Covid pas ruinuje francúzske reštaurácie

12. augusta 2021, viva54, Nezaradené

Vo Francúzsku po zavedení Covid pasov pri vstupe do gastro zariadení reštaurácie dokonca v čase obeda zívajú prázdnotou. A to aj vychytené reštaurácie v centre Paríža. Ľudia sa so svojím obedom rozkladajú na lavičkách v parku a takto sabotujú nariadenie vlády keď už im tie mohutné protesty nepomohli. Ja hovorím Bravó Francúzi ! Takto sa to robí do psej matere 🙂 Jedine takto niečo vybojujú, keď budú chcieť položiť gastro biznis na lopatky. Ak začnú krachovať, tak sami budú tlačiť na vládu aby tie Covid pasy zrušila.

A presne tak by sme to mali spraviť aj u nás na Slovensku ak príde k tomu že budú od nás pýtať tú bumážku. A nie len v gastro, ale kdekoľvek.

Ja za seba môžem vyhlásiť už teraz, že sa nebudem pchať tam kde ma nechcú. Kdekoľvek po mne budú pýtať Covid pas, je jedno či to bude obchod, služba alebo gastro, ja už tam nikdy v živote nevkročím, aj keď toto covidové šialenstvo pominie. Keby tak urobili mnohí, tak by vláda vôbec nemala šancu takúto absurditu presadiť. Lenže čo urobí Slovák? Ohne chrbát ešte viac, prispôsobí sa, lebo panstvo predsa musíme poslúchať, tak je Slovák naučený a neviem či sa vôbec dokáže niekedy zmeniť. Stále pritom zabúda na starú dobrú pravdu, že len v jednote je sila.

A ak by vláda chcela presadiť povinné očkovanie pre určité povolania, tak by ľudia mali dať hromadné výpovede. Všetkých by nevyhodili a ešte by ich prosili aby sa vrátili. Lenže bohužiaľ neverím že to Slováci urobia, skôr si myslím že zasa ustúpia. Ja by som to určite urobila, lebo ja sa nenechám vydierať, presne ako vláda USA, ktorá s teroristami nevyjednáva.

Ale čo už, ja si to môžem dovoliť, lebo podľa dnešných noriem “ slušnovlády “ som “ dezolát, dobytok a tupelo „………