Igorko, tebe už načisto šibe?

19. septembra 2023, viva54, Nezaradené

Dnes som si po dlhšej dobe zapla televízor a to som nemala robiť, lebo ako prvého som tam v rámci predvolebnej kampani uvidela Matoviča. Ale keby len jeho…

Najprv sa tam objavila pani Kušnírová a hovorila niečo v tom zmysle ( nebudem citovať lebo som si to nezapamätala presne, ale to nie je podstatné ) že jej dcéra si práve vyberala svadobné šaty ked ju zastrelili. A potom sa tam objavil Matovič a zasa bľabotal niečo o tom aby sme nedovolili návrat mafie. Samozrejme tým narážal na stranu Smer.

A tak sa chcem spýtať či už niekto dokázal že Fico je mafián a že má niečo spoločné so smrťou tých dvoch mladých ľudí ? Lebo ak nie, tak ako si môže dovoliť niekoho takto osočovať?

Predvolebná kampaň je jedna vec, ale toto už je vrchol nevkusu a úplné dno ktoré by človek nečakal ani len od Igora, lebo všetko by malo mať svoje hranice. Ani mi nevadilo tak že dokola trepe o mafii, nato som si už zvykla, veď čo má robiť, keď nič iné nevie? Skôr mi vadí že do toho zatiahol tú úbohú pani ktorá prišla o dcéru, že ju zneužil na svoju predvolebnú kampaň. Lebo profitovať z nešťastia iných je cez čiaru. A tej pani sa tiež čudujem, že sa na to dala.

Ja len dúfam že už druhýkrát mu voliči na tú istú pesničku nenaskočia a že tento jedinec sa nedostane do parlamentu, ani len do opozície, lebo by sme mali o cirkus postarané ďalšie 4 roky.

Už ho prosím niekto zavrite kam patrí a zahoďte kľúč…..