Založ si blog

Zúri vo vláde schizofrénia ?

Iste si pamätáte ako Matovič pred časom nabádal slovenské ženy aby mali viac detí. Podľa hesla “ Milujte sa a množte sa „. Sulík zasa tvrdí aby deti rodili úspešné ženy. Tak si myslím že by sa mali dohodnúť, lebo takto neviem čo vlastne chcú. Majú rodiť viac úspešné ženy, neúspešné alebo všetky ? Jasné že vlády by chceli zvýšiť populáciu, veď čím väčšia populácia, tým viac voličov a najmä daňových poplatníkov. Aj keď takému Billovi Gatesovi by sa Matovičove výroky veľmi nepáčili, lebo ten by najradšej svetovú populáciu znížil, vraj je nás veľa. Asi sa bojí chudák že raz bude hladovať 🙂 Každopádne kedysi sa hovorilo že rodiny mali toľko detí, koľko im Pánboh požehnal. Samozrejme to bolo pred érou antikoncepcie. Dnes si väčšinou mladí ľudia rodičovstvo plánujú, presne tak by to malo byť a nikto by im nemal kecať do toho koľko detí majú mať , kto má mať deti a kto nie, ani Matovič či Sulík.

Teraz na inú tému. Veľmi som sa nasmiala keď som videla reportáž o vlaku na trase Bratislava – Košice kde sa už otvorili jedálenské vozne a teda cestujúci mohli konzumovať jedlá a nápoje. Ale pozor ! Iba vtedy ak sa zrovna vlak nachádzal v lepších okresoch. No keďže tento vlak prechádzal aj cez tri ružové okresy a keď cestujúci zrovna vtedy vyhladli, tak mali smolu, nič nedostali až kým vlak neopustil tieto okresy. Ale vďakabohu, tým ktorí už mali jedlo objednané, láskavo dovolili dojesť. Úžasné, aký je ten covid automat altruistický, navyše ekologický aby sa ani potravinami neplytvalo…..No nasmiala som sa preto, lebo človek už nemá ani síl na to aby sa rozčuľoval nad absurdnosťou takéhoto nariadenia a nad týmito geniálnymi “ odborníkmi “ ktorí toto vymysleli. To vlastne ani nevymyslíš, to je Slovensko. Veď je to stále ten istý vlak, s tými istými ľuďmi na “ palube “ tak čo na tom záleží, kde sa zrovna ten vlak nachádza ? Tak by argumentoval niekto so zdravým rozumom, ale ten dnes evidentne mnohým chýba.

Keď už sme pri konzumácii jedál. Zaujímalo by ma prečo v Bratislave môžete konzumovať jedlá v reštauráciách, ale nemôžete sa ani len napiť keď ste niekde na koncerte. Presne tam bol môj manžel v nedeľu. V prvom rade by sa tam ani nedostal keby nebol očkovaný alebo nemal test a samozrejme tam musel tri hodiny sedieť v rúšku. Ale vrcholom bolo keď hneď po príchode hlásili, že prestávka nebude, bufet bude zavretý, lebo občerstvenie sa nemôže podávať, ba čo viac návštevníci nesmú konzumovať ani jedlá a nápoje prinesené so sebou. Ok, čo sa jedál týka, však každý vydrží tri hodiny bez jedla, no aby sa v lete človek nemohol tri hodiny ani len napiť, lebo covid, to už je nonsens. Chudák manžel prišiel domov celý dehydrovaný, ale podľa jeho slov plný “ umeleckých dojmov a zážitkov „. No ja by som za takých podmienok na žiadny koncert nešla, ani keby mne za to platili.

Takže diskriminácia už funguje na plné obrátky nielen pri cestovaní, ale aj pri kultúrnych podujatiach a zrejme to tak bude aj pri športových. No našťastie tieto veci ma netrápia, ale aj tak mi to vadí, lebo mi je ľúto ľudí ktorých sa to týka.

Takisto očkovací nátlak stále narastá a nielen zo strany vlády a médií, no aj od samotných spoluobčanov. A ich agresivita rovnako. Zrovna včera mi rozprával jeden zákazník že nechce sa dať očkovať, no nakoniec asi bude musieť, lebo ho do toho tlačia ako rodina, tak priatelia aj zamestnávateľ. Vraj ak len vysloví najmenšiu pochybnosť ohľadom vakcíny, už na neho útočia že je nezodpovedný, konšpirátor a pod. Vraj kvôli takým ako on tá pandémia nikdy neskončí, lebo nezískame kolektívnu imunitu. Však tak im to povedali naši “ odborníci “ Nuž, tak to chodí, slabšie povahy tlaku podľahnú. Ja som zažila horšie veci a na takéto “ argumenty “ by som odpovedala raz – dva. O akej imunite hovoria prosím vás ? Je pravda, že aj očkovaný sa môže nakaziť ? Je pravda že aj očkovaný môže chorobu šíriť ? Takže ako to vidím ja, v tomto sme na tom rovnako, očkovaní aj neočkovaní. Tak o čo im ide ? Jednoducho podaktorí neunesú keď niekto si dovolí byť iný a “ nepláva s prúdom „. Asi podľa hesla “ Keď ja som sa dal očkovať, tak aj ty sa daj, ak mne zdochne koza, nech aj tebe zdochne a keď ja skočím z mosta, tak skoč aj ty.“

