchateľ ponúka na internetovom portáli falošné lístky na MS

16.04.2024 15:11

Vystupuje pod rôznymi menami, s rôznymi telefónnymi číslami a uvádza odlišné bankové účty, na ktoré žiada zaslať peniaze.

Russia Ukraine War

Chýbali rakety, zničili elektráreň. Zelenskyj sa hnevá, že Ukrajine chýba ochrana, akú dostal Izrael

16.04.2024 15:07

Volodymyr Zelenskyj sa sťažuje, že Izraelu pomohli spojenci ochrániť vzdušný priestor pred útokom Iránu, ale od neba nad Ukrajinou dávajú ruky preč.

Filip Kuffa

Výbor neprijal uznesenie k preletu vrtuľníka s Kuffom nad národným parkom

16.04.2024 14:57

Kuffa mal helikoptérou letieť bez povolenia ponad najprísnejšie chránené územia Malej Fatry, čím sa mali ohroziť napríklad hniezdiace vzácne vtáky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 393650x
Priemerná čítanosť článkov: 3976x

Autor blogu

Kategórie