Matovič a Čaputová sú fakt srandisti……

18. decembra 2021, viva54, Nezaradené

Ten prvý menovaný vyhlásil, vraj keď ten Omikron naplno zaútočí tak navrhne lockdown pre seniorov 60 +. No nie je zlatý ? Mňa by zaujímalo ako by ten svoj šialený plán chcel zrealizovať ? Kto by tým dôchodcom zakázal chodiť von, čo by im dal zavariť brány ? Však dôchodcovia väčšinou aj tak nikam nechodia, maximálne tak k lekárovi, do lekárne, do najbližšieho obchodu alebo do hypermarketov keď sú dobré akcie. A čo by ich Matovič chcel najnovšie aj vyhladovať ? A keby si išli nakúpiť tak by dostali pokuty od polície ? No však nech si táto vláda skúsi siahnuť na dôchodcov a na to málo čo majú. Keď ešte doteraz na Slovensku neboli masové protesty bolo to aj preto že aspoň tí dôchodcovia sa mohli spoľahnúť že každý mesiac pravidelne dostali svoj dôchodok. Nech si skúsia obrať ich čo len o jediný cent, to by videli čo by bolo v uliciach dôchodcov. A nezľakli by sa ani núdzového stavu, doteperili by sa aj na invalidných vozíkoch a netreba zabúdať že mnohí majú aj palice a ľudia sú zlí keď sú hladní……

No a Čaputová by nám vraj najradšej vypla internet. Ok, ja som za. A dodám že rovno nech zrušia aj TV, rádio ako aj printové médiá. Aspoň my ľudia nebudeme zahltení tým odpadom čo sa odtiaľ na nás denne valí. Bez internetu som žila mnoho rokov, prežila by som aj naďalej. V živote som si nekúpila žiadne noviny či časopisy, nikdy som si dobrovoľne nepozrela správy, facebook a podobné somariny nepotrebujem, namiesto mailov by som písala klasické dopisy, televízor nepozerám a keď nebudem čítať samé negatívne správy, tak mi to len prospeje, úplne mi postačia klasické knihy. Malo by to plno výhod pre každého, ľudia by sa viac stretávali, viac by sa venovali jeden druhému či už v rámci rodiny či priateľov, viac by sa hýbali, športovali, chodili do prírody, na prechádzky a určite by boli fyzicky, aj psychicky zdravší a dovolím si tvrdiť že aj šťastnejší. Pretože správy odjakživa boli najmä negatívne, vždy keď sa stala nejaká katastrofa, tak okamžite stúpla sledovanosť. Médiám to ani nemožno zazlievať, ponúkajú ľuďom to čo chcú počuť či vidieť a ľudí skutočne viac zaujímajú tie negatívne správy ako tie pozitívne. A v dnešnej covidovej dobe to platí obzvlášť, mnohým z tých správ kde o ničom inom nehovoria, nepíšu, len o pandémii už skutočne prepína.

Lenže Čaputová dobre vie že to je utópia. Ako by potom vláda ľuďom vymývala mozgy, zastrašovala, ako by robila propagandu ?

Ale najväčším bonusom by bolo že by zmizla pandémia…….