No lenže na mňa toto neplatí, ja som bola vždy iná ako väčšina, vždy som sa riadila vlastným rozumom, vlastnou morálkou a vlastnými zásadami a pravidlami. Navyše som strašne tvrdohlavá. A ak raz poviem “ Nie „, tak je to “ Nie “ a žiadne “ Možno „. Aby som zmenila názor, museli by to byť sakramentské argumenty a tieto ich, že “ Vakcína je úsmev, sloboda a je bezpečná, to mi nestačí. Je to len tvrdenie proti tvrdeniu, ale dôkazy nikde. Lebo ich nemajú. Lebo ich ešte nemôžu mať. Tie budú mať tak za pár rokov keď skončí testovacia fáza. Tiež ma určite nepresvedčí žiadna vakcinačná lotéria, či finančná odmena, najnovší výmysel istého vládneho génia, ktorý sa nechal inšpirovať USA. Ja hovorím, že toľko peňazí na svete niet….Ale vlastne ja nie som proti, nech ľuďom zaplatia a každému jednému keď už sa dobrovoľne podujali na sebe testovať vakcínu. A nie nejakých úbohých 100 Eur, ale nech im dajú rovno tisícku, ale prosím nie z našich daní a odvodov, ale nech si to zaplatia farmafirmy, veď peňazí na tom naryžujú dosť.

Jedine že by to vláda uhrala na povinné očkovanie zo zákona. Ale to asi neurobia, pretože by nemohli chcieť po ľuďoch aby podpísali že sa nechali očkovať dobrovoľne a sami nesú riziko za prípadné poškodenie zdravia. To by bolo trestných oznámení na vládu….Veď už teraz opatrne pripúšťajú aj v mainstreame, možný súvis s vakcínou pri niektorých úmrtiach. No pritom stále budú hlásať že vakcína je bezpečná, čo tam po pár životoch však ? Hlavne že sa to nestalo nám ? Veď v každej vojne sú nevinné obete. A toto čo sa dnes deje vojna je, aj keď iná. A keď nie vojna tak aspoň to tretie SNP, druhé už bolo pri celoplošnom testovaní.

Takže čo sa mňa týka, za takých 20 rokov ak budem riziková skupina, ten covid tu stále bude vyčíňať a väčšina dnešných zaočkovaných ešte bude nažive, potom možno. A dovtedy nech mi dá každý svätý pokoj.

Apropo, keď som už spomenula manžela, ten dostal druhú dávku vakcíny už v apríli. Tesne po vakcíne mu nič nebolo, no posledné 3 – 4 týždne mu stále niečo je. Ustavične sa cíti unavený aj keď nič nerobí, raz mu je ťažko od žalúdka, inokedy má problém s dýchaním, raz ho bolia kríže, potom svaly, s očami má problémy, štípu ho a slzia. Bol aj u očnej lekárky, dostal kvapky, aj masti, no nič mu nepomáha. Navyše sa mu na rukách vytvorili krvavé pľuzgiere. Aj s tým bol u lekárky, dokonca sa spýtal či to nemôže mať od vakcíny, no tá mu samozrejme povedala že nie, to mu vraj len praskajú cievy. Však jasne že to nemôže byť od vakcíny, ten kto by to tvrdil by len konšpiroval. On síce je už dôchodca, ale doteraz mu nič nebolo, on len tak prudko za dva mesiace zostarol, že všetky možné choroby sa u neho prejavili práve teraz……

Tak už nám začínajú očkovať aj deti, čo považujem za nehorázne a trestuhodné. V tomto absolútne súhlasím s p. Ficom, ktorý to verejne kritizoval. V Nemecku dokonca zakázali očkovať deti, no my musíme byť vždy raritou. Ale čo už Fico, alebo hocikto zmôže keď rodičia si dobrovoľne prihlasujú svoje deti. Keď už niekto zo seba robí pokusného králika, je to jeho vec, ale robiť ho z vlastného dieťaťa, z vlastnej krvi, na to už nemám slov. Ja len pevne dúfam, že žiadne dieťa po vakcíne neumrie. Ale veľmi by ma zaujímalo ak by sa to stalo, čo by povedal taký “ odborník “ Sabaka, že by umrelo tak či tak, ako to povedal pri tej 39 ročnej právničke z Nitry, ktorá umrela po vakcíne ?

Na záver len ďalší príklad vládnej schizofrénie. Týka sa to ministra Krajniaka ktorý vyhlásil že v júni končí štátna podpora pre živnostníkov “ Prvá pomoc plus “ Vraj odteraz sa pomoc bude vyplácať podľa Covid automatu. V horších okresoch niečo dostanú, v tých lepších už nedostanú nič. Fajn, ja s tým nemám problém, ja by som od štátu ani doteraz nechcela nič, keby ma nechal pracovať. Len sa pýtam. Ak je situácia v tých lepších okresoch taká úžasná, že už netreba vyplácať pomoc živnostníkom, tak prečo ešte stále musíme v interiéri nosiť tie handry na ksichte ? Tak je tu ešte tá pandémia, alebo nie je ? Alebo dvojaký meter ? Ak má štát platiť, tak pandémia nie je, ak treba dodržiavať opatrenia, tak je. Fakt geniálne…….

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

Igorko, tebe už načisto šibe?

19.09.2023

Dnes som si po dlhšej dobe zapla televízor a to som nemala robiť, lebo ako prvého som tam v rámci predvolebnej kampani uvidela Matoviča. Ale keby len jeho… Najprv sa tam objavila pani Kušnírová a hovorila niečo v tom zmysle ( nebudem citovať lebo som si to nezapamätala presne, ale to nie je podstatné ) že jej dcéra si práve vyberala svadobné šaty ked ju zastrelili. A potom [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 97
Celková čítanosť: 388547x
Priemerná čítanosť článkov: 4006x

Autor blogu

Kategórie